mbman Postad 17 Juli , 2006 Rapport Postad 17 Juli , 2006 Fan man blir inte lite avundsjuk när man läser din blogg när man sitter här och ugglar på kontoret i Stockholm...om man bara var yngre, i Vegas och lika bra som Mats på poker, det hade varit något! Citera
iremmats Postad 17 Juli , 2006 Rapport Postad 17 Juli , 2006 GL på $530 SnGs! Grindar du $215's nu också eller ? hahahha,, skönt att du förklarar att du är tvungen att pusha innan du gör det Bra att ge lektioner Härligt att vinna båda två ,, tyckte jag såg en del riktigt dåliga spel för att vara så hög nivå. T.ex en hand, Blinds 200/400 en med 2,6k ökar tilll 1000 och när han får omslag allin så foldar han. Kommer grinda $530 i fortsättningen tror jag. Citera
OrkarInte Postad 17 Juli , 2006 Rapport Postad 17 Juli , 2006 Lycka till med all poker i vegas skit roligt blogg Citera
Ignatius Postad 17 Juli , 2006 Rapport Postad 17 Juli , 2006 Av korten att döma ser du ung och hungrig ut, så du har nog en edge mot alla fat cats. GL! Citera
serenity Postad 17 Juli , 2006 Rapport Postad 17 Juli , 2006 Trevlig blog än så länge. Se till att fortsätta med mycket bilder, det gör det extremt mycket roligare att följa! Citera
listig Postad 17 Juli , 2006 Rapport Postad 17 Juli , 2006 John som killen heter spelar $215 sngs. Cirka 3000 i månaden. Han är DUKTIG. Fick mig ett par lektioner [...] Kommer grinda $530 i fortsättningen tror jag. Hur resonerar du när du tänker ta dig an $530 i fortsättningen då du samtidigt verkar anse att du blir uppläxad av en $215-spelare samt att det enligt din utsago bara är duktiga spelare på $530? Vad räknar du med att hålla för ROI? Dessutom blir det brutalare swings (räknat i $) på $530, och som jag förstått det hela spelar du $3/6 istället för $5/10 just pga att du psykiskt inte pallar att torska $8k en dag. Kanske jag missförstått det, eller hur tänker du? No offense, bara nyfiken hur du resonerar. Tack på förhand. Lycka till i Vegas. Citera
rilleg Postad 17 Juli , 2006 Rapport Postad 17 Juli , 2006 inte många svenskar oavsett bankrulle som klarar av en 8k dip Citera
rilleg Postad 17 Juli , 2006 Rapport Postad 17 Juli , 2006 visst ja, kom på lite olika team namn när jag inte hade nåt o göra team rötkuk : Mats, Cassano o ja. hmm... vet ej Team Noshörning : Rille och Che o ja hmm vet ej.. tankar? Citera
Che Postad 17 Juli , 2006 Rapport Postad 17 Juli , 2006 Team noshörning kämpar trots otur. Grinders som bara får ihop tilll hyran och lite till antar jag? btw Mats tror du glömde lilla tillägget på din blogg. Efter våra konstigt spelade händer vem som vann mest. Typ 3-5k av den andra. Citera
juttis Postad 17 Juli , 2006 Rapport Postad 17 Juli , 2006 team rötkuk : Mats, Cassano o ja. hmm... vet ej Åh, tänk om man ändå hade tillräckliga klonkarskillz för att joina... Äsch, vad är en bal på slottet? Citera
JollyTime Postad 18 Juli , 2006 Rapport Postad 18 Juli , 2006 Stort jävla beröm till Mats som bemödar sig med att ta bilder (för att inte nämna de sköna bildtexterna!). Riktigt kul läsning, keep up the good work. Citera
icahero Postad 18 Juli , 2006 Rapport Postad 18 Juli , 2006 Agree. Klockrent jobb so far. Keep it up! (var visst tvungen att slänga mig lite med engelska uttryck ser jag nu) Citera
AAisking Postad 18 Juli , 2006 Rapport Postad 18 Juli , 2006 Supernajs blogg, följer den var dag!!! Citera
Plox Postad 18 Juli , 2006 Rapport Postad 18 Juli , 2006 Japp kul blogg. Extra plus för alla trevliga bilder! Hur länge har John grindat Sng´s? Citera
bossbaver Postad 18 Juli , 2006 Rapport Postad 18 Juli , 2006 skön blogg, rolig läsning, och alltid kul med bilder!!! /Avis (inte biluthyrningen dock) Citera
Matteprof Postad 18 Juli , 2006 Rapport Postad 18 Juli , 2006 Kul blogg. Den började ju kasst (innan du editerade ditt första inlägg) men nu börjar det bli bra Citera
elvis77 Postad 18 Juli , 2006 Rapport Postad 18 Juli , 2006 John som killen heter spelar $215 sngs. Cirka 3000 i månaden. Han är DUKTIG. Fick mig ett par lektioner [...] Går det att säga något konkret vad han gjorde som du inte har gjort/tänkt på ? Citera
Che Postad 18 Juli , 2006 Rapport Postad 18 Juli , 2006 vaknade sent idag utan planer så vi var mest ute i poolen och badade. Anmäld och klar till imorogn. Precis varit ute på spontanbesök på crazy. Rigner imrogn strax innan tolvslaget och kolalr var du är på rio. Har ca 5h att sova nu. För lång tid nästan, kan ju inte spela mitt bästa me så mycket sömn.. Citera
blukah Postad 18 Juli , 2006 Rapport Postad 18 Juli , 2006 om de vill läsa kommenterna finns ju alltid http://www.translation-guide.com/free_online_translators.php?from=Swedish&to=English som hjälpmedel.. kan ju bli rätt roliga översättningar Citera
Björnerik Postad 18 Juli , 2006 Rapport Postad 18 Juli , 2006 Seriöst Mats, du behöver träna (tänker på dina smala armar på ena fotot). Man måste ju vara i bra kondition för att orka spela WSOP. Lycka till//Erik Citera
Jennez Postad 18 Juli , 2006 Rapport Postad 18 Juli , 2006 Seriöst Mats, du behöver träna (tänker på dina smala armar på ena fotot). Man måste ju vara i bra kondition för att orka spela WSOP. "Look at them arms! They are no thicker than i cigarette, I could smoke them arms!" Citera
elvis77 Postad 18 Juli , 2006 Rapport Postad 18 Juli , 2006 Seriöst Mats, du behöver träna (tänker på dina smala armar på ena fotot). Man måste ju vara i bra kondition för att orka spela WSOP. "Look at them arms! They are no thicker than i cigarette, I could smoke them arms!" Eller som Zacke sa om någon golfare " Han är smal som en järnetta och går att skicka portofritt över hela värden" Citera
stitchio Postad 18 Juli , 2006 Rapport Postad 18 Juli , 2006 om de vill läsa kommenterna finns ju alltid http://www.translation-guide.com/free_online_translators.php?from=Swedish&to=English som hjälpmedel.. kan ju bli rätt roliga översättningar haha funkar hur bra som helst! Seriöst Mats, du behöver träna (tänker på dina smala armar på ena fotot). Man måste ju vara i bra kondition för att orka spela WSOP. Lycka till//Erik Blir Serious Tablespoons yous requires practice ( am considering dina slim arms on one picture) Husband must ju be in god fitness for that have the strength to act WSOP. Bliss to /Erik/ Och på tal om det, Peter Crouch då? Citera
Albert Postad 18 Juli , 2006 Rapport Postad 18 Juli , 2006 Och på tal om det, Peter Crouch då? lol, den enda människan i världen som är klenare än jag. Citera
ematic Postad 18 Juli , 2006 Rapport Postad 18 Juli , 2006 Och på tal om det, Peter Crouch då? lol, den enda människan i världen som är klenare än jag. Väldigt, väldigt tveksamt. Crouch är allt annat än klen. Citera
Recommended Posts