Jennez Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Postad 18 Augusti , 2006 de som säger att det inte gör ont snackar skit. Jag svimmade nästan när jag gjorde min andra. Det berodde iofs på att jag inte ätit någonting innan på dagen - men ont gör det. Brinnande jävla smärta. Japp, det gor ganska ont. Men pa nat satt gor det sa ont att sa mycket adrenalin strommar till sa man kanner inte att det gor sadar fruktansvart ont. Och svimmar ar det bara veklingar som gor! Du har inte gjort lumpen va? Röd färg ger cancer så försök undvika den. Jasa? Vill du utveckla? Citera
bzkt Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Postad 18 Augusti , 2006 de som säger att det inte gör ont snackar skit. Jag svimmade nästan när jag gjorde min andra. Det berodde iofs på att jag inte ätit någonting innan på dagen - men ont gör det. Brinnande jävla smärta. Det beror ju helt på vart du gör dem. Jag tyckte inte att min gjorde ont och det är min åsikt, jag snackar inte skit. Underarmen är förmodligen ett av de mindre känsliga områdena. Citera
HeadLess- Postad 19 Augusti , 2006 Rapport Postad 19 Augusti , 2006 ont och ont. känns ju men så ont gör det inte. av mina 4 så är det den som går från nyckelben till nyckelben över bröstet som gjorde ondast. och då när han va på nyckelbenet och körde, men överarmen, underarmen och ryggen va hur lugna som helst. Citera
cDk Postad 19 Augusti , 2006 Rapport Postad 19 Augusti , 2006 det gör inte alls ont >.< det är mysigt Citera
krauken Postad 22 Augusti , 2006 Rapport Postad 22 Augusti , 2006 Jag måste skryta lite... Jag satt i 9 timmar i sträck och gjorde min (drake som går från bröstet bak över ryggen med ena vingen på vänster arm och andra över höger skulderblad). Var iofs i thailand men vill ni snacka smärta så försök att slå mig Citera
Flopp Postad 22 Augusti , 2006 Rapport Postad 22 Augusti , 2006 Jag måste skryta lite... Jag satt i 9 timmar i sträck och gjorde min (drake som går från bröstet bak över ryggen med ena vingen på vänster arm och andra över höger skulderblad). Var iofs i thailand men vill ni snacka smärta så försök att slå mig Du har inte en 3D-bild på den att dela med dig av... /Flopp Citera
Bein Postad 1 September , 2006 Rapport Postad 1 September , 2006 Jag är jävligt inne på en kombinerad kort/tärnings tatuerin, kanske 4 - 5 centimer i omkrets eller något sånt där, någon som har ett förslag att utgå ifrån? Citera
HeadLess- Postad 1 September , 2006 Rapport Postad 1 September , 2006 Jag måste skryta lite... Jag satt i 9 timmar i sträck och gjorde min (drake som går från bröstet bak över ryggen med ena vingen på vänster arm och andra över höger skulderblad). Var iofs i thailand men vill ni snacka smärta så försök att slå mig satt i 9 med pauser på kanske 45min sammanlagt;> och det var iprincip hela överarmen jag gjorde, och det va lite småjobbigt mot slutet ja Citera
bzkt Postad 1 September , 2006 Rapport Postad 1 September , 2006 Jag måste skryta lite... Jag satt i 9 timmar i sträck och gjorde min (drake som går från bröstet bak över ryggen med ena vingen på vänster arm och andra över höger skulderblad). Var iofs i thailand men vill ni snacka smärta så försök att slå mig Träffade en brud på en efterfest häromdagen, hon hade en tatuering på hela översidan på foten. Hur var den gjord? Jo i Thailand med bambupinne-utrustning. Dem har en pinne med en nål på och sen slår dem in bläcket i huden. Hon svimmade 4 gånger sa hon. Citera
dekutree Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Postad 11 Augusti , 2008 Flip eller flop? sorry för storleken! :D Citera
TotalFarsa Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Postad 11 Augusti , 2008 @dekutree. Vet inte om det ær så hett med pokermotiv men to each his own, som man säger Planerar att få tatuerat in barnens namn på underarmen men vet inte riktigt hur jag ska gå tillväga. Eftersom det handlar om ett kort namn samt ett längre namn, som bägge har ett dubbel-L i mitten av namnen, så funderar jag på att göra någon korsliknande symbol. Men kan inte bestämma mig för typsnitt, placering osv... Citera
dekutree Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Postad 11 Augusti , 2008 @dekutree. Vet inte om det ær så hett med pokermotiv men to each his own, som man säger Planerar att få tatuerat in barnens namn på underarmen men vet inte riktigt hur jag ska gå tillväga. Eftersom det handlar om ett kort namn samt ett längre namn, som bägge har ett dubbel-L i mitten av namnen, så funderar jag på att göra någon korsliknande symbol. Men kan inte bestämma mig för typsnitt, placering osv... =) poker o poker, kan väl iofs associeras till annat också.., men du har kanske rätt. ambigram är rätt koolt för text (detta är kanske inte snyggaste varianten men ändå! sök ambigram på google images ser du fler). Citera
Jennez Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Postad 12 Augusti , 2008 Planerar att få tatuerat in barnens namn på underarmen Men pliiiiiiiiiiiiiiiiis! Vi måste verkligen träffas för en öl så att jag kan berätta för dig hur du ska leva ditt liv. Citera
TotalFarsa Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Postad 12 Augusti , 2008 Men pliiiiiiiiiiiiiiiiis! Vi måste verkligen träffas för en öl så att jag kan berätta för dig hur du ska leva ditt liv.Tror jag har sagt det förr men du har en stående inbjudan att komma förbi på öl när du är i mina trakter. Ser fram mot att ta emot lite livsfilosofi signerad barnhataren Jennez Citera
devalanteriel Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Postad 12 Augusti , 2008 =) poker o poker, kan väl iofs associeras till annat också.., men du har kanske rätt. ambigram är rätt koolt för text (detta är kanske inte snyggaste varianten men ändå! sök ambigram på google images ser du fler). Heh, jag tittade bara på bilden utan att kolla texten ovanför och läste "Rick Rolled" innan jag upptäckte att det var ett ambigram. Citera
Jennez Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Postad 12 Augusti , 2008 Tror jag har sagt det förr men du har en stående inbjudan att komma förbi på öl när du är i mina trakter. Ser fram mot att ta emot lite livsfilosofi signerad barnhataren Jennez Livsfilosofi? Min ideologi är ta mig fan skriven i sten och är helt rätt för alla. Finns liksom inga undanflykter. För övrigt kan jag meddela att jag passade en 1-åring en hel eftermiddag i förrgår. Noll gnäll och inte en tår. Jag satsade på leksaksaffär och (hör och häpna!) restaurang. Ungen lekte med sin nappflaska medan jag åt. Nöt-deal. Skitsamma, nu ska jag inte går mer OT i denna tråd. On topic då så är det faktiskt riktigt tacky att tatuera in namn överhuvudtaget - oavsett om det är ens barn. Citera
Jennez Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Postad 12 Augusti , 2008 Heh, jag tittade bara på bilden utan att kolla texten ovanför och läste "Rick Rolled" innan jag upptäckte att det var ett ambigram. Jag tyckte det stod "Rich hore"... Rätt pinsamt med den felstavningen dessutom. Citera
Katt3n Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Postad 12 Augusti , 2008 @dekutree. Vet inte om det ær så hett med pokermotiv men to each his own, som man säger määäh, jag som har spader tatuerat på höger underarm och klöver på vänstra...var jag har hjärter och ruter får du fundera på....nu måste jhag gå till laserkliniken juuuh Citera
TotalFarsa Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Postad 12 Augusti , 2008 määäh, jag som har spader tatuerat på höger underarm och klöver på vänstra...var jag har hjärter och ruter får du fundera på....nu måste jhag gå till laserkliniken juuuh Är det inte skinkorna blir jag besviken på dig Citera
Katt3n Postad 13 Augusti , 2008 Rapport Postad 13 Augusti , 2008 Är det inte skinkorna blir jag besviken på dig nära...think in between Citera
dekutree Postad 5 Februari , 2009 Rapport Postad 5 Februari , 2009 Så var det då klart! ´Min egen lilla speldjävul.. Sitter på vaden för övrigt Citera
mr-flow Postad 5 Februari , 2009 Rapport Postad 5 Februari , 2009 Inget ont mot folk som har tatueringar då jag känner massor som har och massor som vill ha. Men jag tycker alla tatueringar är lite tacky, för att citera jennez. Citera
Jennez Postad 5 Februari , 2009 Rapport Postad 5 Februari , 2009 Bra med en röd djävul där... Röd färg ger cancer så försök undvika den. Men jag tycker alla tatueringar är lite tacky, för att citera jennez. Jag tycker inte att alla tatueringar är tacky, bara sådana där man har tatuerat in ett namn. Jag har själv en liten tatuering. Hade nog inte gjort det idag men det är heller inget jag ångrar. Den sitter där den sitter och den är ju en del av mig precis vad som helst annat på min kropp. Citera
mr-flow Postad 5 Februari , 2009 Rapport Postad 5 Februari , 2009 Bra med en röd djävul där... Jag tycker inte att alla tatueringar är tacky, bara sådana där man har tatuerat in ett namn. Jag har själv en liten tatuering. Hade nog inte gjort det idag men det är heller inget jag ångrar. Den sitter där den sitter och den är ju en del av mig precis vad som helst annat på min kropp. Jag menade inte att du sagt att alla tatueringar var tacky utan jag menade bara att jag använde ditt ord för att utrycka det jag menade. Citera
Albert Postad 5 Februari , 2009 Rapport Postad 5 Februari , 2009 Bra med en röd djävul där... Jag tycker inte att alla tatueringar är tacky, bara sådana där man har tatuerat in ett namn. Jag har själv en liten tatuering. Hade nog inte gjort det idag men det är heller inget jag ångrar. Den sitter där den sitter och den är ju en del av mig precis vad som helst annat på min kropp. Om det inte är en tribal i svanken så... låt mig gissa... "MUCK -98"? Citera
Recommended Posts