Gå till innehåll

PaddyPowerPoker.com - $101 bonus, 100 points per $, 100% RB


AnnaDea

Recommended Posts

Hur kommer det sig att när jag försöker registrera mig så kan jag bara välja mellan UK sterling och Euro?

Men ändå är borden i $.

 

Har jag klantat till det eller ska man välja Euro? (Har $ neteller så hade gärna sluppit avgifter)

 

Man är tvungen att sätta in på Bettingkontot som bara tar € eller £.

Sen förs dessa över till pokerkontot och konverteras till $. Går inte att lösa på något annat sätt. Fick detta svar från supporten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man är tvungen att sätta in på Bettingkontot som bara tar € eller £.

Sen förs dessa över till pokerkontot och konverteras till $.

 

Är detta för att siten skall tjäna extra pengar genom att växla med lite sämre kurs och på så sätt tjäna extra pengar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Väldigt lättclearad bonus, tog den på en kväll.

 

Dock har paddypower otroligt dumma "säkerhetsregler". För det första så måste man kontakta banken för att göra en insättning med VISA. Jag gjorde då ist en neteller insättning och mitt konto blev fruset direkt och jag bads skicka in en räkning samt ID. Nästa dag skickade jag in en räkning och en kopia på mitt SIS-märkta legitimation. Dock dög inte leget utan endast körkort och pass var giltligt.

 

När jag väl fick ordning på allt började jag spela och tog bonusen efter några timmar. Mitt saldo var då €202 men kunde endast ta ut €91. Kontakta livesupporten och fick reda på att resten av pengarna var i karantän i 72h för säkerhetsskäl. Vafan?

 

Exempel: Du går in med $50 på ett bord. Efter en stund lämnar du bordet med $90. Vill du casha ut får du då endast casha ut de 50 du startade med och de andra 40 sätts i karantän i 72h.

 

TILT på det. Men jag antar att det blir säkrare så :roll:

 

Dock fick jag uttaget på sekunden till NETeller så det är ju positivt i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så det fungerar alltså med neteller, men man måste skicka in körkort och sånt? =/. Och det behöver man inte om man sätter in direkt med visa?

Du behöver inte skicka in körkort och bank statement (kontoutdrag), men då tar det 36 timmar innan kontot låses upp efter en netellerinsättning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, fan så skoj. Sätter in £300 med Neteller, trycker på refresh i cashiern, "you paddypower account is locked blal bla."

skulle du läst tråden så ser du att de låser kontot om man använder neteller, du måste skicka in id och nån räkning var det väl?

 

Går det inte att betala med visa, sen betala ut med visa? om man skiter i x-tra avgifter, o slipper man då skicka in ID? jag har tappat mitt körkort

 

Dock har paddypower otroligt dumma "säkerhetsregler". För det första så måste man kontakta banken för att göra en insättning med VISA

vilken bank?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aja, 5 minuter efter jag skickat in koipa på pass och räkning var det fixat. Gav mig på $500 bonusen som man får efter 100 000p, var lite försvår för mig. Fick då byta efter lite snack med supporten till $100 efter 10 000p som jag tog på 2 dagar. Lite tråkigt är att man inte får casha ut sina vinster inom 36 timmar och neteller uttag kan ta upp till 7 dagar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...