gdaily Postad 10 Juli , 2006 Rapport Postad 10 Juli , 2006 I den här tråden babblar ni på allmäna frågor av typen "vilken bonus ska jag ta, jag spelar på nivån X". Inga specifika frågor om bonusar, dessa SKALL tas i respektive sajttråd. Funkar inte detta så återgår vi till det gamla systemet emd en enda jättetråd där allt podtades i. Citera
emelie87 Postad 10 Juli , 2006 Rapport Postad 10 Juli , 2006 Trevligt inisiativ gdaily Nu är jag helt tillfreds med tillvaron igen, och även alla andra som har bonusfrågor från och till kan jag tänka mig... Citera
ludomir Postad 10 Juli , 2006 Rapport Postad 10 Juli , 2006 Bra gdaily, en sådan här tråd saknades. Skulle behöva lite tips på bonusar för mig som spelar lågt. NL10 & NL20. Tipsa på nu om sajter med bonusar där man exempelvis får en rejkad hand när potten kommer upp till $1. Citera
fhaugen Postad 10 Juli , 2006 Rapport Postad 10 Juli , 2006 Bra gdaily, en sådan här tråd saknades. Skulle behöva lite tips på bonusar för mig som spelar lågt. NL10 & NL20. Tipsa på nu om sajter med bonusar där man exempelvis får en rejkad hand när potten kommer upp till $1. Du ska spela på Ladbrokes! Se Ladbrokestråden Citera
ludomir Postad 10 Juli , 2006 Rapport Postad 10 Juli , 2006 Jo jag har sett det där. Saken är bara den att det står på deras sajt att den bonusen gått ut. "This offer is valid for all first chip purchases until the 9th July 2006, inclusive." Citera
fhaugen Postad 10 Juli , 2006 Rapport Postad 10 Juli , 2006 Jo jag har sett det där. Saken är bara den att det står på deras sajt att den bonusen gått ut. "This offer is valid for all first chip purchases until the 9th July 2006, inclusive." Aha, okej. Rekommenderar sportingodds.com då. Liknande bonus som ladbrokes har, 100% upp till $100 för 500 raked. Se här Citera
ludomir Postad 10 Juli , 2006 Rapport Postad 10 Juli , 2006 Okej. Har kört sportingbets som också har bossklienten. Hindrar det mig från att ta sportingodds bonus? Citera
gdaily Postad 10 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 10 Juli , 2006 7 inlägg lång och vi börjar ganast prata om specifika bonusar Citera
ludomir Postad 10 Juli , 2006 Rapport Postad 10 Juli , 2006 Okej, my bad PMa gärna svar på min fråga ovan Citera
elvisero Postad 10 Juli , 2006 Rapport Postad 10 Juli , 2006 Jag skulle rekommendera partys signup på $100 som kan spelas in på NL25 om jag inte missminner mej. Halv-OT: Blir det inte väldigt bökigt om man får ett svar här som kräver en uppenbar motfråga som är ganska specifik, och sedan måste byta tråd för att fråga den (Om det inte märks så var jag en av dom som hejade på bonussnack-tråd och bonuskoder-tråd). Blir ju en ganska hackig diskussion då... Citera
mbman Postad 10 Juli , 2006 Rapport Postad 10 Juli , 2006 Mottager tacksamt tips på bra bonusar för 100$ NL-spelare! Citera
emelie87 Postad 10 Juli , 2006 Rapport Postad 10 Juli , 2006 gdaily: om man frågar något, tex vilka bonusar som är bra för en viss nivå så måste man ju nästan svara med en specifik bonus... när jag ställde frågan varför man inte fick fråga om bonusar i allmänhet var det just för att jag vill ha någon sånt här där man kan få tips från varandra. Jag tycker det är rätt svårt att veta vilka bonusar som passar mig bra men eftersom jag spelar på NL10 eller NL20 så är det många andra som är i samma situation och eftersom ludomir nu har frågat vilka bonusar som passar så kan vi ju nu allihopa som spelar på den nivån se vad det blir för svar Eftersom tråden nu är klistrad och inte blir låst så behöver ju inte frågan ställas 500 gånger heller längre Citera
emelie87 Postad 10 Juli , 2006 Rapport Postad 10 Juli , 2006 Skulle behöva lite tips på bonusar för mig som spelar lågt. NL10 & NL20. Tipsa på nu om sajter med bonusar där man exempelvis får en rejkad hand när potten kommer upp till $1. Jag tänkte ta empirepokers bonus nu, mailade supporten och kollade villkoren. Man behöver bara få kort och att potten rakas över huvud taget för att få en raked hand. D.v.s det räcker att det blir 0.01 dollar i rake de har 20% upp till 100 dollar precis som party Citera
vetgirig Postad 10 Juli , 2006 Rapport Postad 10 Juli , 2006 Mottager tacksamt tips på bra bonusar för 100$ NL-spelare! I praktiken alla mindre bonusar. Det är tillräckligt högt för att få VIP poäng på B2B och Ongamenätverken. Så det gäller bara och hitta den med minst poäng per dollar i bonus och spela på... Citera
Joeduck Postad 10 Juli , 2006 Rapport Postad 10 Juli , 2006 om jag är en förlorande spelare på NL600SH vilken bonus är bäst? 57%river seen, 11% won Citera
Painman Postad 11 Juli , 2006 Rapport Postad 11 Juli , 2006 om jag är en förlorande spelare på NL600SH vilken bonus är bäst?57%river seen, 11% won en bonus där man får en pokerbok.. Citera
mbman Postad 11 Juli , 2006 Rapport Postad 11 Juli , 2006 Mottager tacksamt tips på bra bonusar för 100$ NL-spelare! I praktiken alla mindre bonusar. Det är tillräckligt högt för att få VIP poäng på B2B och Ongamenätverken. Så det gäller bara och hitta den med minst poäng per dollar i bonus och spela på... Vilka bonusar finns på ongame? Vilka är bäst? Vilka bonusar på b2b gäller just nu? Vore tacksam för lite tips då jag är väldigt lat och inte vill spendera några timmar med att leta... Citera
MrKlistr Postad 14 Juli , 2006 Rapport Postad 14 Juli , 2006 Jag tänkte ta empirepokers bonus nu, mailade supporten och kollade villkoren. Man behöver bara få kort och att potten rakas över huvud taget för att få en raked hand. D.v.s det räcker att det blir 0.01 dollar i rake de har 20% upp till 100 dollar precis som party Leta lite till så har Empire Poker en 25% deposit match up to $150 (x5) Den skule jag rekommendera. Citera
unfufu Postad 14 Juli , 2006 Rapport Postad 14 Juli , 2006 hej hopp lingon... letar efter en site som erbjuder en matchningsbonus som är t ex: sätt in 100$/£/€ och få 100$/£/€ instant så att kontot har 200$/£/€ tillgängligt, självklart så ska man behöver grinda ihop poäng för att releasa den. anyone? kanske ligger i fel tråd, isf sorry. edit: sökte lite på forumet men hittade inget Citera
emelie87 Postad 14 Juli , 2006 Rapport Postad 14 Juli , 2006 Paradis är bra också, Sedan läser vi reglerna om externa affelänkar tack... Citera
unfufu Postad 14 Juli , 2006 Rapport Postad 14 Juli , 2006 Paradis är bra också, Sedan läser vi reglerna om externa affelänkar tack... Stort tack, undersöker bägge. externa affelänkar? Citera
gdaily Postad 14 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 14 Juli , 2006 Det var inte du som fick skäll, utan Emilie87 Citera
unfufu Postad 14 Juli , 2006 Rapport Postad 14 Juli , 2006 Det var inte du som fick skäll, utan Emilie87 ok, check Citera
emelie87 Postad 14 Juli , 2006 Rapport Postad 14 Juli , 2006 Det var inte du som fick skäll, utan Emilie87 förlåt gdaily trodde det bara var egna man inte fick ha med men nu lärde jag mig nått nytt. Ska inte upprepas Citera
Recommended Posts