Gå till innehåll

Hur mycket kan man backa?


Preder

Recommended Posts

Undrar hur många inköp ni vana spelare kan loosa i era downperioder?

 

Har ca femdubblat min rulle under senaste månaden, men sedan i förrgår har jag förlorat ca 12!!!! inköp. Har försökt tigtha till mig, men OAVSETT vad jag har loosar jag mot tex bättre kåk, färg mot kåk osv.

 

Ska inte gnälla, men då detta är första gången på länge jag inte vinner några seesioner undrar jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

posta handhistoryn på kåk mot kåk så kan vi ju se om det gick att undvika kanske.

 

och loosa färg mot kåk. blev du utdragen eller? bettade du isåfall så att du iaf fick in pengarna med oddsen på din sida?

 

 

sen är det väldigt stora swings i poker. lätt att bli blind när det går bra och man tycker det är 100% skicklighet.

du hade ett winningstreak tidigare, nu är du i ett loosingstreak. at en paus på några dagar. analysera sedan ditt spel. posta lite handhostorys här och få syn punkter på ditt spel.

 

proiva sen igen när du känner dig i form och är sugen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min downperiod har varat sedan december. Håller inte reda på inköp långt över dina 12 i alla fall. maybe 60-100 st 100$ inköp. Det är tufft forsätt att bara spela din sepl och inte tilta vilket är det svåraste.

 

Hmm, du har inte funderat på att du kanske är en förlorarande spelare?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min downperiod har varat sedan december. Håller inte reda på inköp långt över dina 12 i alla fall. maybe 60-100 st 100$ inköp. Det är tufft forsätt att bara spela din sepl och inte tilta vilket är det svåraste.

 

Hmm, du har inte funderat på att du kanske är en förlorarande spelare?

 

billigare än golf så det får bära eller brista.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Undrar hur många inköp ni vana spelare kan loosa i era downperioder?

 

Har ca femdubblat min rulle under senaste månaden, men sedan i förrgår har jag förlorat ca 12!!!! inköp. Har försökt tigtha till mig, men OAVSETT vad jag har loosar jag mot tex bättre kåk, färg mot kåk osv.

 

Ska inte gnälla, men då detta är första gången på länge jag inte vinner några seesioner undrar jag.

 

Att femdubbla rullen på en månad tycker jag varslar om dålig money management?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vad vet jag. Det är först när det vänder jag kan intyga. okej allt är inte 100$ inköp,men det kändes så. lite 20/40 FL några bra några dåliga. Går fort när de dåliga kommer.

 

En erfarenhet rikare och det behöver man inga inköp till :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min downperiod har varat sedan december. Håller inte reda på inköp långt över dina 12 i alla fall. maybe 60-100 st 100$ inköp. Det är tufft forsätt att bara spela din sepl och inte tilta vilket är det svåraste.

 

Hmm, du har inte funderat på att du kanske är en förlorarande spelare?

 

billigare än golf så det får bära eller brista.

 

Vilka golfbanor lirar du på?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min downperiod har varat sedan december. Håller inte reda på inköp långt över dina 12 i alla fall. maybe 60-100 st 100$ inköp. Det är tufft forsätt att bara spela din sepl och inte tilta vilket är det svåraste.

 

Hmm, du har inte funderat på att du kanske är en förlorarande spelare?

 

billigare än golf så det får bära eller brista.

 

Vilka golfbanor lirar du på?

 

rangen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men please, sluta, självklart man kan backa 10 inköp på en dag... inget av dom behöver vara tilt eller dåligt spel... Allt beror på vilket spel och vilken spelstil osv...Men det hjälper att ha stor br när det händer....

 

Vem kan med handen på hjärtat säga att man har spelat exakt som man brukar när man har förlorat det 10:e inköpet? Det jag menar är att det finns få som inte tiltar efter 9-10 inköp back.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men please, sluta, självklart man kan backa 10 inköp på en dag... inget av dom behöver vara tilt eller dåligt spel... Allt beror på vilket spel och vilken spelstil osv...Men det hjälper att ha stor br när det händer....

 

tack! det är ju inte som vet hur det gått de andra 2,5 åren typ ;)

Om det vill sig illa kan jag backa 1 inköp på FL på ca 10-15 min med mitt överaggro spel.

 

Men skit samma, ett dåligt halvår vad det i alla fall, hoppas på en bättre senare halva av året.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, kan man inte backa 10 inköp på en dag trots att man spelar sitt A-game?

 

8 dagar sedan spelade jag en hel dag vilket blev 6800 händer. Vid dagens slut hade jag backat 12 inköp varav 2-3 var tilt. Jag ser detta som fullt möjligt då och då. (NL100)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min downperiod har varat sedan december. Håller inte reda på inköp långt över dina 12 i alla fall. maybe 60-100 st 100$ inköp. Det är tufft forsätt att bara spela din sepl och inte tilta vilket är det svåraste.

 

Om man backat i över ett halvårs tid på online-spel bör man nog ärligt reflektera över vad det är i spelet som inte är bra, inte bara fortsätta spela sitt eget spel och vänta på vändningen.. Iaf om målet med ens spel är att vinna pengar, är det bara som ett roligt tidsfördriv och pengarna inte påverkar en i nån vidare utsträckning är det väl bara att köra på tills man tröttnar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...