Gå till innehåll

WSOP 2006: Tv-sändning?


Mr_Michuzz

Recommended Posts

 

5. Spridning av piratmaterial mm.

5.1 - Det råder ett strikt förbud mot spridning av piratmaterial då legaliteten är tveksam.

5.2 - Det är inte tillåtet att länka till piratkopierat material eller på andra sätt tipsa varandra om var dylikt material går att hitta. Även inlägg där man ber om informationen via PM är förbjudna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riktigt tråkigt att dom nästan bara visar Hold 'Em. Men man får se det från den ljusa sidan, finalbordet i H.O.R.S.E är riktigt starkt. Main event är alltid roligt att se, kul att se en turnering från och med DAG 1 och inte bara finalbordet (finns några andra tv-sända turrar som har så, men inga jag har sett som bor i Sverige). Sen längtar jag till att se Helmuths andra plats, han lär ju tilta sönder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fan nu gäller d bara hålla sig från alla nyheter tills espn sänt main event iaf så det inte spoilas.. kan klara d eftersom jag inte lirar poker längre... bara inte aftonbladet flashar upp d eller nått... Ingen som kan lägga upp alla tider när avsnitten släpps?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...