PartyPoker Postad 23 Juli , 2006 Rapport Postad 23 Juli , 2006 Exklusivt för Pokerforum.nu 1 plats garanterad till Scandinavian Masters Vinnaren får 1 buy-in till Scandinavian Masters, resa och boende - värde $6.500 20-23 augusti går finalen i Scandinavian Masters på en herrgård i England. Ljuvlig miljö, schyssta prispengar och en mycket trevlig upplevelse utlovas. Det går regelbundet turneringar på Party Poker där du kan vinna dig en plats, men eftersom det är så mycket roligare att spela mot andra forum-iter så kör vi nu en satellit endast för er. När: 27 juli Tid: 20.30 Buy-in: $30+3 Priser: 1 plats garanterad oavsett deltagarantal. Överskrider buy-in värdet av den garanterade platsen ($6.500) betalas dessa pengar ut enligt det vanliga utbetalningsschemat från plats 2 och neråt. Anmälan sker genom att man 1. Klicka här och fyller i formuläret 2. Skriver "Anmäld" i den här tråden: http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?p=497795#497795 Anmälningen stänger onsdag 26/7 kl 18.00 Liten förklaring (observera att det är case-sensitive och om du anger fel så kommer du inte att registreras): Account name är det namn du anger när du loggar in. Screen name är det namn du har vid bordet. Kontrollera så att du inte stavar något fel en extra gång innan du skickar iväg dokumentet. För att kunna anmäla dig måste följande kriterier vara uppfyllda: 1. Du måste ha ett RealMoney-konto på PartyPoker 2. Du måste vara medlem på Pokerforum.nu, men måste INTE ha öppnat ditt konto på PartyPoker via något av forumets erbjudanden 3. Du måste ha minst $33 på ditt PartyPoker-konto onsdag 26/7 kl 20.00 Observera att du i och med att du anmäler dig samtidigt godkänner att vi drar $33 från ditt konto och anmäler dig till turneringen. Om du vill avanmäla dig så skickar du ett PM till mig så löser jag det. Alla frågor kring arrangemanget besvaras i den här tråden eller i ett PM till mig. Skicka inga frågor till moderatorerna. Det är big no-no. Dels så innebär det mer jobb för deras redan trötta ryggar, dels så innebär det ju att jag blir utan jobb Vi ses på torsdag! Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
ludwig29 Postad 25 Juli , 2006 Rapport Postad 25 Juli , 2006 Hej Kan du avanmäla mig till sateliten 27/7, kan tyvärr inte spela Tommy Ranta-Mikkula Citera
PartyPoker Postad 25 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 25 Juli , 2006 ludwig29: Inga problem, det ordnar jag! Säg till om du ångrar dig. Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
Brumpa Postad 26 Juli , 2006 Rapport Postad 26 Juli , 2006 ni kan inte tänka er flytta mainevent lite? Ska börja på chalmers 22augusti, lite dumt om SM då är 20-24... Hade ju tänkt åka till england och äga borden annars.. Citera
PartyPoker Postad 26 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 26 Juli , 2006 Brumpa: Hade du sagt till tidigare så... Nej, tyvärr det kan vi inte, men däremot kan vi hjälpa dig att återhämta de studier du eventuellt missar när du är i England och spelar. Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
Brumpa Postad 26 Juli , 2006 Rapport Postad 26 Juli , 2006 Brumpa: Hade du sagt till tidigare så... Nej, tyvärr det kan vi inte, men däremot kan vi hjälpa dig att återhämta de studier du eventuellt missar när du är i England och spelar. Med bästa hälsningar, PartyPoker Nja.. det man missar är massa introduktion och några jäkla fester Men ajja, jag kan tänka mig en plasma teve eller nåt som kompensation för utebliven vinst.. Citera
Brumpa Postad 26 Juli , 2006 Rapport Postad 26 Juli , 2006 Brumpa: Hade du sagt till tidigare så... Nej, tyvärr det kan vi inte, men däremot kan vi hjälpa dig att återhämta de studier du eventuellt missar när du är i England och spelar. Med bästa hälsningar, PartyPoker Nja.. det man missar är massa introduktion och några jäkla fester Men ajja, jag kan tänka mig en plasma teve eller nåt som kompensation för utebliven vinst.. Men då jag anser att det e lite dumt att missa första dagarna på nya skolan så kanske du kan avanmäla mig... Citera
PartyPoker Postad 26 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 26 Juli , 2006 Ja, det kan jag ordna åt dig. Skicka mig ett PM med ditt användarnamn så löser jag det omedelbart. Lycka till med festandet och studierna då Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
benemerson Postad 26 Juli , 2006 Rapport Postad 26 Juli , 2006 det stod ju att man kunde anmäla sig fram till 18:00 den 26:e. jag var inne 17:55 o skulle anmäla mig, men då blev jag upplyst om att det var försent. surt. Citera
PartyPoker Postad 26 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 26 Juli , 2006 Illa! PM:a mig uppgifterna så ser jag till att du kommer med! Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
QoS Postad 26 Juli , 2006 Rapport Postad 26 Juli , 2006 det stod ju att man kunde anmäla sig fram till 18:00 den 26:e. jag var inne 17:55 o skulle anmäla mig, men då blev jag upplyst om att det var försent. surt. Märkligt, ska kolla det. PMa PartyPoker fort så hinner dom fixa det! - QoS Citera
Champ Postad 27 Juli , 2006 Rapport Postad 27 Juli , 2006 Hej. tänkte sätta in 13 dollar och anmäla i kvällens turre men dom vill man sätter in 50 dollar. Går det att emaila dom och få sätta in en mindre summa? Citera
Mr Zero Postad 27 Juli , 2006 Rapport Postad 27 Juli , 2006 Hej. tänkte sätta in 13 dollar och anmäla i kvällens turre men dom vill man sätter in 50 dollar. Går det att emaila dom och få sätta in en mindre summa? Anmälningstiden gick ut igår om du menar den här turneringen. Citera
dannnne88 Postad 27 Juli , 2006 Rapport Postad 27 Juli , 2006 det går inte att efteranmäla sig på något sätt till den här turneringen, hade helt missat den.... Citera
Hasselby Postad 27 Juli , 2006 Rapport Postad 27 Juli , 2006 fint övervärde det blev på turneringen, bara 29 startande. Lycka till ni som är med! Citera
Recommended Posts