Gå till innehåll

Operation Gula Mansion


Recommended Posts

Om jag fattat det rätt ska man väl som minst betta på +1 till miami om man bettat PK på Mansion för att det garanterat ska vara surebet? Även om de nästan aldrig slutar oavgjort tror jag det kan bli väldigt jämt imorgon.

 

Kan inte fatta vilka enorma förluster de gör på den här promotionen och hur de ska klara det. Erbjudandet finns ju överallt nu o asmånga verkar ju ta det.

 

precis så ja, men om du väljer +1.5 till något mindre odds kan du vinna båda om steelers vinner med ett poäng.

 

sen har dom väll gjort en riskbedömning, jag tror dom har räknat med att många kommer ta del av erbjudandet. Det är trots allt bra reklam för sidan iom att så många pratar om den. går allt smidigt till och dom har bra odds och erbjudanden i fortsättningen kan jag mycket väl tänka mig att spela där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 156
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Om jag fattat det rätt ska man väl som minst betta på +1 till miami om man bettat PK på Mansion för att det garanterat ska vara surebet? Även om de nästan aldrig slutar oavgjort tror jag det kan bli väldigt jämt imorgon.

 

Kan inte fatta vilka enorma förluster de gör på den här promotionen och hur de ska klara det. Erbjudandet finns ju överallt nu o asmånga verkar ju ta det.

 

precis så ja, men om du väljer +1.5 till något mindre odds kan du vinna båda om steelers vinner med ett poäng.

 

sen har dom väll gjort en riskbedömning, jag tror dom har räknat med att många kommer ta del av erbjudandet. Det är trots allt bra reklam för sidan iom att så många pratar om den. går allt smidigt till och dom har bra odds och erbjudanden i fortsättningen kan jag mycket väl tänka mig att spela där.

 

Jo jag läste ett par teorier och det verkar ändå som ett rätt smart drag med den här promotionen.

 

Problemet med att välja mer hcp till miami är ju att vinsten minskar. Frågan är om det är värt det. Inget mattesnille så vet inte vad som ger mest ev. Hojta om ni hittar några fina odds på hcp spel miami

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Signade på pinnacle nu och fick någon sunkig 10% depositbonus. Denna hindrar mig också att casha ut innan jag wagerat 3x depositen.

 

Mailade och bad dem ta bort bonusen om detta hindrade mig från att ta ut mina eventuella vinstpengar och hoppas verklgien de gör de nu. På detta blir ju pengarna låsta i 30 dagar också. Smådryga regler, men jag har inte hittat något bättre ställe att surebetta på. 1.84 på 1.5+ Miami.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför ska ni säkra upp vinsten för, och därmed ge upp ev? Ni sitter ju redan på ett surebet (obalanserat ja, men trots det ett surebet.

 

För att pittsburgh inte känns så stabila. hellre 450$, med mkt liten chans till 1450$ än, ibland 1000$ eller andra gånger inga pengar alls. 450 är mkt nog liksom, och även om man i oändligheten torskar rätt mkt det här så kommer inte oändligt med såna här möjligheter dyka upp.

 

Skulle kännas snopet att gå helt lottlös ur det här efter all forskning som gjorts angående betet och all "excitement" eller vad man ska säga. Skulle bli rätt knäckt om jag inte vann någonting faktiskt, även om jag inte förlorat något heller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Signade på pinnacle nu och fick någon sunkig 10% depositbonus. Denna hindrar mig också att casha ut innan jag wagerat 3x depositen.

 

Mailade och bad dem ta bort bonusen om detta hindrade mig från att ta ut mina eventuella vinstpengar och hoppas verklgien de gör de nu. På detta blir ju pengarna låsta i 30 dagar också. Smådryga regler, men jag har inte hittat något bättre ställe att surebetta på. 1.84 på 1.5+ Miami.

 

vänta med att surebetta tills sista dagen, man vet aldrig vad som kan hända. Tror inte linen kommer ändras, om den nu gör det skulle jag tro att den gör det till steelers fördel.. Sen vet man inte, det kan ske ett mirakel som får big ben att komma tillbaka, då kommer ju linen ändras till miamis fördel och då finns det chans för ett saftigt surebet.

 

annars kunde du ju signa upp dig på bet365, expekt eller liknande där dom har 500kr bonus som bara behöver omsättas 3ggr, vilket du kommer göra på första bettet..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Signade på pinnacle nu och fick någon sunkig 10% depositbonus. Denna hindrar mig också att casha ut innan jag wagerat 3x depositen.

 

Mailade och bad dem ta bort bonusen om detta hindrade mig från att ta ut mina eventuella vinstpengar och hoppas verklgien de gör de nu. På detta blir ju pengarna låsta i 30 dagar också. Smådryga regler, men jag har inte hittat något bättre ställe att surebetta på. 1.84 på 1.5+ Miami.

 

vänta med att surebetta tills sista dagen, man vet aldrig vad som kan hända. Tror inte linen kommer ändras, om den nu gör det skulle jag tro att den gör det till steelers fördel.. Sen vet man inte, det kan ske ett mirakel som får big ben att komma tillbaka, då kommer ju linen ändras till miamis fördel och då finns det chans för ett saftigt surebet.

 

annars kunde du ju signa upp dig på bet365, expekt eller liknande där dom har 500kr bonus som bara behöver omsättas 3ggr, vilket du kommer göra på första bettet..

 

 

Ja vänta tills sista dagen hade jag planerat att göra! Angående bonusen, ja det kanske vore något! tack för tipset.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför ska ni säkra upp vinsten för, och därmed ge upp ev? Ni sitter ju redan på ett surebet (obalanserat ja, men trots det ett surebet.

Om en säkrad vinst på 500 utökar bankrullen märkbart och låter en spela högre borde det trots allt vara mer EV? (Om man endast har 1600 är ett surebet för hela bankrullen som säkrar <500 väl bättre än något som ger 1000 50% av fallen?)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Erbjudandet är slut nu, tur att man hann lägga ett bet igår kväll.

 

Japp, mitt råd att signa upp så fort som möjligt var alltså korrekt.

 

Från Mansion:

 

MANSION is proud to announce the success of our season-opening NFL Cash-Back promotion, which has given five thousand of our Members a unique opportunity to place bets on Pittsburgh Steelers of USD 1,100 to win USD 1,000 (or currency equivalent) in their season opener at home against an in form Miami Dolphins.

 

Betting on the promotion has now ended after reaching full subscription with 5,000 MANSION Members having taken part, wagering USD 5.5 Million in the cash-back offer on the Superbowl Champions, Pittsburgh Steelers to defeat Miami Dolphins this Thursday September 7th.

 

If the Steelers lose or fail to cover the point spread, MANSION will refund qualified Member individual bets of USD 1,100 (or currency equivalent) - presenting one of the most compelling season launching promotions by a betting company, with no strings attached and no rollover requirement. Naturally, should the reigning Super Bowl Champions beat Miami and cover the spread, MANSION will pay our Members over 5 Million in total winnings.

 

On paper, everything is there for the Steelers to become the ninth repeat champion in league history (and third in team history), but speculation on their 2006 regular season debut has been heightened, having struggled through a troubling off-season.

 

The Pittsburgh Steelers Promotion is further proof that MANSION is the home of choice and reward for our Members, and it "pays to belong” to take full advantage of the many best-in-value promotions and offers in sports wagering and first class member services.

 

MANSION wishes the best of luck to our Members who are participating in this promotion.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du tippat på -4,5 i line är det väl bara att sitta still och hoppas på det bästa. Är ingen större idé att försöka säkra vinsten då det är svårt att hitta något vettigt odds vilket gör den säkra vinsten så låg.

 

Att Steelers vinner med 5 poäng är ju dessutom inte alls omöjligt så avvakta.

 

Jag lirade på Steelers till +1 i line så jag vinner om de vinner eller lirar oavgjort. Jag hedgar inget utan litar på Steelers.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du tippat på -4,5 i line är det väl bara att sitta still och hoppas på det bästa. Är ingen större idé att försöka säkra vinsten då det är svårt att hitta något vettigt odds vilket gör den säkra vinsten så låg.

 

Att Steelers vinner med 5 poäng är ju dessutom inte alls omöjligt så avvakta.

 

Jag lirade på Steelers till +1 i line så jag vinner om de vinner eller lirar oavgjort. Jag hedgar inget utan litar på Steelers.

 

fanns det steelers +1 på mansion? sen har jag en fråga, kan en match sluta oavgjort? är det inte som NBA matcher att även övertid räknas in i bettet, har bettat basket ganska länge och har aldrig fått en lika match och har inte sätt någon sida där man kan välja oavgjort på en nfl match.. Om det inte kan sluta oavgjort får man ju bätte odds om man väljer utan handikap

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du tippat på -4,5 i line är det väl bara att sitta still och hoppas på det bästa. Är ingen större idé att försöka säkra vinsten då det är svårt att hitta något vettigt odds vilket gör den säkra vinsten så låg.

 

Att Steelers vinner med 5 poäng är ju dessutom inte alls omöjligt så avvakta.

 

Jag lirade på Steelers till +1 i line så jag vinner om de vinner eller lirar oavgjort. Jag hedgar inget utan litar på Steelers.

 

fanns det steelers +1 på mansion? sen har jag en fråga, kan en match sluta oavgjort? är det inte som NBA matcher att även övertid räknas in i bettet, har bettat basket ganska länge och har aldrig fått en lika match och har inte sätt någon sida där man kan välja oavgjort på en nfl match.. Om det inte kan sluta oavgjort får man ju bätte odds om man väljer utan handikap

 

 

Jag har uppfattat det som att det kan sluta oavgjort, men risken är mkt liten då övertid räknas in, men det ju int enödvändigtvis behöver avgöras inom den heller. Rätta mig om jag har fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du tippat på -4,5 i line är det väl bara att sitta still och hoppas på det bästa. Är ingen större idé att försöka säkra vinsten då det är svårt att hitta något vettigt odds vilket gör den säkra vinsten så låg.

 

Att Steelers vinner med 5 poäng är ju dessutom inte alls omöjligt så avvakta.

 

Jag lirade på Steelers till +1 i line så jag vinner om de vinner eller lirar oavgjort. Jag hedgar inget utan litar på Steelers.

 

fanns det steelers +1 på mansion? sen har jag en fråga, kan en match sluta oavgjort? är det inte som NBA matcher att även övertid räknas in i bettet, har bettat basket ganska länge och har aldrig fått en lika match och har inte sätt någon sida där man kan välja oavgjort på en nfl match.. Om det inte kan sluta oavgjort får man ju bätte odds om man väljer utan handikap

 

Det fanns +1 ett litet tag. Under en timmes tid ungefär. +1 eller PK kvittar i princip. Risken/chansen att det blir aovgjort är riktigt liten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag fick PK, vad menas med det?

 

är det att pittsburgh måste vinna för att jag ska få min $900 vinst?

 

funderar på om man ska safa sitt bet..

 

någon om kan tipsa om en bra sajt där man enkelt kan casha in med VISA som också erbjuder en fin signupbonus?

Ja med PK så måste Pittsburg vinna.

 

Dock så hoppas jag att du satsa $1100 och därav vinner $1000 och inte $900. Ifall du enbart bettat $1000 eller någon annan summa än $1100 så kommer du inte få någon cash-back vid förlorat vad!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag fick PK, vad menas med det?

 

är det att pittsburgh måste vinna för att jag ska få min $900 vinst?

 

funderar på om man ska safa sitt bet..

 

någon om kan tipsa om en bra sajt där man enkelt kan casha in med VISA som också erbjuder en fin signupbonus?

Ja med PK så måste Pittsburg vinna.

 

Dock så hoppas jag att du satsa $1100 och därav vinner $1000 och inte $900. Ifall du enbart bettat $1000 eller någon annan summa än $1100 så kommer du inte få någon cash-back vid förlorat vad!

 

ja, $1100 to win $1000 var det..

 

försten så tror jag man fick tillbaka upp till $1100, läste om folk som bettat $400-500 på 2+2..

 

men skitsamma, frågan är om man ska gambla eller inte :)

 

och var man isf ska betta på miami, jobbigt o greja med två sajter, men om man kan kombinera detta med någon fin signupbonus hade det varit guld

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...