Albert Postad 27 Juni , 2006 Rapport Share Postad 27 Juni , 2006 Party ringde i natt och väckte min mor som skulle upp och jobba. Jag hörde inget eftersom att jag satt på övervåningen. Personligen så tycker jag att de borde visa någon sorts respekt och inte ringa så jävla sent på natten. De kan ju läsa att det står "Sweden" inskrivet på country. Ska maila dem och höra om man kan få något för sveda och verk å min mors vägnar. Någon som blivit nattorterade av dem tidigare? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
t3h_h4x0r Postad 27 Juni , 2006 Rapport Share Postad 27 Juni , 2006 Ring tillbaka mitt i natten till dom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 27 Juni , 2006 Rapport Share Postad 27 Juni , 2006 Ska maila dem och höra om man kan få något för sveda och verk å min mors vägnar. Någon som blivit nattorterade av dem tidigare? Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 27 Juni , 2006 Rapport Share Postad 27 Juni , 2006 Någon som blivit nattorterade av dem tidigare? Nej men första gången de ringde frågade de vilka tider det var ok att ringa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joeki Postad 27 Juni , 2006 Rapport Share Postad 27 Juni , 2006 Ska maila dem och höra om man kan få något för sveda och verk å min mors vägnar. Någon som blivit nattorterade av dem tidigare? Lycka till! Tror absolut inte det är omöjligt. Skulle tippa att hon får en $100 5x bonus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skogis_72 Postad 27 Juni , 2006 Rapport Share Postad 27 Juni , 2006 Vad ville de när de ringde då? Mig har de då aldrig ringt till, vare sig dag eller natt..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 27 Juni , 2006 Rapport Share Postad 27 Juni , 2006 de ringde mig 3 på natten en gång. jag hade mejlat och frågat dem om partypoker i thailand. var dock en ytterst trevlig indisk tjej så jag blev mest glad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 27 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 27 Juni , 2006 Vad ville de när de ringde då? Mig har de då aldrig ringt till, vare sig dag eller natt..... Sanningen är faktiskt att de frågade om mamma hade en pojkvän Jag misstänker att de undrar en sak angående mitt konto. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Largo-Sama Postad 27 Juni , 2006 Rapport Share Postad 27 Juni , 2006 Sanningen är faktiskt att de frågade om mamma hade en pojkvän haha, de frågade inte om det fanns en Albert i huset? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kramsan Postad 27 Juni , 2006 Rapport Share Postad 27 Juni , 2006 Du har ingen mobil eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
isuckcallme Postad 27 Juni , 2006 Rapport Share Postad 27 Juni , 2006 Du kommer knappast få nån större ersättning för det. Satte in 700 dollar där, fick inte in något och inte heller några svar på mina fyra mail, ringde 2 veckor senare och de satte in 530 på kontot. Ringde till dem och frågade var resten var men fick svaret att det var en bankavgift ([!] Överföra pengar från svensk bank till annan svensk bank kostar alltså 170 dollar?). Mailade igen, förbannad, och förklarade att de gärna fick sluta försöka blåsa mig och att jag funderade på att byta nätverk men att en ersättning för det här skulle kunna vara på sin plats. Fem dagar senare kom resten av pengarna (3-4 veckor efter deposit). Jag fick 15 dollar. Så lycka till. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BestPokerDanne Postad 27 Juni , 2006 Rapport Share Postad 27 Juni , 2006 lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cAshville Postad 27 Juni , 2006 Rapport Share Postad 27 Juni , 2006 Har också blivit uppringd, dock inte mitt i natten som i ditt fall. Men mer lik "heltok"s, en skitsnygg tjej som ringde (ja, man hör på rösten att hon är snygg) så det var enbart en trevlig överraskning Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chapman Postad 27 Juni , 2006 Rapport Share Postad 27 Juni , 2006 Ska maila dem och höra om man kan få något för sveda och verk å min mors vägnar. Helt allvarligt tror jag att du får lite extrapengar om du skickar ett mail och lägger fram det på rätt sätt(inte säga att du vill ha extrapengar å din mors vägnar). Typ 20-30 dollar som blir insatta direkt ska inte vara omöjligt att snacka till sig. Du måste antagligen omsätta summan eller spela ett antal rakade innan du får casha ut men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
isuckcallme Postad 28 Juni , 2006 Rapport Share Postad 28 Juni , 2006 Ja försök iaf.. Berätta gärna hur det gick sen, kan bli kul att jämföra våra två fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jesper21 Postad 28 Juni , 2006 Rapport Share Postad 28 Juni , 2006 Har också blivit uppringd, dock inte mitt i natten som i ditt fall.Men mer lik "heltok"s, en skitsnygg tjej som ringde (ja, man hör på rösten att hon är snygg) så det var enbart en trevlig överraskning jo det vet man ju från all telefonsexreklam, där syns ju att alla med sexig röst ser ut som om de är modeller från slitz. (tänk om du fick se hur hon såg ut egentligen, hade du blivit förbannad då? (falsk marknadsföring liksom....)) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lodarn Postad 28 Juni , 2006 Rapport Share Postad 28 Juni , 2006 Vad ville de när de ringde då? Mig har de då aldrig ringt till, vare sig dag eller natt..... Sanningen är faktiskt att de frågade om mamma hade en pojkvän Jag misstänker att de undrar en sak angående mitt konto. Din lösenordsfråga är alltså din pojkväns namn? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 28 Juni , 2006 Rapport Share Postad 28 Juni , 2006 Kanske dom såg att du var inloggad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
IngeRik Postad 28 Juni , 2006 Rapport Share Postad 28 Juni , 2006 vad brukar de vilja när de ringer upp? bara kontrollera att konto-uppgifterna stämmer lr? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts