dedu Postad 15 Juli , 2006 Rapport Share Postad 15 Juli , 2006 Kan varmt rekommendera VC poker. Spelarna suger, bra bonus och riktigt bra support. Jag lirade in en större bonus där men tappade sugen i några veckor och hade ett helvet för att hinna klara den. Sista dagen med 3 timmar kvar till deadline och tid just så jag skulle klara den så lägger servern ner i 45 min. Även om jag visste att TC gav dem rätt skickade jag ett mail och förklarade situationen och 2 dagar senare fick jag hela bonusen trots att jag hade drygt 10% kvar av den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrLiffa Postad 15 Juli , 2006 Rapport Share Postad 15 Juli , 2006 Jadu, Dedu.. ibland har man tur Är det signup? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aeis Postad 15 Juli , 2006 Rapport Share Postad 15 Juli , 2006 Det är en allt eller inget bonus? Mycket trafik SNG? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
serenity Postad 15 Juli , 2006 Rapport Share Postad 15 Juli , 2006 Mera info om hur lång tid (ca) den tar osv på BW: http://www.bonuswhores.com/victor-chandler.php ~52h på NL50, 4 bord. ~26.5h på NL100, 4 bord. Under 12 timmar på 4 bord $3/$6 fixed. Orättvist. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ematic Postad 15 Juli , 2006 Rapport Share Postad 15 Juli , 2006 Hur många bord kan man max spela på VC? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Magnum Postad 15 Juli , 2006 Rapport Share Postad 15 Juli , 2006 Funkar PT på VC ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mogge13 Postad 15 Juli , 2006 Rapport Share Postad 15 Juli , 2006 Hur många bord kan man max spela på VC? (står på BW) 4 bord Funkar PT på VC ? (står också på BW) ja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
protte Postad 15 Juli , 2006 Rapport Share Postad 15 Juli , 2006 Mera info om hur lång tid (ca) den tar osv på BW: http://www.bonuswhores.com/victor-chandler.php ~52h på NL50, 4 bord. ~26.5h på NL100, 4 bord. Under 12 timmar på 4 bord $3/$6 fixed. Orättvist. Måste vara jag som är blind men var hittar du den infon eller har du räknat ut det ?. Jag ser bara vad man får i timmen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Uppenberg Postad 15 Juli , 2006 Rapport Share Postad 15 Juli , 2006 han har räknat ut de med hjälp av de man får i timmen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GrindMind Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2006 Denna signup verkar inte finnas kvar? Stämmer det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
krakov Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2006 Verkar riktigt nice! Någon som kan svara på om den är kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swalling Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2006 Lirar också där, vad menas med 125p/1dollar i rubriken? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2006 Lirar också där, vad menas med 125p/1dollar i rubriken? 125 poäng ska genereras per Dollar i Bonus. http://www.vcpoker.com/play/playforreal/actionpoints.htm MVH //KF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swalling Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2006 Lirar också där, vad menas med 125p/1dollar i rubriken? 125 poäng ska genereras per Dollar i Bonus. http://www.vcpoker.com/play/playforreal/actionpoints.htm MVH //KF Sry, men har inte så mkt erfarenhet av sånt här, så vad händer om jag har 500 action points på VC? Får jag .. 4 dollar då? Eller .. äh jag fattar inte riktigt, någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2006 Lirar också där, vad menas med 125p/1dollar i rubriken? 125 poäng ska genereras per Dollar i Bonus. http://www.vcpoker.com/play/playforreal/actionpoints.htm MVH //KF Sry, men har inte så mkt erfarenhet av sånt här, så vad händer om jag har 500 action points på VC? Får jag .. 4 dollar då? Eller .. äh jag fattar inte riktigt, någon? Precis! Men det beror på också om bonusen betalas ut i en klumpsumma eller i delsummor t.ex. 10$ (Då får man 10$ när man kommit upp i 1250 poäng, 10 dollar till vid 2500 poäng etc.) Beror på vad Bonusen har för Termer och Kondition. (Terms and Conditions) MVH //KF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swalling Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2006 Lirar också där, vad menas med 125p/1dollar i rubriken? 125 poäng ska genereras per Dollar i Bonus. http://www.vcpoker.com/play/playforreal/actionpoints.htm MVH //KF Sry, men har inte så mkt erfarenhet av sånt här, så vad händer om jag har 500 action points på VC? Får jag .. 4 dollar då? Eller .. äh jag fattar inte riktigt, någon? Precis! Men det beror på också om bonusen betalas ut i en klumpsumma eller i delsummor t.ex. 10$ (Då får man 10$ när man kommit upp i 1250 poäng, 10 dollar till vid 2500 poäng etc.) Beror på vad Bonusen har för Termer och Kondition. (Terms and Conditions) MVH //KF Tack så mycket KF! Kolla i tråden om blivande moderatorer btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2006 Text! Tack så mycket KF! Kolla i tråden om blivande moderatorer btw. MVH //KF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swalling Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2006 Men, om jag tex köper något för mina action points, får jag inga dollar då? Samma sak om man köper in sig i turneringar för dem.. får man inga dollar för de poängen man köper in sig för? Eller så är jag helt ute och cyklar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2006 Men, om jag tex köper något för mina action points, får jag inga dollar då? Samma sak om man köper in sig i turneringar för dem.. får man inga dollar för de poängen man köper in sig för? Eller så är jag helt ute och cyklar.. Spela klart Bonusen först och sedan kan du använda dina AP's fritt. Du borde kunna använda dina AP's medan du clearar bonusen, men det är jag ej hundra på. MVH //KF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lobbin Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2006 Nej, bonusen hamnar i "Promotional Action Points" som dyker upp när du arbets på en bonus och kommer inte att komma upp i dina vanliga "Action Points" vilket innebär att du bara kan använda dom till bonusen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GrindMind Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2006 Fortfarande: Finns denna bonus kvar?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swalling Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2006 Fortfarande: Finns denna bonus kvar?? Undrar med det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tototorsten Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2006 bonusen verkar vara 300 dollar nu . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swalling Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2006 bonusen verkar vara 300 dollar nu . Förklara mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jepsson Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2006 I senaste numret av firstpoker finns en annons där man får 100% upp till $1000 med koden firstpoker1000. Detta ska gälla fram till 31aug enligt annonsen. Koden funkade inte när jag skulle göra första insättningen. Har mejlat VC men ej fått svar än. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts