Mr_Michuzz Postad 8 Juli , 2006 Rapport Postad 8 Juli , 2006 nu år 2006,,,, har svensk tv fattat at man ska visa detta program. Om så.. vart kan man se det ,,,,, eller finns det något på nätet. Expekt visade ju lite interviewer o grejer föra året... Citera
Oskarsson Postad 8 Juli , 2006 Rapport Postad 8 Juli , 2006 bra fråga. finns nog lite gott och blandad på cardplayer.com men när eventen börja sändas på ESPN (?) är en bra fråga Citera
Snusarn Postad 8 Juli , 2006 Rapport Postad 8 Juli , 2006 brukar väl vara på ESPN framemot hösten, tar ju ett tag att klippa alla timmars spel. Citera
theraven Postad 8 Juli , 2006 Rapport Postad 8 Juli , 2006 vilka turneringar visas på espn? bara main event eller? Citera
aglo Postad 9 Juli , 2006 Rapport Postad 9 Juli , 2006 vilka turneringar visas på espn? bara main event eller?Nej, förra året visade de över 30 avsnitt. Citera
Henkeman Postad 9 Juli , 2006 Rapport Postad 9 Juli , 2006 Eftersom intresset bara ökar så kan man väl anta att antalet program kommer öka också, förra året var en markant ökning från 2004, så det är väl inte helt otroligt att de kommer visa rätt mycket i år... Sen har ju spelarantalet gått upp så det blir ju lite mer material att visa. Citera
Ekenstar Postad 9 Juli , 2006 Rapport Postad 9 Juli , 2006 Dom börjar att visa WSOP Circuit events (några turneringar som gick i våras) redan den 18 juli på ESPN. Detta året börjar dom med att visa maineventet och sedan några av de andra mindre turneringarna (tyvärr inte det eventet där Hellmuth kom tvåa), har varit tvärtom förut. Det första av mainevent spelet kommer på TV den 22 augusti och finalbordet kommer att sändas 26 september. Kommer bli mycket kul pokerTV att titta på länk Citera
lfx Postad 9 Juli , 2006 Rapport Postad 9 Juli , 2006 Tråkigt att dom bara visar ett event som inte är hold´em i år. Citera
FordPrefect Postad 9 Juli , 2006 Rapport Postad 9 Juli , 2006 Dom börjar att visa WSOP Circuit events (några turneringar som gick i våras) redan den 18 juli på ESPN. Detta året börjar dom med att visa maineventet och sedan några av de andra mindre turneringarna (tyvärr inte det eventet där Hellmuth kom tvåa), har varit tvärtom förut. Det första av mainevent spelet kommer på TV den 22 augusti och finalbordet kommer att sändas 26 september. Kommer bli mycket kul pokerTV att titta på länk De kommer visst att visa Hellmuths event. Det var inte planerat men när det var klart att hellmuth skulle vara på final table på jakt på sitt tionde bracelet satte ESPN upp sina kameror, SÅ DET SÅ! Citera
fraallan Postad 9 Juli , 2006 Rapport Postad 9 Juli , 2006 Dom börjar att visa WSOP Circuit events (några turneringar som gick i våras) redan den 18 juli på ESPN. Detta året börjar dom med att visa maineventet och sedan några av de andra mindre turneringarna (tyvärr inte det eventet där Hellmuth kom tvåa), har varit tvärtom förut. Det första av mainevent spelet kommer på TV den 22 augusti och finalbordet kommer att sändas 26 september. Kommer bli mycket kul pokerTV att titta på länk De kommer visst att visa Hellmuths event. Det var inte planerat men när det var klart att hellmuth skulle vara på final table på jakt på sitt tionde bracelet satte ESPN upp sina kameror, SÅ DET SÅ! Gött Citera
morberg Postad 9 Juli , 2006 Rapport Postad 9 Juli , 2006 ESPN sänder årets finalbord av Main Event live (tror att det var en betalkanalvariant). Men vad hjälper det oss i Sverige... Citera
Frege Postad 9 Juli , 2006 Rapport Postad 9 Juli , 2006 Tråkigt att dom bara visar ett event som inte är hold´em i år. Ja, riktigt tråkigt. Citera
hansolo Postad 9 Juli , 2006 Rapport Postad 9 Juli , 2006 hade väääldigt gärna sett H.O.R.S.E. eventet! där har vi en "hyfsat" starkt gäng spelare =) Citera
lfx Postad 9 Juli , 2006 Rapport Postad 9 Juli , 2006 hade väääldigt gärna sett H.O.R.S.E. eventet! där har vi en "hyfsat" starkt gäng spelare =) Dom kommer sända finalbordet därifrån, men det kommer enbart spelas Hold´em där. Citera
highbury90 Postad 9 Juli , 2006 Rapport Postad 9 Juli , 2006 ESPN sänder årets finalbord av Main Event live (tror att det var en betalkanalvariant). Men vad hjälper det oss i Sverige... Går väl att se även på nätet? Citera
Preacher Postad 9 Juli , 2006 Rapport Postad 9 Juli , 2006 Tråkigt att dom bara visar ett event som inte är hold´em i år. Meeeen, va i helvete sysslar dom med? Det här var nyheter för mej, jävligt tråkiga sådana. Det är ju enda gången man får chansen att se NÅGOT annat än hold'em... Citera
Henkeman Postad 10 Juli , 2006 Rapport Postad 10 Juli , 2006 "NL Hold'em - The Volvo 240 of poker" Jag hade gärna sett lite Razz, 7CS, 7CS Hi/Lo... och kanske lite Omaha & Omaha/8 Citera
baller Postad 10 Juli , 2006 Rapport Postad 10 Juli , 2006 men hur kan de inte visa en massa omaha... trakmånsar... Citera
personalities Postad 10 Juli , 2006 Rapport Postad 10 Juli , 2006 Men vad i helvete? 05, 04, 03 har jag sett avsnitt från en rad andra olika spel. Varför väljer de att enbart visa Hold'em nu? Skandal! Citera
Matteprof Postad 10 Juli , 2006 Rapport Postad 10 Juli , 2006 W0000t? Bara holdem? Det kan man ju se på WPT om man vill det, jag hade gärna sett lite Omaha eller HORSE turneringen... Citera
Trolldeg Postad 10 Juli , 2006 Rapport Postad 10 Juli , 2006 W0000t? Bara holdem? Det kan man ju se på WPT om man vill det, jag hade gärna sett lite Omaha eller HORSE turneringen... H.O.R.S.E eventet kommer visas om jag förstod den där sidan folk länka till rätt. Citera
Loveless Postad 10 Juli , 2006 Rapport Postad 10 Juli , 2006 Jo, men frågan om det bara är finalbordet ifrån HORSE eventet. (som enbart kör NLTH). Citera
Ekenstar Postad 10 Juli , 2006 Rapport Postad 10 Juli , 2006 W0000t? Bara holdem? Det kan man ju se på WPT om man vill det, jag hade gärna sett lite Omaha eller HORSE turneringen... H.O.R.S.E eventet kommer visas om jag förstod den där sidan folk länka till rätt. Räknas som texas då det på finalbordet spelas NL texas holdem enbart. Dom visar 1 PLO turnering, $10k PLO som började igår. Lite trist med så mycket texas, hade gärna sett razz och NL 2-7. Citera
isuckcallme Postad 10 Juli , 2006 Rapport Postad 10 Juli , 2006 "NL Hold'em - The Volvo 240 of poker" Jag hade gärna sett lite Razz, 7CS, 7CS Hi/Lo... och kanske lite Omaha & Omaha/8 De har t.om tagit bort 7CS hi/lo har jag för mig. Går mer och mer mot att vara World Series of Holdem.. Citera
Weedobooty Postad 10 Juli , 2006 Rapport Postad 10 Juli , 2006 hade väääldigt gärna sett H.O.R.S.E. eventet! där har vi en "hyfsat" starkt gäng spelare =) H.Ä.S.T blir det väl om man ska följa trenden med försvenskningar här på forumet. Eller är jag helt ute och cyklar nu? Hur många spelar den turneringen? Citera
Recommended Posts