SethCohen Postad 24 Juni , 2006 Rapport Share Postad 24 Juni , 2006 Tog nyligen ut 2/3 av min rulle pga lite sommarresor etc, men sparade ändå så pass mycket så jag kan spela, inte enligt "1%" regeln (tänker på MTT och SnG), och nu spelar jag mycket bättre och mer koncentrerat än när jag hade mycket mer, varför? Jag menar, när jag har mycket, visst plussas det lite men jag tar det för oseriöst, men nu härom dagen när jag tog ut en stor del av min rulle så spelar jag mycket mer koncentrerat, kan inte förstå varför! Fortsätter jag såhär kan jag inte gå upp i stakes, men får väl grinda mig uppåt igen och sen försöka gå högre kanske.. vem vet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dlinder Postad 24 Juni , 2006 Rapport Share Postad 24 Juni , 2006 Det är väl rätt uppenbart? Du skärper dig för att du är medveten om den ökade gulningsrisken. Sen hur du ska göra för att spela skärpt även med full rulle är en annan fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SethCohen Postad 24 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 Juni , 2006 Det är väl rätt uppenbart? Du skärper dig för att du är medveten om den ökade gulningsrisken. Sen hur du ska göra för att spela skärpt även med full rulle är en annan fråga. Exakt och det är det jag vill ha hjälp med =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 24 Juni , 2006 Rapport Share Postad 24 Juni , 2006 Fördela rullen på olika sajter/konton för att skapa en illusion av en tight rulle. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hallerboij Postad 8 Juli , 2006 Rapport Share Postad 8 Juli , 2006 Men om du plussar mer med tight br. Så är de väl smartare och lira med en Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jackbalsam Postad 9 Juli , 2006 Rapport Share Postad 9 Juli , 2006 Jag spelar sämre med mindre rulle. Vågar inte göra bluffarna för hela inköpet osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tonylonn Postad 23 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2006 Här spelas det bättre med tight rulle... Tror det är för risken att bli gul. Tar ut pengar när jag kommit till ett visst belopp eller över och sätter dom där jag inte kan se dom, men lätt kan sätta in dom på mitt pokerkonto om det skulle behövas. Det funkar för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 1 September , 2006 Rapport Share Postad 1 September , 2006 Jag tycks ha psykologiska barriärer på min rulle. Jämna belopp som fungerar som milstolpar. Jag kan tangera dessa belopp ett flertal gånger utan att nånsin lyckas bryta mig förbi dem.. Oerhört irriterande... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts