Superfunk- Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 bluffar bort mig i tiltyran Citera
spydah Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 Yes Bikern du gör ett grymt jobb, speciellt med bilderna! Citera
Bikern Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 Skönt med typ ett inlägg var 10e sekund i denna tråd klockan 5 på morgonen en tisdag. Vad annars, då slipper man ju plugga till tentorna iallafall... Citera
spydah Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 Nån som vet när main event börjar sändas? Edit: alltså som TV på ESPN. Citera
Bikern Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 Skall ändå vara vaken tills Bolidens rapport idag 08:30....satte halva BR i köpoptioner i Boliden...LOL Citera
Superfunk- Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 hur lång tid kvar tills match igen? Citera
Bikern Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 hur lång tid kvar tills match igen? ca 40 min Citera
Bikern Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 Hinner jag med en kisspaus? Beror på hur stor blåsa du har.... Citera
der_ko Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 Hur många är kvar och hur går det för svenskarna? Citera
gdaily Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 Hur många är kvar och hur går det för svenskarna? poker.se/blog.php Citera
ChRiiLLe Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 Borde de inte börja nu ganska snart igen? Citera
eddiemedusa Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 Borde de inte börja nu ganska snart igen? Jo, borde vara vilken minut som helst nu.. Citera
Superfunk- Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 tippa nu vilka går till finalbord? Citera
gdaily Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 tippa nu vilka går till finalbord? Givetvis vill jag ha Erik på finalbordet. För pokerns skull hoppas jag dock på att proffset Allen Cunningham vinner till slut, i en H2H-duell med Erik. Det skulle åka fiskinflödet lite till berörda sajter.... Citera
SuperApan Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 tippa nu vilka går till finalbord? Givetvis vill jag ha Erik på finalbordet. För pokerns skull hoppas jag dock på att proffset Allen Cunningham vinner till slut, i en H2H-duell med Erik. Det skulle åka fiskinflödet lite till berörda sajter.... Hur tänker du då, Gdaily? Citera
Superfunk- Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 känns som mr gold ligger hyffsat bra till för att nå finalbordet Citera
eddiemedusa Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 tippa nu vilka går till finalbord? Givetvis vill jag ha Erik på finalbordet. För pokerns skull hoppas jag dock på att proffset Allen Cunningham vinner till slut, i en H2H-duell med Erik. Det skulle åka fiskinflödet lite till berörda sajter.... Skulle inte fiskinflödet bli större om nån okänd vann? Typ Moneymaker, eller i det här fallet lilla Erik från lilla Sverige.. Citera
gdaily Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 Det är bra för pokern i skandinavien om Erik vinner, men för jänkarnas skull, som är halva marknaden för onlinepoker, så är det bättre att jänkaren Cunningham vinner. Alternativt en ren amatär som Moneymaker var.. Erik är ju (hal)helproffs vid nätet, så det skule inte platsa så att säga. Mitt hjärta klappar såklat svenskt, jag bara resonerar i lite vidare mål... Sitter Erik och Allen H2H så hejar jag såklart på Erik. Citera
Superfunk- Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 var mitt förra inlägg nånsorts tråddödare? Citera
danielfroberg Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 Jajamen.. Tråden bara dog ut Kan glädja alla med att jag floppade 4-tal i AAAA nyss... Citera
Bikern Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 Players Return From Break With 12 players remaining the blinds are $50,000/$100,000 with a $10,000 ante. (Borrowed from http://www.Cardplayer.com Best pokermag ever!! ) Citera
Recommended Posts