Tuttinunnen Postad 28 Juli , 2006 Rapport Postad 28 Juli , 2006 Finns det inte miniview på PartyPoker? Jag orkar inte med att fönsterna överlappar varandra. Chattade med en kompis som hade knappar i spelfönstren som inte jag hade. Hjälp uppskattas. Citera
PartyPoker Postad 28 Juli , 2006 Rapport Postad 28 Juli , 2006 Om du öppnar två st bord eller fler och sätter dig ner på tomma platser på dem så så dyker det upp två st knappar uppe i hörnet till höger om dealern. Den vänstra knappen får fönstren att återta sin originalform, den högra ordnar in dem i mini-view. Vill du ha ett mellanting kan du alltid ta tag nere i det högra hörnet på fönstret och förminska det så mycket som du känner för är lämpligt. Säg gärna till om du har några fler frågor, annars får du ha en riktigt trevlig helg! Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
León Postad 28 Juli , 2006 Rapport Postad 28 Juli , 2006 Ja, PartyPoker är nog den absolut bästa siten för multi-tabla. Kan inte förstå varför andra nätverk inte tagit efter så att man själv kan välja storleken på bordet. Den funktionen är guld värd. Citera
Myssion Postad 28 Juli , 2006 Rapport Postad 28 Juli , 2006 Kan inte förstå varför andra nätverk inte tagit efter så att man själv kan välja storleken på bordet. Du menar som Stars, Microgaming (Prima) eller UB? Citera
León Postad 28 Juli , 2006 Rapport Postad 28 Juli , 2006 Kan inte förstå varför andra nätverk inte tagit efter så att man själv kan välja storleken på bordet. Du menar som Stars, Microgaming (Prima) eller UB? Lite dåligt uttryckt av mig, men om du anstränger dig så fattar du vad jag menar. Prima har iallafall definitivt inte den funktionen jag syftar på. Stars hade inte det sista jag kolla heller, och UB har jag aldrig spelat på. Citera
Brumpa Postad 28 Juli , 2006 Rapport Postad 28 Juli , 2006 i Prima kan du välja bordsstorlek i menu. Citera
Myssion Postad 28 Juli , 2006 Rapport Postad 28 Juli , 2006 Lite dåligt uttryckt av mig, men om du anstränger dig så fattar du vad jag menar. Jobbigt att anstränga sig. Nej Prima har väl någon form av miniview, tror att UB's version är mer eller mindre likadan. Stars har däremot resizable numera. Citera
En ny chans Postad 28 Juli , 2006 Rapport Postad 28 Juli , 2006 Känns inte som poker när man spelar Prima/UBs "mini view". Resizeable e däremot kung! Citera
Hattricker Postad 2 Augusti , 2006 Rapport Postad 2 Augusti , 2006 Jaha, jag har läst den här tråden och försökt ändra storleken på mina fönster i säkert en timme. Jag har flera fönster upp, men jag får inte upp några gula rutor till höger om dealern... går inte att ändra genom att dra i något hörn heller. Jag har build 95/97 21 juli 2006. Citera
AnonymHaj Postad 2 Augusti , 2006 Rapport Postad 2 Augusti , 2006 jag tycker det är asjobbigt med liten text speciellt med PAHUD Citera
Skadast Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Jaha, jag har läst den här tråden och försökt ändra storleken på mina fönster i säkert en timme. Jag har flera fönster upp, men jag får inte upp några gula rutor till höger om dealern... går inte att ändra genom att dra i något hörn heller. Jag har build 95/97 21 juli 2006. Testa en gång till Citera
Skadast Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Jobbigt att anstränga sig. Nåja, krävs betydligt mer ansträngning för att överhuvudtaget skriva ett svar Citera
kfluffie Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Jaha, jag har läst den här tråden och försökt ändra storleken på mina fönster i säkert en timme. Jag har flera fönster upp, men jag får inte upp några gula rutor till höger om dealern... går inte att ändra genom att dra i något hörn heller. Jag har build 95/97 21 juli 2006. Spana den bilden om det finns på ditt Party. MVH //KF Citera
Hattricker Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Jaha, jag har läst den här tråden och försökt ändra storleken på mina fönster i säkert en timme. Jag har flera fönster upp, men jag får inte upp några gula rutor till höger om dealern... går inte att ändra genom att dra i något hörn heller. Jag har build 95/97 21 juli 2006. Spana den bilden om det finns på ditt Party. MVH //KF Japp, har kollat efter den, men den finns faktiskt inte, lägger upp en skärmdump om ni kanske vill kolla? Representanten från Partypoker får gärna yttra sig också. Jag har även testat att installera om programvaran... http://web.telia.com/~u85832876/Bilder/dump.JPG Citera
gdaily Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Vad spelar du? Det fungerar på Texas men kanske inte på Omaha? Citera
Hattricker Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Vad spelar du? Det fungerar på Texas men kanske inte på Omaha? Japp, jag spelar bara omaha PL... Testade texas nu, och då får jag fram bordsinställningarna... Måste vara en bugg i klienten eller ska det vara på det här viset!? Ska det det det? *kastar partypoker i röda soptunnan* Citera
AnonymHaj Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 nej funktionen finns inte för omaha Citera
Hattricker Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 nej funktionen finns inte för omaha Okej, det är inte en bugg med andra ord utan en feature... Synd att de inte kan införa den på omaha borden också då, kan inte se att det kan vara så stor skillnad. Citera
Recommended Posts