Gå till innehåll

Allmänna frågetråden om bonusar!


gdaily

Recommended Posts

Ännu en tråkig fråga men.. vad ska jag ta för bonusar när jag kör 0.10/0.25 NL? (eller är det 0.15/0.25? Jag har ingen riktig koll.. lirat på PartyPoker iaf). Har egentligen inte tagit någon bonus ännu och har en relativt liten BR, så vart ska jag börja? Gärna enkla.

 

Evigt tacksam för svar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 352
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ännu en tråkig fråga men.. vad ska jag ta för bonusar när jag kör 0.10/0.25 NL? (eller är det 0.15/0.25? Jag har ingen riktig koll.. lirat på PartyPoker iaf). Har egentligen inte tagit någon bonus ännu och har en relativt liten BR, så vart ska jag börja? Gärna enkla.

 

Evigt tacksam för svar!

 

Kika i tråden "allt om primabonusar..." kör några enkla där! Ladbrokes har också en 500 raked $100 (insättning $400).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ännu en tråkig fråga men.. vad ska jag ta för bonusar när jag kör 0.10/0.25 NL? (eller är det 0.15/0.25? Jag har ingen riktig koll.. lirat på PartyPoker iaf). Har egentligen inte tagit någon bonus ännu och har en relativt liten BR, så vart ska jag börja? Gärna enkla.

 

Evigt tacksam för svar!

 

Undrar detsamma. Har kört Party, Empire, Bet365, Everest och försöker nu ta Pokerstars signup-bonus, men just denna tar lång tid att klara på min blindsnivå (25NL). Har även försökt ta bonusar på exempelvis Interpoker, Intertops och Hollywoodpoker men antingen har bonusen varit för svår eller så har klienten strulat (varit seg och eländig med utloggningar etc.). Förutom de nämnda klienterna, vilka signup-bonusar finns det för en NL25-spelare? Önskar ej ”långtidsbonusar” som tar typ ett halvår att klara. Någon superbonus, som de tre förstnämnda, som jag har missat?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ännu en tråkig fråga men.. vad ska jag ta för bonusar när jag kör 0.10/0.25 NL? (eller är det 0.15/0.25? Jag har ingen riktig koll.. lirat på PartyPoker iaf). Har egentligen inte tagit någon bonus ännu och har en relativt liten BR, så vart ska jag börja? Gärna enkla.

 

Evigt tacksam för svar!

 

Undrar detsamma. Har kört Party, Empire, Bet365, Everest och försöker nu ta Pokerstars signup-bonus, men just denna tar lång tid att klara på min blindsnivå (25NL). Har även försökt ta signup-bonusar på exempelvis Interpoker, Intertops och Hollywoodpoker men antingen har bonusen varit för svår eller så har klienten strulat (varit seg och eländig med utloggningar etc.). Förutom de nämnda klienterna, vilka signup-bonusar finns det för en NL25-spelare? Önskar ej ”långtidsbonusar” som tar typ ett halvår att klara. Någon superbonus, som de tre förstnämnda, som jag har missat?

 

Hora hela prima föreslår jag!

 

http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=32408

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ännu en tråkig fråga men.. vad ska jag ta för bonusar när jag kör 0.10/0.25 NL? (eller är det 0.15/0.25? Jag har ingen riktig koll.. lirat på PartyPoker iaf). Har egentligen inte tagit någon bonus ännu och har en relativt liten BR, så vart ska jag börja? Gärna enkla.

 

Evigt tacksam för svar!

 

Undrar detsamma. Har kört Party, Empire, Bet365, Everest och försöker nu ta Pokerstars signup-bonus, men just denna tar lång tid att klara på min blindsnivå (25NL). Har även försökt ta signup-bonusar på exempelvis Interpoker, Intertops och Hollywoodpoker men antingen har bonusen varit för svår eller så har klienten strulat (varit seg och eländig med utloggningar etc.). Förutom de nämnda klienterna, vilka signup-bonusar finns det för en NL25-spelare? Önskar ej ”långtidsbonusar” som tar typ ett halvår att klara. Någon superbonus, som de tre förstnämnda, som jag har missat?

 

Hora hela prima föreslår jag!

 

http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=32408

 

Från tråden:

 

"Lätta bonusar

 

http://www.GrandBayPoker.com (3,3x) 100% - $30 - (OK)

http://www.bet365poker.com (5x) 100% - $100 - (OK)

http://www.GoldenRivieraPoker.com (5x) 100% - $50

http://www.WildJackPoker.com (5x) 100% - $50

http://www.CrazyPoker.com (5x) 40% - $40

http://www.BoylesportsPoker.com (8x) 100% - $100 - (OK)"

 

Bet365poker bonus har jag gjort och GBP har jag nyss gjort. I kravlistorna på de resterande bonusarna står det att man måste spela NL50 eller högre. Således går det ej att hora prima-nätverket, förutom bet365 och GBP's bonusar, om man spelar på NL25? Korrekt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tja vad har ni för tips.. vet ju att det står om alla sajter i denna tråd, men om nån hade en lämplig hor-stege.

 

jag har tidigare kört parbet,bet365,ladbrokes,alla på everest.

och säkert nån mer som jag har reggat mig men inte gjort bonusen

 

gjorde precis Partys deposit bonus, spelade 10manna NL25 6bord

tog väll ca 4timmar , så vann jag 60dollar under tiden oxå,

empire har jag förstått är samma, så jag tänkte sätta mig och grinda empire direkt,

 

finns det fler som är löjligt enkla likt Party om man lirar NL25?

spelar iofs ingen roll om det tar längre tid än 4timmar om bonusen e högre :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dags för ny bonus! Fick mail om Partys oktoberbonus så fixar nog den först, men sen. Vad ska jag ta för någon?

 

Spelar sedan 2 dagar tillbaka NL50$ men kommer förmodligen varva det med NL25$ också. 10-manna bord, 3-4 stycken.

 

Har tidigare kirrat; PartyPoker, Ladbrokes, Bet365.

 

Om det spelar någon roll så ligger bankrullen på ca 1k$

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dags för ny bonus! Fick mail om Partys oktoberbonus så fixar nog den först, men sen. Vad ska jag ta för någon?

 

Spelar sedan 2 dagar tillbaka NL50$ men kommer förmodligen varva det med NL25$ också. 10-manna bord, 3-4 stycken.

 

Har tidigare kirrat; PartyPoker, Ladbrokes, Bet365.

 

Om det spelar någon roll så ligger bankrullen på ca 1k$

 

Sportingbet är helt OK.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag fick $ 0.01 bouns på everst.

(tillbaka pengár)

jag epost inte supporten.

jag hade 260 bonuspengar.

(jag vann $500 bonus freeroll)

och spelade på freerolls och sit and go

upp till inköp $0.25

och gjorde ett inköp på limit bord $0.40

och lämnade bordet med $2.56

(det var under lång tid)

tiden gick ut på båda bonuserna

(100 + 160)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
söker tribeca bonusar, hellst 100 AP per $ men huvudsaken att det är mindre än 125, har tagit bowmans redan, pamela verkar inte funka längre, vilken härnäst?

 

Söker också bonusar nu när inte bananer finns där ( säg till om d gör )

Helst så stora som möjligt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Hej

 

Jag är också en av dessa microlimit-spelare som försöker hora så gått det går.

 

Alla skriver att Ladborkes är så bra? Det är ju contributed, det kan väl inte vara någon höjdare?

 

Sen kolla jag in sportingbets också, den skulle ju också ta år o klara på microlimit? Antingen är jag helt ute och cyklar eller så resonerar fokl helkonstigt.

 

Gillar inte prima, men har gjort bet365, den va ju enkel, sen kört prima också, men det tar ju sin lilla tid på min nivå NL20.

 

Party o empire har jag fattat är bra, men min rulle ligger på knappa 300$ så får vänta lite med dom. Några andra bra tips vore underbart!

 

Tack

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det några bra bonusar för oss som spelar låga sng's ( <$5)?

har exakt samma fråga. Själv har jag precis klarat paddypowerpokers $50 bonus. sjukt lätt vare. behövs bara 50 $5+.5 sen är den klar. Såg att sportingindex hade en $100 som är lika lätt men det verkar svårare att regga sig där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det några bra bonusar för oss som spelar låga sng's ( <$5)?

har exakt samma fråga. Själv har jag precis klarat paddypowerpokers $50 bonus. sjukt lätt vare. behövs bara 50 $5+.5 sen är den klar. Såg att sportingindex hade en $100 som är lika lätt men det verkar svårare att regga sig där.

 

Det lät inte dåligt, länk?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det några bra bonusar för oss som spelar låga sng's ( <$5)?

har exakt samma fråga. Själv har jag precis klarat paddypowerpokers $50 bonus. sjukt lätt vare. behövs bara 50 $5+.5 sen är den klar. Såg att sportingindex hade en $100 som är lika lätt men det verkar svårare att regga sig där.

 

Det lät inte dåligt, länk?

http://www.paddypowerpoker.com/freechips/index.php

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

söker tribeca bonusar, hellst 100 AP per $ men huvudsaken att det är mindre än 125, har tagit bowmans redan, pamela verkar inte funka längre, vilken härnäst?

 

Goldenpalacepoker, jag rekommenderar dock Inte att spela där, har väntat 2 veckor på uttag, skickat in ID/räkning, men nöjda blir dom aldrig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Tjo, tänkte bara fråga om de flesta lägger in mer pengar som behövs för bonuset om ni spelar på lite högre nivåer?

 

Jag brukar spela på nl 100 nivån för att bonuset ska gå snabbare och det är ju ganska stor risk att gula om jag bara har 300 dollar i poker accounten där jag ska ta bonuset. Jag brukar då bara ta in 50 dollar till bordet, brukar vara 2 bord, spelar tight som ett rövhål, ca 10% - 15 % preflop, finns gott om otåliga fiskar, tänker på sådant sätt att jag bara spelar för poängen för bonuset, vinner jag lite extra så är det ett plus!

 

Ville bara se hur ni andra tänker! Jag tänker mycket på de här med 30 gånger big blind men jag har inte så stor lust att grinda av ett bonus i ett 25 nl bord.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...