Gå till innehåll

WSOP 2006: Negreanu gillar inte hur det arrangeras


Hygglo

Recommended Posts

Daniel Negreanu är sur på hur de sköter upplägget på WSOP 2006. I sin senaste blog säger han vad han tycker.

 

Han säger något om att han kanske inte spelar fler events förutom Main eftersom han redan köpt in sig till den.

 

I tidigare bloggar har han klagat på andra saker, till exempel de gamla/märkta kortlekarna som användes till H.O.R.S.E. turneringen, men i den senaste bloggen, som heter Blowing Off Some Steam on the Links är han inte alls glad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Iofs är den här tråden värd sin vikt i guld bara genom sättet till o med trådskaparen helt gått off-topic redan i tredje inlägget.

 

Haha, ja det var lite lustigt, jag kapade min egen tråd... :lol:

 

Men det hade gått rätt lång tid utan några andra svar så jag tog den diskussion jag fick... :)

 

EDIT: Dessutom har tråden redan blivit låst och sedan upplåst igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den andra tråden borde definitivt låsas! Denna borde dessutom flyttas eftersom den kommit att handla om helt andra saker. Är det förresten en allmänt vedertagen term med pingare (varelser som gör 1 skada när man tappar dem). Lycka till i Malmö, hoppas att du floppar triss i BoP...

 

För övrigt tycker jag att Daniel Negreanu har all rätt att bli purken när de ändrade förutsättningarna efter att alla köpt in sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...