Gå till innehåll

Löjlig mikroskryttråd!


Cleburne

Recommended Posts

Som alla som läste min "söndertiltad"-tråd vet så hade jag tröttnat på b2b. För typ tre veckor sen dunkade jag in 2k på Svenska spel och har nu lyckats få upp det till 12,7k (på NL 0.5/1.0). Sedan oktober har jag nu gått från 1 350 kr till 80 700 kr. Hurra vad jag är bra! :D .

 

Jag vet att det är växelpengar för vissa, men det är ändå kul.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis!

 

Möjligen har jag missat något, men jag kan inte se vad som skulle vara löjligt med att vara glad och vilja dela med sig av det.

 

Det är viktigt att kunna glädjas åt sina framgångar. Det är viktigt att dela med sig av sin glädje och sina framgångar, det smittar av sig :lol:

 

Ett värre otyg är många har en tendens av att vilja dela med sig av bad beats, dåligt humör och misstag. Det är inte alls ovanligt men ack så skadligt. (Inget fel att dela med sig av motgångar, men om man tenderar att enbart fokusera på det negativa är man bra snett ute).

 

Så, Cleburne, fortsätt att vara glad över vad du åstakommer!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kanske är mannen som ska tala om för mig hur man undviker att bli ständigt utdragen på Svenska Spel! 8-)

 

Det blir rätt mekaniskt, men det enda jag raisar är AK o TT-AA (plus AQ i position). Sen limpar jag i stort sett med vad som helst. Betta träffar HÅRT och check-calla/raisa rivern. Hälften av alla på SS verkar se en check på rivern som svaghet och bluffar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kanske är mannen som ska tala om för mig hur man undviker att bli ständigt utdragen på Svenska Spel! 8-)

 

Det blir rätt mekaniskt, men det enda jag raisar är AK o TT-AA (plus AQ i position). Sen limpar jag i stort sett med vad som helst. Betta träffar HÅRT och check-calla/raisa rivern. Hälften av alla på SS verkar se en check på rivern som svaghet och bluffar.

 

 

nackdelen är att de bli så tråkigt spel då :evil: men de är ju vinnande på SS

roligaste killen jag någonsin hittade var ändå en som bluffsynade 400 spänn på flop med A hög.. All in då :P:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kanske är mannen som ska tala om för mig hur man undviker att bli ständigt utdragen på Svenska Spel! 8-)

 

Det blir rätt mekaniskt, men det enda jag raisar är AK o TT-AA (plus AQ i position). Sen limpar jag i stort sett med vad som helst. Betta träffar HÅRT och check-calla/raisa rivern. Hälften av alla på SS verkar se en check på rivern som svaghet och bluffar.

 

 

nackdelen är att de bli så tråkigt spel då :evil: men de är ju vinnande på SS

roligaste killen jag någonsin hittade var ändå en som bluffsynade 400 spänn på flop med A hög.. All in då :P:D

 

Ja, ibland ser det jävligt korkat ut när man synar någon med TPNK och de har nöten, men som alla spelar där måste man ta väldigt marginella beslut ganska ofta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis!

 

Möjligen har jag missat något, men jag kan inte se vad som skulle vara löjligt med att vara glad och vilja dela med sig av det.

 

Det är viktigt att kunna glädjas åt sina framgångar. Det är viktigt att dela med sig av sin glädje och sina framgångar, det smittar av sig :lol:

 

Ett värre otyg är många har en tendens av att vilja dela med sig av bad beats, dåligt humör och misstag. Det är inte alls ovanligt men ack så skadligt. (Inget fel att dela med sig av motgångar, men om man tenderar att enbart fokusera på det negativa är man bra snett ute).

 

Så, Cleburne, fortsätt att vara glad över vad du åstakommer!!

 

Vill bara säga att det här var ett väldigt trevligt inlägg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Argh! Det verkar gå troll i det här. Så fort man skriver här att det går bra så får man någon sorts magisk antiklonkkraft emot sig. Utdragning efter utdragning... Nu har jag cashat ut från SS (lämnade kvar en symbolisk femhundring). Undrar vart man ska vända sig härnäst. Party kanske, men klienten ser ju så gräslig ut...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahaha! Vet precis vad du menar! Spelade just en SNG på SS. Gick all in med KK och fick syn av 32s! Han van med tre treor... :x

 

Måste vara riggat.

 

Igår gick en kille all-in på knappen med 245 kronor. Jag blixtsynar med A-A och han drar ut mig med ett par sjuor...

 

Man blir utdragen oftare på Svenska Spel än i livegames och folk träffar mycket oftare sina drag på turn. Många har upplevt samma saker som jag. Och sen säger Lennaard att Svenska Spel inte är riggat... jo jag tackar ja.. och han har en egen spalt i Aftonbladet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då var det bevisat! SS är riggat, ring SÄPO och se till att siten stängs ner!

 

Det är inte bara jag... en annan kille sa samma sak... dragen sitter jätteofta.. mycket oftare än på andra klienter.

 

Om dragen sitter oftare än på andra siter är det ju kanon! Jag ska absolut spela på SS då! Allt snack om riggade siter hit och dit är tamejfan asläjligt. Det är väl klart att det inte är så! Förresten var det Säpo som sköt Palme... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...