_slipknot1_ Postad 17 Juli , 2006 Rapport Postad 17 Juli , 2006 hej finns bara 5 st fullring nl25 bord och det är kö på 15 personer! skulle vara bra med åtminstonde dubbla antalet bord... Citera
ParadiseOscar Postad 17 Juli , 2006 Rapport Postad 17 Juli , 2006 _slipknot1_ säger: hej finns bara 5 st fullring nl25 bord och det är kö på 15 personer! skulle vara bra med åtminstonde dubbla antalet bord... Så ska det såklart inte vara. Jag har kontaktat ansvariga och bett dem öppna upp flera bord. Citera
_slipknot1_ Postad 24 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 24 Juli , 2006 hej är fortfarande bara 5 st bord på nl25 amerikanska fullring borden och kö på 14st! känns inget kul att vänta 30-1h för att lira 5 bord samtidigt... Citera
alajna Postad 6 Augusti , 2006 Rapport Postad 6 Augusti , 2006 Citat Så ska det såklart inte vara. Jag har kontaktat ansvariga och bett dem öppna upp flera bord. Verkar inte som att de ansvariga har brytt sig speciellt mkt?....alltid alltid köer till NL25, du borde nog påpeka att spelare lämnar sajten pga av detta, jag en av dom Citera
ParadiseOscar Postad 6 Augusti , 2006 Rapport Postad 6 Augusti , 2006 alajna säger: Verkar inte som att de ansvariga har brytt sig speciellt mkt?....alltid alltid köer till NL25, du borde nog påpeka att spelare lämnar sajten pga av detta, jag en av dom Nej, ibland undrar man om en del har svårt att förstå. Jag ska ta upp problemet igen så snart jag kommer till kontoret imorgon bitti. Mvh SportingbetOscar Citera
alajna Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 Citat Nej, ibland undrar man om en del har svårt att förstå. Jag ska ta upp problemet igen så snart jag kommer till kontoret imorgon bitti. Om detta fixar sig, kan du då nämna detta här. (fortfarande ingen förbättring, 4st NL25 - 11köade) Citera
alajna Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Postad 14 Augusti , 2006 Iom att detta verkar ta en evighet, kan man då utgå från att bonustiden, dvs 30 dagar, blir förlängd? Måste nog även säga att det ser väldigt underligt ut att skriva att man ska lösa det, och sedan inte nämna att det inte går. Citera
_slipknot1_ Postad 23 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 23 Augusti , 2006 Sportingbet har varit min favoritsida. Men pga att inget sker med vad gäller fler nl25 bord har jag nu lämnat. När ni åtgärdat problemet kanske man återvänder men det verkar ju ta rätt lång tid.. Citera
Recommended Posts