Gå till innehåll

Allt om Premier League!


Swalling

Recommended Posts

1. Chelsea

2. Liverpool

3. Arsenal

4. Man Utd

6-10. Newcastle :heart:

 

Om (och det är verkligen OM) Owen är frisk, om Luque kan bli sig själv igen, om Duff kommer in i laget bra, om försvaret höjjer sig 100% så kan vi kanske komma där uppe. ;)

 

Liten ändring på listan, jag är vad jag tror lite mer realistisk. Tror vi får svårt att komma 5a, framförallt med tanke på anfallet som ser grymt tamt ut. Mycket positiv till värvningen av duff dock, tror han kommer tillföra en jäävla massa.

 

edit: Sitter och bläddrar runt lite och hittade det här; Newcastle are ready to bid for Germany striker Miroslav Klose. Boss Glenn Roeder also wants Thomas Gravesen and Wayne Bridge. (Daily Mirror)

Med dom värvningarna så skulle en 5e pklats vara fullt möjlig.

 

Nja får nog omvärdera mitt tips också snart, dock till en högre placering.

Martins och Bridge är så gott som klara, Klose kan vi glömma att han kommer. Sen så är det inte färdighandlat på anfallsfronten än.

 

Gravesen skulle sitta fint och den övergången verkar rätt nära även om Celtic nu också är en het kandidat, som även är med i CL.

Sen så finns lite snack om Gallas då han vill lämna Chelsea men jag tvivlar på att han kommer till oss.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nja får nog omvärdera mitt tips också snart, dock till en högre placering.

Martins och Bridge är så gott som klara, Klose kan vi glömma att han kommer. Sen så är det inte färdighandlat på anfallsfronten än.

 

Gravesen skulle sitta fint och den övergången verkar rätt nära även om Celtic nu också är en het kandidat, som även är med i CL.

Sen så finns lite snack om Gallas då han vill lämna Chelsea men jag tvivlar på att han kommer till oss.

Tror knappast heller att man får över klose, men martins skulle inte få mig att klaga.

Gravesen verkar väl vara klart närmre Celtic men hoppas jag har fel.

Ser kanske inte så illa ut ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Obafemi Martins kan bli en av årets bästa värvningar i PL. Fattar inte hur Inter kan släppa honom. De har ju visserligen för många anfallare men att släppa Martins... Big mistake!

Jag har Adriano, Crespo och Zlatan (i form) före honom. Detsutom är Newcastle kända för att värva spelare som inte lyckas i klubben men som får en förjävla hög lön.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kan hålla med om att Adriano och Crespo går före Martins. Men just forwardspositionerna brukar ju de stora lagen byta runt på en del under säsongen så jag tror ändå att Martins blir ett avbräck, speciellt om Ibrahimovic inte hittar tillbaka till gammal god form.

Hursomhelst känns det som att det finns andra anfallare som borde stå före Martins i transferkön, ex Cruz och Recoba.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...