Gå till innehåll

oyeahz spelar Low limit NL HE


oyeahz

Recommended Posts

Tänker inte ha världens längsta introduktion som alla andra, utan detta är plain and simple en dagbok som presenterar resultat samt tankar kring mitt spel.

 

Den hette sng-grind på party innan, men ändrade planer! :)

 

Ska grinda NL cash games på låga nivåer istället!

 

 

Resultat ikväll =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om ni nu undrar varför det inte står så mkt mer än mina resultat är det för att detta är ett experiment, hur länge jag orkar spela low limit/hur mkt jag degar in. Jag fick €10 gratis på en sida och ja vill se om jag kan grinda ihop en hyfsad rulle med det, jag spelar 200NL annars så har inga direkt funderingar kring händerna jag spelar här nere, aight.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om ni nu undrar varför det inte står så mkt mer än mina resultat är det för att detta är ett experiment, hur länge jag orkar spela low limit/hur mkt jag degar in. Jag fick €10 gratis på en sida och ja vill se om jag kan grinda ihop en hyfsad rulle med det, jag spelar 200NL annars så har inga direkt funderingar kring händerna jag spelar här nere, aight.

 

???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Resultat - ja.

 

Funderingar, frågor, tankar - finns inga. Spelet på 10NL är inte så advanced.

 

Jag tycker det är kul att börja från scratch. Dock slösar jag inte alltför mkt tid på detta.

 

 

Slängde in en liten session idag.

 

 

Resultat: +€67

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Orkade slänga in en liten session till. Grinda nl10 är inte det roligaste här i världen men jag lyckas ändå vara hyfsat seriös.

 

 

Resultat: +€84

 

Jojo det är ju jätte fint allt det här men vad jag menade var att tillför detta oss något? Kan vi vänta osss massiva handanalyser eller spännande grejer?

 

Äsch nvm, kaffedags

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, det sa jag. Detta är en fucking dagbok. Jag skriver ner vad som har hänt under dagen, pokermässigt. Eftersom jag spelar på en sådan låg nivå JUST NU under mitt "experiment" så kommer jag inte lägga in några HHs. Kanske någon hand då jag och fi är sinnessjukt deepstackade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok lite tankar... :P

 

Jag tröttnade ganska snabbt på att enbart spela 10NL så nu har jag börjat slänga in lite 20nl-sessioner och det gör rätt så bra.

 

Jag tycker spelet där nere är otroligt dåligt och det är nästan en bedrift att backa =)

 

Mitt mål är att inom en månad spela 50nl med ordentlig bankroll management.

 

 

Resultat: +€157

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...