Gå till innehåll

Slow_fox - Cuttar av rullen lite =)


Slow_fox

Recommended Posts

  • Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

ÅÅÅ vad trött jag bliirr!!! Först lirar jag så bedrövligt illa! Sedan börjar jag koncentrera mig och lirar diciplinerat. bygger upp stack träffar två par bettar pot typ på flop o turn... Sedan träffar han sin 4outare på rover för stege :evil::evil::evil:

 

Så jobbig avslutning kunde sett så mkt bättre ut nu sluta jag mycket back.. Usch!!

 

Back $882 på Eurobet

Back $120 på Full Tilt

 

Jobbigt det känns! Ska iväg och träna nu blir nog inet mer lir efter detta jätta back!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter på finalbordet i en 500kronors turre på SvS

 

Skulle va kul om du vann. Jag vann nämligen nyss en VIP turre som gav ca 2500$ :D;)

 

Mycket bra!!

 

Fan jag skulle ju egentligen inte vara med sen hoppa turnering upp.. Lirade oseriöst ibörjan men skäpte mej sen när jag hade haft tur i några potter så lira jag lite seriösare :lol: kom tillslut 5a Ibland har mna ture med sig

 

+$903 på full tilt samtidgt sedan plusa jag cirka 4k kronor på cash på SvS 8-)

 

Riktigt fint att vända en så ur usel start på dagen :);)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser ju riktigt bra ut :)

 

Hur ofta är du uppe och lira NL 400 och hur har de gått på den nivån?

 

Funderar själv när de e dags för mig o våga mig på o testa där uppe lirar NL 200 just nu

 

Har lirat NL400 ganska mycket sista veckan. Känns helt okej. Tog längre tid att vänja mig från NL100 till NL200 ..

 

I början lira jag typ 2 NL200 bord sen 1 NL400 sen går man sakta men säkert uppåt bara.. Testa det!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska sammanfatta veckan plus oktober månad!! Sätta upp nya mål också!

 

Resultat Vecka 4 Oktober

 

23/10 +$1370

24/10 +$124

 

25/10 +$301

 

26/10 +$1303

 

29/10 -$642

 

30/10 +$1039

 

31/10 +$280

 

Veckoresultat Vecka 4 Oktober +$3775

 

Månadsresultat Oktober +$4803

 

Hade ju som månadsmål att komma upp till en rulle på $15K lyckades med det! Känns riktigt fint.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har kommit fram till följande mål denna månad!!

 

:club: Få upp rullen till minst $20K

 

:club: Posta mer HH, för att utveckla mitt spel!

 

:club: Inte spela lika löst som jag har tendens att göra ibland ;)

 

:club: Lira på Pokerklubben här i Karlstad :roll:

 

:club: Om det forsätter att gå bra ska jag nog investera i något roligt + köpa någon fond eller liknande :P

 

 

Borde räcka med dessa! Ska se på Tilt eller High Stakes Poker nu!!

 

Hade

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det tilt på grund av idiotspel?

 

Annars är ju 4 inköp back ingenting...?

 

Nej nej! klart 4inköp är att räkna med att losa.. Men det var på ett så dåligt sätt :?

Typ blev utdragen bara 3-4 ggr sen börjar jag slaska direkt. :( Så dåligt tålamod ska man inte ha, därför tar jag ett uppehåll för att få tillbaka den riktiga grindkänslan.

 

Känner att jag behöver ett break från pokern. Tänka på något annat.. skolan t.ex.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hallo Karlstad! Läste du hade köpt en Inspiron 9400. Tänkte ev oxå köpa en sån, men vore bra å höra lite om den. Vad är bra, vad som är kass osv. Ja helt enkelt en mini-recension vore schysst! ffa hur är skärmen, bildkvaliten mm ? För jag antar att i övrigt e den ok iom att det är såppas bra prestada. TY

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hallo Karlstad! Läste du hade köpt en Inspiron 9400. Tänkte ev oxå köpa en sån, men vore bra å höra lite om den. Vad är bra, vad som är kass osv. Ja helt enkelt en mini-recension vore schysst! ffa hur är skärmen, bildkvaliten mm ? För jag antar att i övrigt e den ok iom att det är såppas bra prestada. TY

 

Klart du ska få en liten recension!

 

Riktigt nöjd med mitt val av köp! Kan först säga att jag la till bästa batteri plus ett snäpp bättre grafikkort än vad man får med från startpacketet.. Förutom dessa två tillägg så valde jag att lägga till så att man får bättre upplösning och dyligt (1900*1200)

 

Pokermässigdator +++++

 

Pokermässigt fungerar datorn helt felfritt kan multitabba 4bord utan någon överlappning :) Och då finns det till och med plats över på längden..

 

Speldator ++++

 

Jag är ingen direkt spelfreak men igår installerade jag NHL 07 på datorn trodde det skulle vara sådär, men fan vad det flöt på fungerar helt felfritt.

 

Surf o musik/film +++++

 

Riktigt gött att den har 17" widescreen. Mycket skarp bild och skärmen är väldigt blank och fin ;) Ljudkvalitén var även det ett stort plus visste inte att laptops kunde ha sådan kvalité på ljud :P ..

 

Förflyttning +++

 

Tycker det är en smula överdrivet med allt whine på att den ska vara så tung och otymplig. Nå är den inte smidigast i världen men jag har inte fått någe ryggploblem och då har jag släpat på den X antal kilometer. Tycker inte man ska vara rädd för den kritiken..

 

En liten sammanställning av datorn. Vill man ha 1900*1200 i upplösning och samtidigt en dator med bra prestanda så rekommenderar jag skarpt DELL Inspiron 9400!! Men ett stort MINUS som jag var med om var DELLs dåliga system på att frakta datorn i tid tog drygt en månad för mig att få hem den :evil: Efter att ha fått datorn och användt den i cirka en månad så ångrar jag mig inte en sekund! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...