Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
  _slipknot1_ säger:
hej finns bara 5 st fullring nl25 bord och det är kö på 15 personer! skulle vara bra med åtminstonde dubbla antalet bord...

Så ska det såklart inte vara. Jag har kontaktat ansvariga och bett dem öppna upp flera bord.

• 2 weeks later...
Postad
  Citat
Så ska det såklart inte vara. Jag har kontaktat ansvariga och bett dem öppna upp flera bord.

Verkar inte som att de ansvariga har brytt sig speciellt mkt?....alltid alltid köer till NL25, du borde nog påpeka att spelare lämnar sajten pga av detta, jag en av dom

Postad
  alajna säger:
Verkar inte som att de ansvariga har brytt sig speciellt mkt?....alltid alltid köer till NL25, du borde nog påpeka att spelare lämnar sajten pga av detta, jag en av dom

Nej, ibland undrar man om en del har svårt att förstå. :evil:

Jag ska ta upp problemet igen så snart jag kommer till kontoret imorgon bitti.

Mvh

SportingbetOscar

Postad
  Citat
Nej, ibland undrar man om en del har svårt att förstå.

Jag ska ta upp problemet igen så snart jag kommer till kontoret imorgon bitti.

Om detta fixar sig, kan du då nämna detta här. (fortfarande ingen förbättring, 4st NL25 - 11köade)

Postad

Iom att detta verkar ta en evighet, kan man då utgå från att bonustiden, dvs 30 dagar, blir förlängd?

Måste nog även säga att det ser väldigt underligt ut att skriva att man ska lösa det, och sedan inte nämna att det inte går.

• 2 weeks later...