Gå till innehåll

Uttagpolicy hos 24hPoker?


gdaily

Olika siter har olika policies angående uttag och insättningar, tillhörande avgifter, hur fort man f  

148 medlemmar har röstat

  1. 1. Olika siter har olika policies angående uttag och insättningar, tillhörande avgifter, hur fort man f



Recommended Posts

Gnäll, gnäll, gnäll...

 

Om man nu är en lojal kund, som du verkar tro att du är, så har jag några frågor. Varför hålla på och flytta ut alla pengar från 24h, eller deras systersajter, hela tiden och sedan sätta in pengar när du vill spela lite. Varför inte ta ut de pengar som är överflödiga och låta resten ligga kvar? Varför göra en massa småuttag hela tiden och inte vänta tills du har fått alla bonuspengar och göra ett stort uttag?

 

Ärligt talat, jag tror att de flesta som klagar på 24h och deras "cash out"-policy är i snitt 14 år gamla. Det finns väl ingen normal pokerspelare som är i desperat behov av €200 bara så där. Pengar till några folköl och lite chips har man väl alltid. Pokerpengar är pengar som man kan avvara och får man ut extra pengar från poker är det en bonus. Ett uttag varje månad är mer än tillräckligt. Jag menar, du får väl inte lön flera gånger i månaden. Nej, den kommer den 25 och har man gjort av med sina pengar innan dess får man lugnt vänta några dagar.

 

Så, nu har jag fått avreagera mig. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 64
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

jasså... hur då?... CC är ju enda withdraw-alternativet på 24h... eller?

Liten FAQ angående insättningar och uttag på 24hpoker.com

 

På 24hpoker.com erbjuder man ett gratis uttag per månad. Vill man göra fler kan man betala med lojalitetspoäng (VIP) eller €10. Flera utttag inom en timme behandlas som ett uttag.

 

Inga insättningsavgifter

 

De insättningar man gjort via kreditkort och Neteller måste först gå tillbaka dit innan man kan begära uttag till tex bank.

 

Inga begänsingar på när man kan begära uttag.

 

Uttagsförfrågningar behandlas inom 24 timmar och oftast snabbare.

 

Uttag kan ske direkt och omgående till svenskt (Europeiskt) bankkonto utan extra avgifter. Man kan även sätta in pengar direkt via bankkonto.

 

Vill man rundgå regeln om att pengar från Neteller ska tillbaka till Neteller tar 24hpoker.com en avgift på 4% för att täcka sina egna direkta kostnader.

Det borde väl vara det här som är problemet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Jo..Jag har hört talas om det men...thats not my style.. :P

 

Ska ge er en match ikväll där..det är nog det sista jag gör på den sidan...

 

Synd att se att man inte gör det bästa för kunderna...för det ger mer pengar i längden men alla tycks inte förstå att det är kundsupport och uppskattning mot kunden som generera mer pengar....

 

Bättre rykte = Mer spelare...

 

Dessutom så kom det i kombination med en förlustpott igår på NL... så min stubin var kortare än vanlig just när det hände på 24H...90 spänn i avgift...för att ta casha ut...som är den enda anledningen till att dom i sin tur tjänar pengar... VÅRA pengar snackar jag om då..inte enbart mina..det är så hutlöst så hälften hade vart nog...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Synd att se att man inte gör det bästa för kunderna...för det ger mer pengar i längden men alla tycks inte förstå att det är kundsupport och uppskattning mot kunden som generera mer pengar....

Tja, det är ju lite svårt att veta vad spelarna vill ha förbättrat när kommentarerna är i stil med "24H suger långt ut i tåspetsarna...."

 

90 spänn i avgift...för att ta casha ut...som är den enda anledningen till att dom i sin tur tjänar pengar... VÅRA pengar snackar jag om då..inte enbart mina..det är så hutlöst så hälften hade vart nog...

Jag antar att du läst att det inte kostar 90 kronor om du nöjer dig med att casha ut en gång i månaden, alternativt väljer att offra några vip-poäng?

Jag utgår ifrån att du vet detta och har ett bättre förslag på hur systemet ska ordnas. Lämna detta förslag till 24h så finns ju chansen att de tar det?

 

Själv tycker jag faktiskt att 1 uttag i månaden räcker utmärkt och vill jag ta ut oftare så föredrar jag att betala dessa 10 euro direkt så jag ser kostnaden, framför att betala det med högre rake eller att få en fet check från USA som kostar bra mycket mer än 90 kronor att lösa in.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...