tony103 Postad 8 September , 2006 Rapport Postad 8 September , 2006 Dem leder i allafall med 28-17 Citera
hocer Postad 8 September , 2006 Rapport Postad 8 September , 2006 whee 1000 dollar hehe grattis till alla 5000 som utnyttjade denna bonusen, hoppas det kommer fler snart Citera
Jeppann Postad 8 September , 2006 Rapport Postad 8 September , 2006 Grattis allihopa, även om jag hoppades på miamivinst Hade fått några dollars mer då, men 580$ e helt ok Citera
Ving Postad 8 September , 2006 Rapport Postad 8 September , 2006 KLONK! Bra att jag bara säkrade en mindre del av vinsten. + $710 får duga! Citera
Lunkan88 Postad 8 September , 2006 Rapport Postad 8 September , 2006 Ibland blir man glad att oddset sjönk så man struntade i surebet ... Iaf kanske dags å rensa den här tråden från snack om den här promotionen? Citera
Ving Postad 8 September , 2006 Rapport Postad 8 September , 2006 Ibland blir man glad att oddset sjönk så man struntade i surebet ... Iaf kanske dags å rensa den här tråden från snack om den här promotionen? Nja, vi borde få 24 timmar på oss att bara njuta! Citera
Ugrath Postad 8 September , 2006 Rapport Postad 8 September , 2006 Ibland blir man glad att oddset sjönk så man struntade i surebet ... Jag kunde inte ens surebetta med min kassa line. Hade nog gjort det annars. Citera
Painman Postad 8 September , 2006 Rapport Postad 8 September , 2006 snabba är dom med att betala ut vinsten också, skulle ta upp till 3 dagar men har redan fått dom, respekt till mansion! Citera
Jeppann Postad 8 September , 2006 Rapport Postad 8 September , 2006 Ut med vinsten på neteller på mindre än en timme! 11 tummar av 10 till Mansion! Grymt bra. Citera
jezaja Postad 8 September , 2006 Rapport Postad 8 September , 2006 *klonk* Tänkte kolla lite på pokerrummet medans jag ändå var där, någon som har koll på det? Citera
Painman Postad 8 September , 2006 Rapport Postad 8 September , 2006 *klonk*Tänkte kolla lite på pokerrummet medans jag ändå var där, någon som har koll på det? lär ju vara massa fisk nu som provar sin lycka på högre nivåer med sina vunna pengar.. Citera
gdaily Postad 8 September , 2006 Rapport Postad 8 September , 2006 Ibland blir man glad att oddset sjönk så man struntade i surebet ... Iaf kanske dags å rensa den här tråden från snack om den här promotionen? Nja, vi borde få 24 timmar på oss att bara njuta! Starta en ny i stället, så döper vi om den här till "Operation Gula Mansion" Citera
rai Postad 8 September , 2006 Rapport Postad 8 September , 2006 Geez att man missa detta...har de någon mer sån här match? Citera
Painman Postad 8 September , 2006 Rapport Postad 8 September , 2006 Geez att man missa detta...har de någon mer sån här match? får hoppas att det kommer något liknande när NBA drar igång om en månad. Citera
jaroiten Postad 8 September , 2006 Rapport Postad 8 September , 2006 Geez att man missa detta...har de någon mer sån här match? får hoppas att det kommer något liknande när NBA drar igång om en månad. Känns iofs smått otroligt, men visst hoppas kan man alltid. Citera
hajen Postad 8 September , 2006 Rapport Postad 8 September , 2006 Attans att man missa detta erbjudande. Citera
pluntzky Postad 8 September , 2006 Rapport Postad 8 September , 2006 Attans att man missa detta erbjudande. Var ju bara dom 5000 första som fick, jag tror dom kommer ha fler erbjudanden,dom har tydligen haft ett gammalt erbjudande på tottenham som jag missade så ja, man ska inte deppa över spilld mjölk, kunde ju blivit torsk osso =) Citera
tony103 Postad 8 September , 2006 Rapport Postad 8 September , 2006 FAN! kopia på körkort eller pass hur fixar man det lättast?ska man faxa eller ? har aldrig gjort sånt förut Citera
Waggho Postad 8 September , 2006 Rapport Postad 8 September , 2006 FAN! kopia på körkort eller pass hur fixar man det lättast?ska man faxa eller ? har aldrig gjort sånt förut Scanna in eller ta kort med någorlunda högupplöst digitalkamera och sen maila in det funkar också. Citera
tony103 Postad 9 September , 2006 Rapport Postad 9 September , 2006 Jag har skickat 5 mail till mansion med körkortskopia men jag har inte hört ett ljud!någon annan som haft problem? Citera
jaroiten Postad 9 September , 2006 Rapport Postad 9 September , 2006 Jag har skickat 5 mail till mansion med körkortskopia men jag har inte hört ett ljud!någon annan som haft problem?Jag antar att det är rätt så många som försöker få det där fixat just nu. Ta det lungt bara så löser det sig nog om någon dag. Citera
Ving Postad 9 September , 2006 Rapport Postad 9 September , 2006 Bara att avvakta. Tänk på att de har ca 5000 st nya kunder som gör samma sak som du. Om alla dessa ska skicka in sina uppgifter fem ggr var så får de 25 000 st fax/mail... Det tar ungefär 72 timmar innan de mailar dig och meddelar att de fått dina uppgifter. Sedan tar det ungefär 72 timmar till innan rätt avdelning tittat på dina uppgifter och godkänt dem. Du får räkna med att det tar en vecka innan du har pengarna på Neteller igen. Ett litet pris att betala för 1000 dollar gratis! Citera
Recommended Posts