Gå till innehåll

Operation Gula Mansion


Recommended Posts

jag fick PK, vad menas med det?

 

är det att pittsburgh måste vinna för att jag ska få min $900 vinst?

 

funderar på om man ska safa sitt bet..

 

någon om kan tipsa om en bra sajt där man enkelt kan casha in med VISA som också erbjuder en fin signupbonus?

Ja med PK så måste Pittsburg vinna.

 

Dock så hoppas jag att du satsa $1100 och därav vinner $1000 och inte $900. Ifall du enbart bettat $1000 eller någon annan summa än $1100 så kommer du inte få någon cash-back vid förlorat vad!

 

ja, $1100 to win $1000 var det..

 

försten så tror jag man fick tillbaka upp till $1100, läste om folk som bettat $400-500 på 2+2..

 

men skitsamma, frågan är om man ska gambla eller inte :)

 

och var man isf ska betta på miami, jobbigt o greja med två sajter, men om man kan kombinera detta med någon fin signupbonus hade det varit guld

 

 

Jag gör det på expekt. Satte in 500$, får 68$ i bonus, o beroende på om jag sätter det på enkel Miami eller hcp 1.5 miami så vinner jag ca 500$. Lite mer om jag sätter enkel, men då försvinner chansen till att vinna båda betsen (som för övrigt är minimal men ändå), och du riskerar ju att förlora, om matchen slutar oavgjort vilket är högst osannolikt. Wageren är klar direkt eftrer första betet.

 

Angående betet så har de som bettade 4-500 gjort bort sig. Man var tvungen att betta exakt 1100 för att kvalificera sig för promotionen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 156
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

fick det här medelandet när jag skulle betta 500 på miami: "Amount within parentheses shows part of stake taken under consideration for acceptance. Acceptance/refusal of remaining stakes will be announced as soon as possible. Stakes that are not yet accepted by Betsafe.com before the start of the first event will be refunded and will not be part of the wager."

 

fick bara betta 100$ resten skulle jag kanske få spela för, är det så med alla sidor när man lägger in ett lite större bett?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ehh det här var konstigt. Skrefv jag 500 i bet så accepterades bara 110. Bettade jag däremot 205 så accepterades allt, och detta är vad jag precis behöver betta för att klara bonusen. Bettar resten på pinnacle.

 

*edit*

 

Har nu bettat:

 

102$ på sportingbet Miami moneyline. 32$ bonus, alltså

205$ bet på expekt, 68$ bonus

215$ bet pinnacle till 1.99 odds.

 

Bettat totalt 422$ av egna pengar, så oavsett lag som vinner, vinner jag ca 578$! Grymt najs :) SPELA INTE OAVGJORT! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag hedga på expekt på 1.92 i odds, verkar bra, tyvärr fick jag ingen bonus :/

 

sjukt att dom ska ta 2,5% i avgifter när man sätter in med CC, men åt andra sidan slippre man växelkurser och krångel

 

blir det oavgjort tar jag livet av mig, men det är ju nästna omöjligt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

om nån vill läsa lite game preview -

http://sports.espn.go.com/nfl/nflpreview?gameId=260907023

 

5 av 8 experter tippar på miami, men jag hejar på steelers. vinner 20$ mer då, GO GO!

 

Jag gjorde också lite research. Fick kalla fötter när jag såg att Steelers förlorat alla sina fyra trämningsmatcher den här säsongen samtidigt som Miami förstärkt laget.

 

Oddset på Miami är 2,14 på Betfair så jag satsade 300 dollar på dem. Vinner 2500 kr om Miami vinner och 5000 kr om Steelers vinner. Får duga! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Big Ben kan ju suga *pip pip*, det är bara mensvärk, in på plan! fick in degen på -4,5 linen. Segt att matchen går så sent. 5 000 000 torskar mansion om steelers sköter sig, eller ja, beror ju på hur bra dom sköter sig men iaf. Kan tänka mig att VDn för mansion har kokat ihop nåt lurt med Big Ben så han ligger å omar sig på sjukan i onödan, hehe.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Big Ben kan ju suga *pip pip*, det är bara mensvärk, in på plan! fick in degen på -4,5 linen. Segt att matchen går så sent. 5 000 000 torskar mansion om steelers sköter sig, eller ja, beror ju på hur bra dom sköter sig men iaf. Kan tänka mig att VDn för mansion har kokat ihop nåt lurt med Big Ben så han ligger å omar sig på sjukan i onödan, hehe.

 

:)

 

Jag tror steelers fixar detta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...