Gå till innehåll

Vinst i SCM Satelliten!


ebisumaru

Recommended Posts

Försökte skicka detta meddelande som PM till Partypoker men det fastnade bara i utkorgen, jätteskumt. Jag var i alla fall med i satten till SCM igår. Tyvärr funkade inte chaten utan satte sig automatiskt till No Player Chat och bytte bara tillbaka om man ändrade. Om någon sa något i chaten var det därför jag inte svarade.

 

Jag vann i vilket fall satelliten med mycket tur i coinflipsen. Jag undrar bara om man får någon slags bekräftelse om vad som gäller, tider, flyg, hotel osv.

 

ebisumaru87 på Partypoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Försökte skicka detta meddelande som PM till Partypoker men det fastnade bara i utkorgen, jätteskumt. Jag var i alla fall med i satten till SCM igår. Tyvärr funkade inte chaten utan satte sig automatiskt till No Player Chat och bytte bara tillbaka om man ändrade. Om någon sa något i chaten var det därför jag inte svarade.

 

Jag vann i vilket fall satelliten med mycket tur i coinflipsen. Jag undrar bara om man får någon slags bekräftelse om vad som gäller, tider, flyg, hotel osv.

 

ebisumaru87 på Partypoker

Min erfarenhet när det gäller PartyPoker och liveturneringar är att de kommer maila dig när alla satelliter är avslutade. Då kommer du få fylla i lite forumlär osv. De kommer även skicka ett förslag på resväg och flygtider, du har dock möjligheten att dig dit på annat sätt.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gdaily hade rätt, jag var fräck och tog lite tid för mig själv :)

 

Ska gå igenom de PM som ligger i inkorgen och återkommer till dig under dagen med mer info.

 

Bra jobbat! :D

 

Med bästa hälsningar,

PartyPoker

 

Jag skulle bara påminna Partypoker om att han måste ha missat mitt PM, eftersom det fortfarande ligger kvar i utkorgen och ej har blivit besvarat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...