Gå till innehåll

Kommentera Elvis WSOP-blog


QoS

Recommended Posts

en relativt okänd Dylanballad som heter Tomorrow Is a Long Time

 

Men kanske inte helt okänd i Sverige? I Nationalteaterns tappning, menar jag. Tror fan att Thåström har den i sitt liveset numer också :)

 

Jaha, det var mer än jag visste! Intressant!

 

Jag vet att Bob Dylan själv sagt att Elvis version av låten är den bästa version som någon gjort av någon av hans låtar (!), men han har säkert inte hört Nationalteatern. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 68
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

en relativt okänd Dylanballad som heter Tomorrow Is a Long Time

 

Men kanske inte helt okänd i Sverige? I Nationalteaterns tappning, menar jag. Tror fan att Thåström har den i sitt liveset numer också :)

 

Thåström avslutade med den på anexet iallfal...

 

Ps grattis E*L*V*I*S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det hände förresten en märklig grej på ett annat bord. En tjej höjer från knappen och BB reraise:ar. Hon går all-in och då upptäcker BB att han inte har några kort. Han påstår att han inte fått några kort alls (men han valde ändå att reraise:a!!!) och vill ha en misdeal. Turneringsledaren kommer till bordet och dömer misdeal men att hon på knappen (som tröst?) ska få blindsen och motsvarande en syn av sin första höjning... T.J. sa att det var det sämsta domslut han någonsin hört talas om vid ett pokerbord. Naturligtvis skulle BB ha förlorat de pengar han slängt in i potten! Eller hur, gdaily!

 

:lol: vänta.. ja har inte fått några kort.. men ... ja går allin.. d har jag sett på TV att man skall göra... :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Denna blogg är överlägset den bästa. Riktigt kul att läsa om alla tuneringar, en del är där och bara spelar Main Event. Elvis spelar en del tunering och cash game vilket är riktigt kul att läsa om. Kanon blogg! ;)

 

Får man fråga hur mycket pengar du satt i spel under din tid i Vegas?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanonbra dagbok Elvis, riktigt roligt att läsa. Lycka till i fortsättningen! :)

 

Tack!!!

 

Denna blogg är överlägset den bästa.Riktigt kul att läsa om alla tuneringar, en del är där och bara spelar Main Event. Elvis spelar en del tunering och cash game vilket är riktigt kul att läsa om. Kanon blogg! ;)

 

Tack!!!

 

Får man fråga hur mycket pengar du satt i spel under din tid i Vegas?

 

Jag spelar bara poker och alla pokersessioner finns i bloggen. Så här ser summan ut hittills:

 

Turneringar

Totalt inköp: $1,685

Totala vinster: $7,139

Nettovinst: $5,454

Timpenning: $390

 

(Jag har inte räknat med inköpet i Main Event.)

 

Cashgames

Nettovinst: $425

Timpenning: $121

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad tycker du om att tour de france vinnaren Landis åkt fast i dopingen då?

 

Jättetrist, förstås, men jag måste erkänna att jag tänkte tanken redan när jag såg hur han bara drog ifrån allihopa dagen efter att han tappat tio minuter.

 

Samtidigt kul för Pereiro som nu får segern. Han ansågs ju vara så chanslös att de stora teamen inte brydde sig om att jaga ikapp honom när han stack iväg på en platt etapp, och till slut gick han i mål en halvtimme före klungan. Om exempelvis T-Mobile trampat på lite där, hade Klöden vunnit touren.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...