Gå till innehåll

SÖKES: MultiTable SnG spelar till studiegrupp!


Junglized

Recommended Posts

Hej

 

Jag söker 1-5 personer som vill förbättra sitt SnG spel. Du bör minst spela 6 bord på nivåerna 22-55 på party och ha PokerTracker ( AceHud/Playerviwe ett plus) med en stor databas som visar en positiv ROI. Du bör även vara beredd att lägga ner 1-3h i veckan på detta projekt.

 

Hur går det till?

 

När jag har hittat tillräckligt många för att sätta igång projektet kommer vi att ha ett möte vi MSN eller liknande där vi kommer att diskutera vilka behov vi har och hur vi på bästa sätt kan gå vidare med projektet.

 

Vem är du?

 

Jag har spelat poker i cirka 5år och de sista åren har jag koncentrerat mig på SnGs och haft det som min enda inkomst. Har precis varit ute och rest och tar nu upp pokern på alvar igen. Anledningen att jag startar detta projekt är att jag vill förbättra mitt spel och kunna flytta upp någon nivå.

 

Pm mig eller svara i tråden med backrund om dig själv och ditt pokerspeland så hör jag av mig om det finns platser kvar i gruppen.

 

/Erik

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...