Gå till innehåll

Står still men ändå inte!


Creadle

Recommended Posts

tjenare, mitt första inlägg här på forumet.

 

känner att jag måste skriva av mig! :cry:

 

jag är nog spelberoende, kan nog vara på bristen på annat att göra nu när jag är arbetslös.

inte så att jag blir ruinerad, utan har bara satt in 150 kr en gång. och har byggt upp en rulle på lite över 10 000 kr sedan maj i år.

allt gick bra tills nu när jag börjat spela mera pgu av brist på saker att göra,

allt jag vinner under en session förlorar jag under den andra.

kör enligt "kalkulator" metoden allså matematiskt korrekt oftast, men det e fan alltid någon som sätter den där mille procenten.

 

tex som i går

kom 3 i 2 turneringar i rad som gav mig 3000 kr totalt sen spelade hag lite till å van till 4000 kr, sen så käkade hag å softade jag. men det ör alltid så att jag spelar bort allt jag vunnit en session på den andra sessionen.

 

jag tycks inte kuna behålla det jag vunnit, även om jag spelar smart.

känns nästan som klienten är riggad, så att det jag vunnit måste man betala tillbaka :cry: eller nått!

 

 

vad ska jag göra?

sätter gränser?

 

tex har jag vunnit 2000 kr under förmiddagen får jag endast spela för 1000 kr under nästa session? så har jag ju 1000 kr säkrade för dagen?

men det känns ju för jävligt när man lossat ett par reäla bad bets till någon tomte man vet att han spelar som en fisk, då vill man ju vinna tillbaka det,

 

 

 

off topic: någon mera som vet några tomtar på typ svenskasepl som rent uttsagt sprider pengar runt sig? eller allmänt spelar dåligt med mycket pengar? har ett par kan byta;)

 

 

:heart:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nja, vet inte om jag håller med om ovanstående. OM han nu spelar på svenskaspel så är det ju en "inbyggd rakeback" i jämförelse med andra sites med tanke på att raken är dubbelt så låg som andra sites.

Mkt mer lönande i längden att ta småpotter på svs.

Så en duktig spelare behöver inte deg in situationer för att hålla sig flytande, behöver man inte på andra sites heller, men där blir det mkt tydligare.

 

 

och så vill jag bara avsluta med, det är ju ett jävla uselt mål att sikta på att plusa genom rakebacken :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...
nja, vet inte om jag håller med om ovanstående. OM han nu spelar på svenskaspel så är det ju en "inbyggd rakeback" i jämförelse med andra sites med tanke på att raken är dubbelt så låg som andra sites.

Mkt mer lönande i längden att ta småpotter på svs.

Så en duktig spelare behöver inte deg in situationer för att hålla sig flytande, behöver man inte på andra sites heller, men där blir det mkt tydligare.

 

 

och så vill jag bara avsluta med, det är ju ett jävla uselt mål att sikta på att plusa genom rakebacken :D

Tack för tipset.. jag kände inte till att raken är lägre på Svenska Spel. Sedan finns i och för sig spelsiten World Poker Exchange som inte tar någon rake alls.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...