Gå till innehåll

DVD: Cheating at Hold'em


TANDEMCYKELN

Recommended Posts

Vänner,

 

Jag har precis sett en extremt lärorik DVD, som heter Cheating at Hold'em. DVD:n går igenom ett antal olika sätt som man kan fuska vid ett pokerbord och olika sätt att upptäcka detta.

 

Ett urval av det som tas upp är följande:

 

* Märkta kort

* Kontroll av att en ny kortlek verkligen är ny

* Card peeking (vad heter detta på svenska?)

* Stöld av chips

* Beskrivning av hur man ska blanda en kortlek

* Titta på dina kort på rätt sätt

 

DVD:n är ett måste för alla som någon gång spelar livepoker. Jag ökade min egen kunskapsnivå med flera hundra procent. Som exempel kan jag säga att jag inte hade den blekaste aning om att en svart kopp kaffe fungerade utmärkt som spegel.

 

DVD:n finns hos din lokala återförsäljare eller på http://www.cheatingatholdem.com .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sätt och tänkte lite på de där när jag nyligen såg en Card trick film. Borde de inte finnans någon sorts "såpa" som man kan "smeka" på korten för att med speciella glasögon kan se såpan som har olika färg. Typ 3d brillor :D

edit: korten har en 3d bild på baksidan :D

 

borde funka :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sätt och tänkte lite på de där när jag nyligen såg en Card trick film. Borde de inte finnans någon sorts "såpa" som man kan "smeka" på korten för att med speciella glasögon kan se såpan som har olika färg. Typ 3d brillor :D

edit: korten har en 3d bild på baksidan :D

 

borde funka :lol:

 

Här har du lite om hur man märker Kort:

 

http://www.cardsorcerer.com/

 

MVH

//KF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har ingen aning om var PF ställer sig till sånt här men om det anses vara fel får ni väl ta bort inlägget.

 

Cheat-filmen och mycket annat finns att ladda hem gratis från *********

har själv tankat samtliga avsnitt från HIGH STAKES POKER där. fungerar mycket bra för min del.

 

*Ber om ursäkt och tar bort det, tanken var god

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har ingen aning om var PF ställer sig till sånt här men om det anses vara fel får ni väl ta bort inlägget.

 

Cheat-filmen och mycket annat finns att ladda hem gratis från XXXXXXGRATISPORR_U_NAME_IT!!!*******XXXX_FREE_TEENS_Here!!!___

har själv tankat samtliga avsnitt från HIGH STAKES POKER där. fungerar mycket bra för min del.

 

 

5. Spridning av piratmaterial mm.

5.1 - Det råder ett strikt förbud mot spridning av piratmaterial då legaliteten är tveksam.

5.2 - Det är inte tillåtet att länka till piratkopierat material eller på andra sätt tipsa varandra om var dylikt material går att hitta. Även inlägg där man ber om informationen via PM är förbjudna.

 

http://pokerforum.nu/forum/regler.php

 

 

MVH

//KF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har ingen aning om var PF ställer sig till sånt här men om det anses vara fel får ni väl ta bort inlägget.

 

Cheat-filmen och mycket annat finns att ladda hem gratis från http://www.ingapiratlankarhartack.org

har själv tankat samtliga avsnitt från HIGH STAKES POKER där. fungerar mycket bra för min del.

 

Har du ingen aning så testa o läs regler innan du postar :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gillar starkt det faktum att två pers som dömer ut snubben som postade en ful-länk har citerat inlägget och har med ful-länken i sina egna inlägg... 8-)

 

Där rök din chans att bli moderator, kfluffie. ;)

 

*hihi*

Du har för mycket fritid Myssion!

 

Samt så dömde jag inte ut hans länk utan bara visa vad reglerna sa om saken! =)

 

 

Gå och få dig lite vila nu istället!

 

MVH

//KF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...