Gå till innehåll

Slow_fox - Cuttar av rullen lite =)

Slow_fox

Recommended Posts

• Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tilt! hade lite fest i mitt rum igår..... precis när jag vänder mej om ser jag hur en tjej som sitter vid dator välter ut 50cl cider över hela min laptop!!!!!!!!!!!!!!!!!!:evil: :evil: :evil:

Jag klarade inte av att se mitt liv ligga där helt blöt så jag lämnade rummet för ett tag! Kommer tillaka och där liger min käraste ägodel elt förstörd på sängen medans två tjejer försöker få liv i den!!!!! Trodde mitt liv skulle vara slut! Efter mycket tork sså skulle dom testa datorn men den funka inte!!!!

Efter få timmar av sömn så testa tjejerna även datorn en gång till på morgonen och den funkade! Så nu funkar den igen men när man skriver så känns det som om tangenterna ska fasta varje gång:evil: :evil: måste skicka in den på lagning så att det inte blev några dolda skador! TILT!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hand 1,592,746,873, Started at 2007-02-04 14:12 (EST)

Table 'johnnymjau's HE': $6-$6 No Limit HE (Real)

Seat 0: Teskedsgumma ($600 in chips) (on the button)

Seat 3: L8_NITE ($1 002 in chips)

Seat 6: G0ldFing3r ($600 in chips)

Seat 7: jore47 ($178 in chips)

*** Blind Bet Round *** :

L8_NITE : Post Blind ($3)

G0ldFing3r : Post Blind ($6)

Dealt to G0ldFing3r: Ks

Dealt to G0ldFing3r: Jc

*** Pre-Flop *** :

jore47 : Bet ($20)

Teskedsgumma : Fold

L8_NITE : Call ($17)

G0ldFing3r : Call ($14)

*** Flop *** : 2d Jh 6d

L8_NITE : Check

G0ldFing3r : Bet ($50)

jore47 : Fold

L8_NITE : Call ($50)

*** Turn *** : [ 2d Jh 6d ] 5c

G0ldFing3r : Bet ($155)

L8_NITE : Call ($155)

*** River *** : [ 2d Jh 6d 5c ] 8c

G0ldFing3r : (?????)

Länk till kommentar

Tilt! hade lite fest i mitt rum igår..... precis när jag vänder mej om ser jag hur en tjej som sitter vid dator välter ut 50cl cider över hela min laptop!!!!!!!!!!!!!!!!!!:evil: :evil: :evil:

Jag klarade inte av att se mitt liv ligga där helt blöt så jag lämnade rummet för ett tag! Kommer tillaka och där liger min käraste ägodel elt förstörd på sängen medans två tjejer försöker få liv i den!!!!! Trodde mitt liv skulle vara slut! Efter mycket tork sså skulle dom testa datorn men den funka inte!!!!

Efter få timmar av sömn så testa tjejerna även datorn en gång till på morgonen och den funkade! Så nu funkar den igen men när man skriver så känns det som om tangenterna ska fasta varje gång:evil: :evil: måste skicka in den på lagning så att det inte blev några dolda skador! TILT!

Spillde ut en bärs på min polares dator förut. Funkade efter ett tag men precis som i ditt fall så var tangentera knäppa. Räckte dock med att beställa ett nytt tangentbord till laptopen.

Länk till kommentar

Spillde ut en bärs på min polares dator förut. Funkade efter ett tag men precis som i ditt fall så var tangentera knäppa. Räckte dock med att beställa ett nytt tangentbord till laptopen.

Okej! Ska väl ringa DELL oc höra vad dem säger! Fattar inte hur man kan lyckas spilla:rolleyes:

Länk till kommentar

Okej! Ska väl ringa DELL oc höra vad dem säger! Fattar inte hur man kan lyckas spilla:rolleyes:

Han hade också en dell. Förövrigt får han skylla sig själv när han har datorn på golvet och högtalarn den stod bredvid var ett perfekt ställe att ställa ölen på. Sen att han bjuder in mig, en av världens klantigaste människor, kan ju bara sluta på ett sätt.

Tror förövrigt du får skylla dig själv. Så gåre när du försöker med den beryktade Wine, dine & 69. Eller som cOP kör (måste köra p.g.a. sin person:cry: ) wine, wine wine dine & 69...

GL

Länk till kommentar

Efter min tiltning igår så har jag bestämt mej för att dra bort lite från min BR, har haft planer på det tidigare också. Jag har ju slutat med lån så det skulle kännas tryggare om jag vet att jag har en backup! Rullen ligger nu på $20K och jag kommer försöka hålla mig på NL400 tills jag kommer upp till $30K!

Länk till kommentar

Bara be hon betala.

Surt dock att vara utan dator.

Länk till kommentar

Bra tips, annars skulle man ju kunna ställa rakt av; då får man antagligen potten.

Men lol, gör du allt för att försöka missförstå folk eller? FE:n är ju inte helt obetydlig, om det var det du försökte säga.

OP: Ang. storlek så sizar jag alla mina preflopbets efter standard-potthöjning + 1BB / limp. Varför krångla till det mer än så?

Länk till kommentar

Bra tips, annars skulle man ju kunna ställa rakt av; då får man antagligen potten.

Klart som fan vi inte MÅSTE ta potten på en gång. Ett stort bet har fördelarna att det tar bort den del implicerade odds och att vi kan få våra motståndare att lägga sig.

Vad är ditt förslag då? 4xBB? Då lär vi ju få en hel del syner och handen blir tämligen svårspelad postflop oop.

Länk till kommentar