pk_george Postad 13 Juli , 2006 Rapport Share Postad 13 Juli , 2006 Satt vid finalbordet på 7 stud (vi var 5 kvar jag låg 4:a men hade klart häng) när jag helt plötsligt blev bortkopplad från PP servern!!!!! Försökte med alla medel få upp bordet igen (hade min internet koppling hela tiden) men ack va det gick dåligt. När jag äntligen lyckades få upp bordet var alla mina chips borta!!!! Som kompensation fick jag 10$!!!!! kul..... Någon som råkat ut för samma problem?????????+ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PartyPoker Postad 13 Juli , 2006 Rapport Share Postad 13 Juli , 2006 Ja, det drabbade ett antal turneringsspelare som satt och körde Pokerforums kryssnings-frirulle. Kan du skicka mig ett PM med ditt användarnamn så ska jag kolla lite närmare på det. Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pk_george Postad 13 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 13 Juli , 2006 Hej, har skickat ett PM, hoppas det gick fram. hälsningar pk_george Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pk_george Postad 14 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 14 Juli , 2006 Har PP kollat på vad som hände...?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PartyPoker Postad 15 Juli , 2006 Rapport Share Postad 15 Juli , 2006 Hej, Ja, det ska ha varit någon form av tekniskt problem på en server som gjorde att ett flertal spelare kastades ut. Men ja, det där är mumbo-jumbo för mig som hellre hade fått en förklaring som var lite mer konkret. Håll utkik i brevlådan för en liten gest från vår sida att vi uppskattar ditt tålamod. Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 15 Juli , 2006 Rapport Share Postad 15 Juli , 2006 jag håller också på att tappa tålamodet, det är 30 grader och glassen är slut... va, skall det vara sååååå.. kompensera mig ögonblickligen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PartyPoker Postad 17 Juli , 2006 Rapport Share Postad 17 Juli , 2006 baller: Skicka mig ett PM med ditt användarnamn, namn och adress så ska vi lösa det. (Japp, jag menar det, skicka uppgifterna nu ) Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
APC Postad 17 Juli , 2006 Rapport Share Postad 17 Juli , 2006 jag håller också på att tappa tålamodet, det är 30 grader och glassen är slut... va, skall det vara sååååå.. kompensera mig ögonblickligen Haha. Baller skriv vad du fick om du vill. Är lite nyfiken på vad ett så välformulerat tiggarbrev kan ge Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pk_george Postad 26 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 26 Juli , 2006 nu händer det igen!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pk_george Postad 26 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 26 Juli , 2006 hjälp!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KlasMan Postad 26 Juli , 2006 Rapport Share Postad 26 Juli , 2006 Samma problem här, Blev bortkopplad under $15k guarantieed turneringen, Vad är det som händer !?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pk_george Postad 26 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 26 Juli , 2006 nu, eller? jag kommer inte in!!!!!!!!!!1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pk_george Postad 26 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 26 Juli , 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Njursparven Postad 26 Juli , 2006 Rapport Share Postad 26 Juli , 2006 Nu kom jag in igen iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pk_george Postad 26 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 26 Juli , 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pk_george Postad 26 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 26 Juli , 2006 sorg....... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pk_george Postad 26 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 26 Juli , 2006 När man alltid blir utslängd i slutet på turneringarna!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bzkt Postad 26 Juli , 2006 Rapport Share Postad 26 Juli , 2006 Också bortkopplad igen, sitter och lirar en $20+2 MTT Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Njursparven Postad 26 Juli , 2006 Rapport Share Postad 26 Juli , 2006 Vad i helvete! Partypokers representant på forumet: Går det att få nån ersättning för sånt här? Har varit såhär alldelles för ofta på senaste tiden. Riktigt kasst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pk_george Postad 26 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 26 Juli , 2006 Vi var ca 24 kvar av ca 75 Jag ledde eller två, sen koas.... verkar som det är just vid denna tid det är mest problem.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KlasMan Postad 26 Juli , 2006 Rapport Share Postad 26 Juli , 2006 Jag kan ju inte direkt påstå att jag ligger bra till i en turnering, men vafan !? orka bli dissconnectad hela tiden !?!?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pk_george Postad 26 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 26 Juli , 2006 det kan ta och fixa sina problem och använda rake till att ersätta oss som drabbas av detta. Tänk vad som skulle hända om man spelade live och tävlingsledningen kom och slängde bort en från bordet och gav de andra ens marker.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 26 Juli , 2006 Rapport Share Postad 26 Juli , 2006 helvete!!! Internet funkar och så men party disconecta och jag kmr inte in igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pk_george Postad 26 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 26 Juli , 2006 oavsett hur det man ligger till...så med all rake det tar kan de ersätta oss!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts