Oskarsson Postad 5 Juli , 2006 Rapport Share Postad 5 Juli , 2006 Sitter och lirar en SNG. Hittar AQ innan i sen pos raisar upp, bara en limpare innan. Vad händer? Jo, helt plötsligt kommer ett nytt bord upp, en exakt kopia på nuvarande bord, och min AQ försvann och nu delas ny hålkort ut. Och snart så stängs "mirror" fönsret. Var det nåt på Hey eller på hela back2back? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 5 Juli , 2006 Rapport Share Postad 5 Juli , 2006 Onekligen lustig händelse. Vet inte om det var över hela nätverket som det strulade men ska försöka kolla det. Kan du PM:a mig ditt användarnamn och info om SNG:n - typ tid du spelade den samt buy-in - så vi kan få kompensera dig. Trevlig kväll! Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
806 Postad 6 Juli , 2006 Rapport Share Postad 6 Juli , 2006 Samma sak hände mig nyss i en sng. Några händer in på turneringen kommer en kopia av bordet upp. Spelet fortsätter sedan på detta bord. Detta händer sedan två gånger till innan jag åker ut. Spelade samtidigt en annan sng men då byttes bordet "bara" en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zamora25 Postad 6 Juli , 2006 Rapport Share Postad 6 Juli , 2006 Tror detta hände de flesta på B2B Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bisox Postad 6 Juli , 2006 Rapport Share Postad 6 Juli , 2006 Det är problem på hela b2b så därför klonas inga nya sng just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts