Gå till innehåll

Bygga pokerbord?


Adam Holmes

Recommended Posts

  • Svars 103
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Finner inget annat sätt att kontakta dig (Dronko) så jag gör det här. Ville bara tacka för den gryma beskrivningen. Jag har nu byggt mig ett något modifierat Dronko-bord, dock med naken racetrack och mugghållare gjorda av avloppsskarvar.. Ja, avloppsskarvar. Blev riktigt nöjd. Tack så mycket.

 

Bilder här för den som bryr sig

 

NICE!!! lite för många bilder på mugghållaren bara..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
I en stund av frustration över att inte kunna finna ett vettigt, stadigt bord till en överkomlig peng beslutade jag mig för att bygga ett eget bord. Eller rättare sagt - vi byggde två. Efter att ha lyssnat runt lite hade jag fått nog med argument för att inte bygga en "naken" racetrack men jag ville ju ändå ha en tydlig gräns där betarna ska läggas för att inte missas då man rakar in potten. Sen tyckte jag att det vore smutt att ha en belysning under railen som man tydligt ska se sina kort.

 

"Bra idé - om bordet ska stå på en gayporrklubb" och "Släpp idén med den där fula belysningen" var några positiva utlåtanden jag fick av omgivningen innan bygget blev av. En veckas hårt arbetande senare var det hela klart. I mitt första spel på hemmaplan dödade Staahla mig HU i vår första gryta. Skit. Klicka här för att komma till bordsbygget och bildgalleriet!

 

Det var ett jävla najs bord faktiskt!

 

Efter att ha fått ett ultimatum av flickvännen är nu Dronkobordet ute till försäljning. Jag har lagt det på Blocket (http://www.blocket.se/vi/12623060.htm) där hugade spekulanter kan ta del av erbjudandet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...