pk_george Postad 26 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 26 Juli , 2006 All uppkoppling funkar med PP kopplar ner sen kan man inte koppla upp....hänt mig nu för tredje gg, ungefär vid denna tid på kvällen... Citera
DaPine87 Postad 26 Juli , 2006 Rapport Postad 26 Juli , 2006 Partys representant: Jag hoppas man får ersättning för dem sng man torskade p.g.a detta Citera
pk_george Postad 26 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 26 Juli , 2006 ersättning och har ni åtgärder för att lösa detta? Citera
DaPine87 Postad 26 Juli , 2006 Rapport Postad 26 Juli , 2006 Borde ju fan ge ut någon bonus som goodwil som dem flesta andra sidor gör vid strul.. Citera
bzkt Postad 26 Juli , 2006 Rapport Postad 26 Juli , 2006 Hoppas verkligen att man får ersättning, det jag betalat i rake är en astronomisk summa jämfört med inköpet till den här turneringen, tycker Party är skyldiga mig det. Citera
Moleskin Postad 26 Juli , 2006 Rapport Postad 26 Juli , 2006 Det här är ju helt jävla extremt. Partypoker verkar verkligen anstänga sig för att bli av med sina spelare. Kul att ha en hel skärm full med sng-bord uppe när allt strular. Citera
DaPine87 Postad 26 Juli , 2006 Rapport Postad 26 Juli , 2006 Det här är ju helt jävla extremt. Partypoker verkar verkligen anstänga sig för att bli av med sina spelare. Kul att ha en hel skärm full med sng-bord uppe när allt strular. mm, hade 7 bord i spel när det la ner Citera
pk_george Postad 26 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 26 Juli , 2006 Med alla spelar de har och allt de drar in borde de värna sina spelare mer! fast de kanske vill att vi ska plocka ut våra pengar....????!!! Citera
pk_george Postad 26 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 26 Juli , 2006 kommer ni inte in nu?? Citera
bzkt Postad 26 Juli , 2006 Rapport Postad 26 Juli , 2006 Nu får ni ju ta och lugna ner er, det är ju knappast så att det här händer varje dag och att Party vill att det ska hända. Men ersättning borde vara på sin plats. Citera
pk_george Postad 26 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 26 Juli , 2006 tycker vi är ganska lugna med tanke på.... jag funderar dock på att ta ut mina pengar, känns väldigt osäkert att spela med dem. Vill liksom inte spela och ha chansen att dra in pengar och då plötsligt bli utkastad... Citera
Njursparven Postad 26 Juli , 2006 Rapport Postad 26 Juli , 2006 Jag stängde ner min turnering och klickade på "take seat" så kom jag in igen. Citera
bzkt Postad 26 Juli , 2006 Rapport Postad 26 Juli , 2006 Ok tredje gången, det här börjar bli löjligt.. Citera
DaPine87 Postad 26 Juli , 2006 Rapport Postad 26 Juli , 2006 Kul, när man kommer in så har man 320 marker, 20, 180, 110, ute i 2 och 1K i en som jag kämpa upp tilll 4-5K på bubblan när jag blir disconectad igen Citera
Njursparven Postad 26 Juli , 2006 Rapport Postad 26 Juli , 2006 Sjukt tiltande. Nu skiter jag i det här och går ut och tar en bärs istället. Citera
pk_george Postad 26 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 26 Juli , 2006 kommer in har tappat endel marker och är dessuton helt stirrig...försöker inte tilta men men Citera
heltok Postad 26 Juli , 2006 Rapport Postad 26 Juli , 2006 8bord igång(ja, efter en stund pillande med 1x1-bilder går det nästan att spela igen, men orka klicka så den stannar på varje bord)... jag som skull grinda ikväll.. aja worldpx here i come! Citera
bzkt Postad 26 Juli , 2006 Rapport Postad 26 Juli , 2006 Säkert jävla skit Monster som förstör.. Citera
pk_george Postad 26 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 26 Juli , 2006 väldigt tyst från PP sida........ Citera
The Grand Bark Postad 26 Juli , 2006 Rapport Postad 26 Juli , 2006 Det här losersvaret fick jag efter att ha bombat supporten: Dear Sucker,, Thank you for contacting us. We sympathize with your concern and request you to follow the below given procedure to resolve your concern. To uninstall the software please follow the steps given below: 1. Click Start, point to Settings, click on Control Panel, and then double-click on the Add/Remove Programs. 2. Select PartyPoker, and then click on Change/Remove button to completely remove the software from your system. To reinstall the software: 1. Go to our website, click on "Click here to download and play now" to download the software. 2. Save the setup file to the desktop. 3. Double-click on the saved setup file to start the installation procedure. 4. Change the default installation directory from "C:\Program Files\PartyPoker" to "C:\PartyPoker". If you still have any concerns, please write back ito us. Rajesh PartyPoker Customer Care Citera
bzkt Postad 26 Juli , 2006 Rapport Postad 26 Juli , 2006 Det här losersvaret fick jag efter att ha bombat supporten: Dear Sucker,, Thank you for contacting us. We sympathize with your concern and request you to follow the below given procedure to resolve your concern. To uninstall the software please follow the steps given below: 1. Click Start, point to Settings, click on Control Panel, and then double-click on the Add/Remove Programs. 2. Select PartyPoker, and then click on Change/Remove button to completely remove the software from your system. To reinstall the software: 1. Go to our website, click on "Click here to download and play now" to download the software. 2. Save the setup file to the desktop. 3. Double-click on the saved setup file to start the installation procedure. 4. Change the default installation directory from "C:\Program Files\PartyPoker" to "C:\PartyPoker". If you still have any concerns, please write back ito us. Rajesh PartyPoker Customer Care Vilket JÄVLA skämt. Det där är ju totalt inkompetent, han/hon borde ju fan få sparken. Citera
León Postad 26 Juli , 2006 Rapport Postad 26 Juli , 2006 Vågar man lira något mer ikväll utan att oroa sig att tappa connection? Sjukt tiltande. Blev just HU i en SnG, med 11k vs 9k... Ser man i lobbyn hur ens chipcount stadigt minskar till 0... Citera
Recommended Posts