Gå till innehåll

VCPoker.com - 60% upp till $600, 125p/$1


dedu

Recommended Posts

Ni får kika på bonuswhores om bonusen är kvar.

Bonusen tar drygt 40 timmar om man lirar NL och drygt dubbelt så snabbt om man lirar FL. Spelarna på FL är fantastiskt dåliga, rekommenderar FL även för normala NL spelare.

 

Antalet timmar beror helt på nivå eftersom bonusen är direkt kopplad till den rake som tas ut. På lägsta nivåerna är säkert denna bonus helt hopplös.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får man poäng även om man inte deltar aktivt i handen? Jag har läst och vad jag förstår så får man mer ju mer man deltar men jag hittar ingenting om det räcker att få kort för att få lite points?

 

 

sen hittar jag ingenting om minsta limit man måste lira på? Så 0,25-0,5 borde vara tillåtet?

 

Sen en sista fråga, som jag heller inte hittat svar på: Får man bonus i små bitar eller en stor klump? Rätt avgörande om man inte vet om man kan suga ur hela bonusen..

 

Tacksam för svar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Förra månaden erbjöd vi en 60% upp till $600 bonus med anledning av vårt 60-årsjubileum.

 

Augustis bonusalternativ finner ni på: http://www.vcpoker.com/news/depositbonus.htm

 

Klickar ni på VC Poker-bannern på Poker.se (längst upp till höger) så får ni två andra erbjudande, antingen $10+$25 gratis (no deposit required) ELLER 100% upp till $1,000.

 

Hoppas ni kommer att trivas på VC Poker!

 

MVH,

Kristian Svensson

Marknadschef

Victor Chandler International

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får man poäng även om man inte deltar aktivt i handen? Jag har läst och vad jag förstår så får man mer ju mer man deltar men jag hittar ingenting om det räcker att få kort för att få lite points?

 

 

sen hittar jag ingenting om minsta limit man måste lira på? Så 0,25-0,5 borde vara tillåtet?

 

Sen en sista fråga, som jag heller inte hittat svar på: Får man bonus i små bitar eller en stor klump? Rätt avgörande om man inte vet om man kan suga ur hela bonusen..

 

Tacksam för svar!

 

Hej Krakov,

 

Bara spelarna som deltar i potten får Action Points, desto större del av potten man själv har bidragit med - desto fler Points får man.

 

Det finns ingen lägsta nivå. Antalet Action Points man erhåller är baserat på hur mycket man rake:ar. Alltså går det bra att spela hur lågt, eller högt, du vill.

 

Läs mer här: http://www.vcpoker.com/play/playforreal/actionpoints.htm

 

Våra bonusar betalas inte ut i 'små bitar'. Hela Action Points-kravet måste uppfyllas för att bonusen ska 'clearas'. Under 'cashiern' står det 'Promotional Action Points', denna summa är baserad på din bonus och räknas neråt allt eftersom du samlar ihop AP's. När den summar är 0, får du bonusen - rakt in på ditt konto, direkt.

 

MVH,

Kristian Svensson

VC Poker.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Förra månaden erbjöd vi en 60% upp till $600 bonus med anledning av vårt 60-årsjubileum.

 

Augustis bonusalternativ finner ni på: http://www.vcpoker.com/news/depositbonus.htm

 

Klickar ni på VC Poker-bannern på Poker.se (längst upp till höger) så får ni två andra erbjudande, antingen $10+$25 gratis (no deposit required) ELLER 100% upp till $1,000.

 

Hoppas ni kommer att trivas på VC Poker!

 

MVH,

Kristian Svensson

Marknadschef

Victor Chandler International

hur länge har man på sig att cleara den (1000$)? och hur många AP per $?

 

Edit: hittade

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Förra månaden erbjöd vi en 60% upp till $600 bonus med anledning av vårt 60-årsjubileum.

 

Augustis bonusalternativ finner ni på: http://www.vcpoker.com/news/depositbonus.htm

 

Klickar ni på VC Poker-bannern på Poker.se (längst upp till höger) så får ni två andra erbjudande, antingen $10+$25 gratis (no deposit required) ELLER 100% upp till $1,000.

 

Hoppas ni kommer att trivas på VC Poker!

 

MVH,

Kristian Svensson

Marknadschef

Victor Chandler International

hur länge har man på sig att cleara den (1000$)? och hur många AP per $?

 

Edit: hittade

 

Om du hittar svaret, varför inte skriva det i posten? Säger du A får du säga B ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Följ bara dessa tre enkla steg:

 

1. Ladda ner VC Poker-klienten genom att klicka här.

 

http://www.vcpoker.com/doubleswe/?affiliateid=9152&bannerurl=www.vcpoker.com/free35=1

 

 

2. Öppna ett nytt real money account och ange bonuskoden: "1000swe1" när du gör din första insättning.

 

3. Börja spela!

 

Är jag genomkorkad eller får ni inte heller den koden att fungera? Har skapat Real Money acc, dock bara hittat ett ställe att skriva in Promotion koden och där får jag svaret "Invalid code"...

Vad gör jag för fel?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Följ bara dessa tre enkla steg:

 

1. Ladda ner VC Poker-klienten genom att klicka här.

 

http://www.vcpoker.com/doubleswe/?affiliateid=9152&bannerurl=www.vcpoker.com/free35=1

 

 

2. Öppna ett nytt real money account och ange bonuskoden: "1000swe1" när du gör din första insättning.

 

3. Börja spela!

 

Är jag genomkorkad eller får ni inte heller den koden att fungera? Har skapat Real Money acc, dock bara hittat ett ställe att skriva in Promotion koden och där får jag svaret "Invalid code"...

Vad gör jag för fel?

 

 

Jag har faktiskt själv inte testat än då jag inte vet om jag klarar eurobetbonusen el ej.. går satans segt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det där men action point är ganska oklart för mig.

1) exempel 1) om jag spelar FL (0,25/0,5), hur många action points får man om raken är 0.25 och man INTE har deltagit i potten ( bara för att jamföra med Prima bonusar).

 

2) Får man AP även om raken är mindre än 0.25?

 

3) Måste man delta i potten?

 

Om jag förstår rätt delar bordet på 1 AP för varje 0,20 i rake (AP=5x rake) får alla då 0.1 AP om raken stannar vid 0.20? eller måste raken uppnå en viss gräns för att räknas?

 

Det ska finnas en rake chart på sidan men jag lyckades inte hitta den.

 

Hade tänkt att göra en insättning på minst 100$ men jag vill först veta om det huvutaget är möjlig att klara av det inom tidsgränsen, därför en jamförelse med Prima bonusar vore bra för mig, som har klarat av deras bonus.

 

 

 

tack

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En fråga till som skulle verkligen hjälpa mig att förstå, jag drar 2 exemplar

 

1)

- FL 0.25/0.50 (10 manabord fullsats).

 

Slutraken är 0.5 (potten 7$ eller nåt)

 

3 man till showdown och jag har själv lagt 2$ i potten

Hur många AP får jag då?

 

2) Samma fråga, fast jag foldade preflop och inte deltagit i potten.

 

ska man räkna annorlunda om raken är mindre än 0.5?

 

Det skulle verkligen hjälpa mig att förstå hur lång tid det kan ta att klara av bonusen på lägre nivå

 

tack igen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En fråga till som skulle verkligen hjälpa mig att förstå, jag drar 2 exemplar

 

1)

- FL 0.25/0.50 (10 manabord fullsats).

 

Slutraken är 0.5 (potten 7$ eller nåt)

 

3 man till showdown och jag har själv lagt 2$ i potten

Hur många AP får jag då?

 

2) Samma fråga, fast jag foldade preflop och inte deltagit i potten.

 

ska man räkna annorlunda om raken är mindre än 0.5?

 

Det skulle verkligen hjälpa mig att förstå hur lång tid det kan ta att klara av bonusen på lägre nivå

 

tack igen

 

Du får 5 AP för varje $ du stoppar potten.

(Omatchade bet (du betar - alla foldar) räknas ej.)

Detta gäller iaf för potter <=$60, vid högre potter (raken cappad) vet jag inte riktigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Förra månaden erbjöd vi en 60% upp till $600 bonus med anledning av vårt 60-årsjubileum.

 

Augustis bonusalternativ finner ni på: http://www.vcpoker.com/news/depositbonus.htm

 

Klickar ni på VC Poker-bannern på Poker.se (längst upp till höger) så får ni två andra erbjudande, antingen $10+$25 gratis (no deposit required) ELLER 100% upp till $1,000.

 

Hoppas ni kommer att trivas på VC Poker!

 

MVH,

Kristian Svensson

Marknadschef

Victor Chandler International

 

Var skriver man in koden till gratispengarna? Signade genom pokerforum och har alltså ett account nu, har fortfarande inte hittat var man ska skriva in coden...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...