Gäst Postad 5 Juli , 2006 Rapport Share Postad 5 Juli , 2006 en vinnande NL-spelare på lägre nivåer kan ju vinna 10-20bb per hundra händer har jag hört. Kanske inte riktigt kan klassa NL 10/20 som "lägre nivå"? Men oavsett så känns 2bb/100 lite när vi snackar NL. Men vad vet jag, har aldrig spelat NL seriöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaha Postad 5 Juli , 2006 Rapport Share Postad 5 Juli , 2006 en vinnande NL-spelare på lägre nivåer kan ju vinna 10-20bb per hundra händer har jag hört. Kanske inte riktigt kan klassa NL 10/20 som "lägre nivå"? Men oavsett så känns 2bb/100 lite när vi snackar NL. Men vad vet jag, har aldrig spelat NL seriöst. nej jga menade inte att 10/20 ärlägre nivå men 2bb/100 händer är ju en väldigt marginell vinst känns det som. naturligtvis är han grymt duktigt som överhuvudtaget vinner på den nivån men kan man inte spela på en lägre nivå med samma vinst men mindre risk isåfall? klart roligare att spela högre dock. bara undrar liksom... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Baloos Postad 5 Juli , 2006 Rapport Share Postad 5 Juli , 2006 Att det skrivits på forumet betyder dock inte att det nödvändighetsvis måste vara sant. Jag tror ärligt talat inte att någon vet vad en bra NL-spelare kan tänkas vinna. Fem, tio eller tjugo bb/100, alla siffror är ju bara påhitt och uppskattningar. (om det är någon som vet bättre så är jag intresserad av en länk eller liknande) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 5 Juli , 2006 Rapport Share Postad 5 Juli , 2006 För att tjäna ett par tusenlappar snackar vi om Hjort, hur ska man misslyckas? Människor i allmänhet är way mycket mindre smarta än du antar, tyvärr. De flesta som spelar försöker vinna, och misslyckas ordentligt. Jag inser att han förmodligen inte är så bra, men även under mina första månader av poker så hade jag inga problem o tjäna "några tusenlappar" om man grindade lågt. Jo, jag också. Men du är ingen typisk pokerspelare, eller person över huvud taget. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gyre Postad 5 Juli , 2006 Rapport Share Postad 5 Juli , 2006 nej jga menade inte att 10/20 ärlägre nivå men 2bb/100 händer är ju en väldigt marginell vinst känns det som. Just 38$/bord/timme var nog bara ett exmepl, häng inte upp dig på det. En bra spelare på NL10/20 vinner mer än 2BB/100. Vad han ville komma fram till var vad DU fick ut av att veta andra timlön på olika nivåer/spel. Det finns knappast något "lättast" spel utan det handlar om att pröva sig fram efter det som passar en bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 5 Juli , 2006 Rapport Share Postad 5 Juli , 2006 om det är fullring så är det fö <60 händer i timmen per bord Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
granberger Postad 5 Juli , 2006 Rapport Share Postad 5 Juli , 2006 hur tar man bäst ut pengar på siten utan rake back? om man inte vill köra på netteller tänkte jag. verkar ju inte finnas nått vettigt alternativ eller så är jag dålig på engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 6 Juli , 2006 Rapport Share Postad 6 Juli , 2006 nej jga menade inte att 10/20 ärlägre nivå men 2bb/100 händer är ju en väldigt marginell vinst känns det som. Just 38$/bord/timme var nog bara ett exmepl, häng inte upp dig på det. En bra spelare på NL10/20 vinner mer än 2BB/100. Vad han ville komma fram till var vad DU fick ut av att veta andra timlön på olika nivåer/spel. Det finns knappast något "lättast" spel utan det handlar om att pröva sig fram efter det som passar en bäst. Äntligen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 6 Juli , 2006 Rapport Share Postad 6 Juli , 2006 Kan även tilläggas att det är en social rättighet att plussa på poker. ALLA gör det. 10-20bb/100 händer, INGEN backar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slegr Postad 6 Juli , 2006 Rapport Share Postad 6 Juli , 2006 klart alla vinner, vars fan tror ni all skatt tar vägen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hallerboij Postad 8 Juli , 2006 Rapport Share Postad 8 Juli , 2006 Spela på de du är bäst på. Och låt skillsen tala:D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts