suitednotie Postad 14 Juli , 2006 Rapport Postad 14 Juli , 2006 Kan relatera till min vistelse där förra året: Brat 1: Nu blir det skumpa, grabbar! Brat 2: Aaah, pengar är inget problem! Litenjävlabrudbrat 1: NÄ, PENGAR är inget problem! Det borde, liksom lagligheten att slå ihjäl en mygga, vara tillåtet att likvidera brats. I Aftonbladet idag finns iaf ett svar om varför... Studenten Carl Johan Stening kramar om 15-litersflaskan med champagne.Han har precis bränt 17 000 kronor på två minuter. – Det är härligt! skriker han. ... Varför häller man ut dyr skumpa? – För att man är dum, säger Jimmy. – Det är en hobby, säger hans kompis. Förvånad? Någon? Nähä... Citera
Vitae Postad 15 Juli , 2006 Rapport Postad 15 Juli , 2006 Hur vart turneringen då? Blev det några saftiga cashgames efteråt? Citera
MrGibson Postad 15 Juli , 2006 Rapport Postad 15 Juli , 2006 Diggade t-shirten som hängde utanför dörren på en märkesklädbutik i centrum: "DIE BRAT DIE" Med så mkt brats som det är där ä det nog inte bratsen som hade dött om man gick med en sån på sej... Men sjukt kul hade det varit! Citera
Marcus016 Postad 15 Juli , 2006 Rapport Postad 15 Juli , 2006 Olof von brat : Moët eller Crystal, det är frågan. Cristal om ja får be .. Citera
zinna Postad 15 Juli , 2006 Rapport Postad 15 Juli , 2006 Hoppas pokern gick bra och för er del hoppas jag att det INTE var ni som smutsade ner alla dukar så förbannat mycket..... (Jag jobbar på det tvätteriet som tar emot all skansens tvätt) Citera
gdaily Postad 15 Juli , 2006 Rapport Postad 15 Juli , 2006 Diggade t-shirten som hängde utanför dörren på en märkesklädbutik i centrum: "DIE BRAT DIE" Med så mkt brats som det är där ä det nog inte bratsen som hade dött om man gick med en sån på sej... Men sjukt kul hade det varit! Är du kvar där? Kan du köpa den åt mig, tack. Large... Citera
Stahl Postad 15 Juli , 2006 Rapport Postad 15 Juli , 2006 Varför häller man ut dyr skumpa? – För att man är dum, säger Jimmy. – Det är en hobby, säger hans kompis. Det blir inte bättre än så.. Citera
MrGibson Postad 16 Juli , 2006 Rapport Postad 16 Juli , 2006 Diggade t-shirten som hängde utanför dörren på en märkesklädbutik i centrum: "DIE BRAT DIE" Med så mkt brats som det är där ä det nog inte bratsen som hade dött om man gick med en sån på sej... Men sjukt kul hade det varit! Är du kvar där? Kan du köpa den åt mig, tack. Large... Nope, tyvärr. Åkte hem till götet idag för att se på Winnerbäck. Citera
Joakim G Postad 16 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 16 Juli , 2006 Hur vart turneringen då? Blev det några saftiga cashgames efteråt? Resultat: http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?p=490543#490543 Joakim Citera
garpen Postad 16 Juli , 2006 Rapport Postad 16 Juli , 2006 Diggade t-shirten som hängde utanför dörren på en märkesklädbutik i centrum: "DIE BRAT DIE" Med så mkt brats som det är där ä det nog inte bratsen som hade dött om man gick med en sån på sej... Men sjukt kul hade det varit! Är du kvar där? Kan du köpa den åt mig, tack. Large... Finns o köpa i Sthlm också, ska bara komma på vilken affär jag såg den i. Citera
gdaily Postad 16 Juli , 2006 Rapport Postad 16 Juli , 2006 Gärna, just för en sådan tröja är pengar inget problem Citera
garpen Postad 16 Juli , 2006 Rapport Postad 16 Juli , 2006 Gärna, just för en sådan tröja är pengar inget problem Combination inne vid Hötorget var det. Citera
Recommended Posts