Slow_fox Postad 3 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Februari , 2007 Om han gör de alltså Klart jag inte gör! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slow_fox Postad 3 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Februari , 2007 Lirat en session på 1.5h gick plus $928! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 3 Februari , 2007 Rapport Share Postad 3 Februari , 2007 Vad har du för tanke när du gör om alla dina träffar till bluffar? Du checkraisar i princip alltid med händer i stil med KQ på Qxx och skjuter turn stenhårt ifall du får syn på flop. Varför? Det är ungefär det sämsta du kan göra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
All in Postad 3 Februari , 2007 Rapport Share Postad 3 Februari , 2007 Vad har du för tanke när du gör om alla dina träffar till bluffar? Du checkraisar i princip alltid med händer i stil med KQ på Qxx och skjuter turn stenhårt ifall du får syn på flop. Varför? Det är ungefär det sämsta du kan göra måste hålla med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slow_fox Postad 3 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Februari , 2007 3/2 CG: +$854 Eurobet: $7259 WPX: $926 Full Tilt: $162 Banken: $27 000 Totalt: $35 454 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slow_fox Postad 4 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Februari , 2007 Tilt! hade lite fest i mitt rum igår..... precis när jag vänder mej om ser jag hur en tjej som sitter vid dator välter ut 50cl cider över hela min laptop!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil: Jag klarade inte av att se mitt liv ligga där helt blöt så jag lämnade rummet för ett tag! Kommer tillaka och där liger min käraste ägodel elt förstörd på sängen medans två tjejer försöker få liv i den!!!!! Trodde mitt liv skulle vara slut! Efter mycket tork sså skulle dom testa datorn men den funka inte!!!! Efter få timmar av sömn så testa tjejerna även datorn en gång till på morgonen och den funkade! Så nu funkar den igen men när man skriver så känns det som om tangenterna ska fasta varje gång:evil: måste skicka in den på lagning så att det inte blev några dolda skador! TILT! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slow_fox Postad 4 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Februari , 2007 Lirat cirka 1.5h på min laptop=) lite drygt att skriva men den funkar iaf! Gick plus $1032 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slow_fox Postad 4 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Februari , 2007 Hand 1,592,746,873, Started at 2007-02-04 14:12 (EST) Table 'johnnymjau's HE': $6-$6 No Limit HE (Real) Seat 0: Teskedsgumma ($600 in chips) (on the button) Seat 3: L8_NITE ($1 002 in chips) Seat 6: G0ldFing3r ($600 in chips) Seat 7: jore47 ($178 in chips) *** Blind Bet Round *** : L8_NITE : Post Blind ($3) G0ldFing3r : Post Blind ($6) Dealt to G0ldFing3r: Ks Dealt to G0ldFing3r: Jc *** Pre-Flop *** : jore47 : Bet ($20) Teskedsgumma : Fold L8_NITE : Call ($17) G0ldFing3r : Call ($14) *** Flop *** : 2d Jh 6d L8_NITE : Check G0ldFing3r : Bet ($50) jore47 : Fold L8_NITE : Call ($50) *** Turn *** : [ 2d Jh 6d ] 5c L8_NITE : Check G0ldFing3r : Bet ($155) L8_NITE : Call ($155) *** River *** : [ 2d Jh 6d 5c ] 8c L8_NITE : Check G0ldFing3r : (?????) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab Postad 4 Februari , 2007 Rapport Share Postad 4 Februari , 2007 Säger bara: brudar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kissemissen Postad 4 Februari , 2007 Rapport Share Postad 4 Februari , 2007 Tilt! hade lite fest i mitt rum igår..... precis när jag vänder mej om ser jag hur en tjej som sitter vid dator välter ut 50cl cider över hela min laptop!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil: Jag klarade inte av att se mitt liv ligga där helt blöt så jag lämnade rummet för ett tag! Kommer tillaka och där liger min käraste ägodel elt förstörd på sängen medans två tjejer försöker få liv i den!!!!! Trodde mitt liv skulle vara slut! Efter mycket tork sså skulle dom testa datorn men den funka inte!!!! Efter få timmar av sömn så testa tjejerna även datorn en gång till på morgonen och den funkade! Så nu funkar den igen men när man skriver så känns det som om tangenterna ska fasta varje gång:evil: måste skicka in den på lagning så att det inte blev några dolda skador! TILT! Spillde ut en bärs på min polares dator förut. Funkade efter ett tag men precis som i ditt fall så var tangentera knäppa. Räckte dock med att beställa ett nytt tangentbord till laptopen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slow_fox Postad 4 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Februari , 2007 Spillde ut en bärs på min polares dator förut. Funkade efter ett tag men precis som i ditt fall så var tangentera knäppa. Räckte dock med att beställa ett nytt tangentbord till laptopen. Okej! Ska väl ringa DELL oc höra vad dem säger! Fattar inte hur man kan lyckas spilla:rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kissemissen Postad 4 Februari , 2007 Rapport Share Postad 4 Februari , 2007 Okej! Ska väl ringa DELL oc höra vad dem säger! Fattar inte hur man kan lyckas spilla:rolleyes: Han hade också en dell. Förövrigt får han skylla sig själv när han har datorn på golvet och högtalarn den stod bredvid var ett perfekt ställe att ställa ölen på. Sen att han bjuder in mig, en av världens klantigaste människor, kan ju bara sluta på ett sätt. Tror förövrigt du får skylla dig själv. Så gåre när du försöker med den beryktade Wine, dine & 69. Eller som cOP kör (måste köra p.g.a. sin person:cry: ) wine, wine wine dine & 69... GL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slow_fox Postad 4 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Februari , 2007 Säger bara tilt tilt för första gången på lääänge!! så illa att det händer!! 4/1 CG: -$2463 Eurobet: $4983 WPX: $846 Full Tilt: $162 Banken: $27 000 Totalt: $32 991 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slow_fox Postad 5 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Februari , 2007 Efter min tiltning igår så har jag bestämt mej för att dra bort lite från min BR, har haft planer på det tidigare också. Jag har ju slutat med lån så det skulle kännas tryggare om jag vet att jag har en backup! Rullen ligger nu på $20K och jag kommer försöka hålla mig på NL400 tills jag kommer upp till $30K! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cOP Postad 5 Februari , 2007 Rapport Share Postad 5 Februari , 2007 Vad är det du pluggar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slow_fox Postad 5 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Februari , 2007 Vad är det du pluggar? Ekonomi. Pluggar du också på universitetet??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slow_fox Postad 5 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Februari , 2007 En liten fråga: Du sitter med AKo eller AKs på SB 5manna. 3-4 limpar vad gör ni då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psatiw Postad 5 Februari , 2007 Rapport Share Postad 5 Februari , 2007 En liten fråga: Du sitter med AKo eller AKs på SB 5manna. 3-4 limpar vad gör ni då??? WTF? Autoraise. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddola Postad 5 Februari , 2007 Rapport Share Postad 5 Februari , 2007 Tilt! hade lite fest i mitt rum igår..... precis när jag vänder mej om ser jag hur en tjej som sitter vid dator välter ut 50cl cider över hela min laptop!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil: Jag klarade inte av att se mitt liv ligga där helt blöt så jag lämnade rummet för ett tag! Kommer tillaka och där liger min käraste ägodel elt förstörd på sängen medans två tjejer försöker få liv i den!!!!! Trodde mitt liv skulle vara slut! Efter mycket tork sså skulle dom testa datorn men den funka inte!!!! Efter få timmar av sömn så testa tjejerna även datorn en gång till på morgonen och den funkade! Så nu funkar den igen men när man skriver så känns det som om tangenterna ska fasta varje gång:evil: måste skicka in den på lagning så att det inte blev några dolda skador! TILT! Bara be hon betala. Surt dock att vara utan dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slow_fox Postad 5 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Februari , 2007 WTF? Autoraise. haha ja det fattar jag men hur mkt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
back Postad 5 Februari , 2007 Rapport Share Postad 5 Februari , 2007 Slår upp rejält, kanske 7-8xBB, för att ta potten innan flop. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ades_va Postad 5 Februari , 2007 Rapport Share Postad 5 Februari , 2007 Slår upp rejält, kanske 7-8xBB, för att ta potten innan flop. Bra tips, annars skulle man ju kunna ställa rakt av; då får man antagligen potten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psatiw Postad 5 Februari , 2007 Rapport Share Postad 5 Februari , 2007 Bra tips, annars skulle man ju kunna ställa rakt av; då får man antagligen potten. Men lol, gör du allt för att försöka missförstå folk eller? FE:n är ju inte helt obetydlig, om det var det du försökte säga. OP: Ang. storlek så sizar jag alla mina preflopbets efter standard-potthöjning + 1BB / limp. Varför krångla till det mer än så? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nidson Postad 5 Februari , 2007 Rapport Share Postad 5 Februari , 2007 Bra tips, annars skulle man ju kunna ställa rakt av; då får man antagligen potten. Alltid lika rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
back Postad 5 Februari , 2007 Rapport Share Postad 5 Februari , 2007 Bra tips, annars skulle man ju kunna ställa rakt av; då får man antagligen potten. Klart som fan vi inte MÅSTE ta potten på en gång. Ett stort bet har fördelarna att det tar bort den del implicerade odds och att vi kan få våra motståndare att lägga sig. Vad är ditt förslag då? 4xBB? Då lär vi ju få en hel del syner och handen blir tämligen svårspelad postflop oop. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts