morberg Postad 28 Juni , 2006 Rapport Postad 28 Juni , 2006 Vilka källor på nätet har den bästa rapporteringen från WSOP? Gärna i RSS-format, men "vanliga" webbsidor funkar också. http://taopoker.blogspot.com/ hade rätt bra rapporter förra året. Citera
FordPrefect Postad 28 Juni , 2006 Rapport Postad 28 Juni , 2006 http://www.pokerwire.com rapporterade från alla events förra året, och det har dragit igång i år igen, så den sidan duger för mig iaf Citera
baller Postad 28 Juni , 2006 Rapport Postad 28 Juni , 2006 Eftersom reglerna är annorlunda igår skulle ja satsa minga pengar på cardplayer Citera
Cyntax Postad 28 Juni , 2006 Rapport Postad 28 Juni , 2006 Bluff då? Har inte dom radiosändningar oxå? Citera
gdaily Postad 28 Juni , 2006 Rapport Postad 28 Juni , 2006 Bluff då? Har inte dom radiosändningar oxå? Cardplayer har ensamrätt på printmedia och Internet, Bluff på radio och ESPN på TV (pay per wiew hela finalbordet live på hotellet i Vegas med andra ord) har jag förstått det som. Citera
SunTzu Postad 28 Juni , 2006 Rapport Postad 28 Juni , 2006 Någon som vet några bra "Dagböcker" liknande blogs? Jag är en fan av den stilen av blogs som är skriven av ett lag, där man får följa deras eskapader vid bordet Citera
mickol Postad 29 Juni , 2006 Rapport Postad 29 Juni , 2006 Bluff då? Har inte dom radiosändningar oxå? Cardplayer har ensamrätt på printmedia och Internet, Bluff på radio och ESPN på TV (pay per wiew hela finalbordet live på hotellet i Vegas med andra ord) har jag förstått det som. Innebär det att poker.se inte kommer skriva ett ord? Citera
Matteprof Postad 3 Juli , 2006 Rapport Postad 3 Juli , 2006 -Innebär det att poker.se inte kommer skriva ett ord? Du förtjänar att få svar på din fråga... så... Ja, vad innebär det egentligen? Citera
gdaily Postad 3 Juli , 2006 Rapport Postad 3 Juli , 2006 Det innebär att vi kommer att vara där och blogga (just därför att vi samlar ihop frivilligbloggare i bloggruppen) som kan vara där som "privatpersoner". Givetvis kommer vi att bevaka eventet väldigt mycket med foton och historier, men vi kommer inte att ha press-status (just för anledningen att dom kanhindra liverapportering från andra medier, men dom kan inte hindra om privatpersoner bloggar "lite". Citera
emilio_barzini Postad 3 Juli , 2006 Rapport Postad 3 Juli , 2006 Kan inte vi gå tillbaka till att säga "dagbok" istället för "blogg"? Citera
Skanke Postad 3 Juli , 2006 Rapport Postad 3 Juli , 2006 Kan inte vi gå tillbaka till att säga "dagbok" istället för "blogg"? Ja det gör vi... Citera
toppace Postad 3 Juli , 2006 Rapport Postad 3 Juli , 2006 någon som vet om det blir den coola showen ken var med i förra året"the poker sgow? Citera
Frege Postad 4 Juli , 2006 Rapport Postad 4 Juli , 2006 Någon som vet några bra "Dagböcker" liknande blogs? Jag är en fan av den stilen av blogs som är skriven av ett lag, där man får följa deras eskapader vid bordet Daniel Negreanu sköter video-blogg om det är av intresse: http://fullcontactpoker.com/poker-journal.php Citera
SunTzu Postad 4 Juli , 2006 Rapport Postad 4 Juli , 2006 Någon som vet några bra "Dagböcker" liknande blogs? Jag är en fan av den stilen av blogs som är skriven av ett lag, där man får följa deras eskapader vid bordet Daniel Negreanu sköter video-blogg om det är av intresse: http://fullcontactpoker.com/poker-journal.php Ah, tack så mycket. Får ta mig en titt när det beger sig. Citera
Bojen Postad 4 Juli , 2006 Rapport Postad 4 Juli , 2006 När börjar ESPN sända sitt årliga? Blir väl i höst... Citera
morberg Postad 13 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 13 Juli , 2006 Card Player Magazine har en daglig podcast med Gavin Smith och Joe Seabok som numera innehåller WSOP-rapporter. Riktigt bra och med intressanta gäster. Går att hitta genom iTunes. Citera
miggemex Postad 14 Juli , 2006 Rapport Postad 14 Juli , 2006 Den går även att hitta på card players hemsida för alla som inte har itunes Citera
Recommended Posts