pluntzky Postad 24 Juni , 2006 Rapport Postad 24 Juni , 2006 varför gjorde stevic och cecilia slut? Vet inte men det är väl ointressant, detta forum handlar väl om poker. Nu har du verkligen fått det hela om bakfoten Citera
Zyr Postad 24 Juni , 2006 Rapport Postad 24 Juni , 2006 varför gjorde stevic och cecilia slut? Vet inte men det är väl ointressant, detta forum handlar väl om poker. om det var ointressant hade jag väl aldrig frågat? Citera
pop1 Postad 24 Juni , 2006 Rapport Postad 24 Juni , 2006 Det är väl så att kärleken består men föremålen växlar? Skit samma om hon är ihop med Swartling eller nån annan. Det finns en bra sajt om skvaller mingel.se Citera
gdaily Postad 24 Juni , 2006 Rapport Postad 24 Juni , 2006 Förresten - Nordenstam i stället för Swartling som programledare för Pokermiljonen kanske? Då hade jag nog börjat titta på programmet igen... Swartling och Cecilia som kommntatorer skulle nog fungera betydligt bättre än Swartling och Glimne, samtidigt som TV4 fick sin kvinliga touch i programmet. men Swartling är ju totalt värdelös som kommentator. kommenterar enbart korten och hur de spelar dem. Men det är exakt det han ska göra som programledare, medan det är Glimne som ska komma med de smarta kommentarerna som den expertkommentator han är. Pokermiljonens produktion faller inte på Swartlng. Citera
jaha Postad 24 Juni , 2006 Rapport Postad 24 Juni , 2006 Förresten - Nordenstam i stället för Swartling som programledare för Pokermiljonen kanske? Då hade jag nog börjat titta på programmet igen... Swartling och Cecilia som kommntatorer skulle nog fungera betydligt bättre än Swartling och Glimne, samtidigt som TV4 fick sin kvinliga touch i programmet. men Swartling är ju totalt värdelös som kommentator. kommenterar enbart korten och hur de spelar dem. Men det är exakt det han ska göra som programledare, medan det är Glimne som ska komma med de smarta kommentarerna som den expertkommentator han är. Pokermiljonens produktion faller inte på Swartlng. det skulle stå, kommenterar enbart korten och EJ hur de spelar dem. men ok du kanske har rätt men jag tyckte Geigert var 1000ggr bättre. men sen klart det ej står och faller med Swartling. det står ju och faller med kvaliteten på spelet. Citera
elvis77 Postad 24 Juni , 2006 Rapport Postad 24 Juni , 2006 Vad har ni för referenser , hon är ju svinful Citera
Hjort Postad 24 Juni , 2006 Rapport Postad 24 Juni , 2006 Nästa mupp som tycker det är en bra idé att kommentera någons utseende i den här tråden kan se fram emot en avstängning. Försök växa upp lite grann nu för fan. Citera
gdaily Postad 24 Juni , 2006 Rapport Postad 24 Juni , 2006 men ok du kanske har rätt men jag tyckte Geigert var 1000ggr bättre. Geigert fick precis samma kritik första året som Swartlig får nu. Till säsong två tog Geigert ett steg framåt, och då kom Glimne ännu mer i skymundan. Citera
elvis77 Postad 24 Juni , 2006 Rapport Postad 24 Juni , 2006 Nästa mupp som tycker det är en bra idé att kommentera någons utseende i den här tråden kan se fram emot en avstängning. Försök växa upp lite grann nu för fan. Sorry...100% tiltad efter fotbollen. Citera
Joakim G Postad 24 Juni , 2006 Rapport Postad 24 Juni , 2006 Nästa mupp som tycker det är en bra idé att kommentera någons utseende i den här tråden kan se fram emot en avstängning. Försök växa upp lite grann nu för fan. Inbjudande tråd Ta bort den istället och lämna dem ifred. Citera
hansolo Postad 24 Juni , 2006 Rapport Postad 24 Juni , 2006 Inbjudande tråd Ta bort den istället och lämna dem ifred. i brist på ett eget liv så älskar folk att "gotta" sig i andras liv, gärna kändisar och annat "viktigt" folk som typ kikki "falukorv" danielsson eller dr alban.... Citera
Gaga Postad 25 Juni , 2006 Rapport Postad 25 Juni , 2006 Well, jag tror jag talar för alla mulliga män med risig klädsmak när jag säger "Yes!" för att hon dumpade en yngre, snyggare kille till förmån för en äldre tjockis. Nästa mupp som tycker det är en bra idé att kommentera någons utseende i den här tråden kan se fram emot en avstängning. Försök växa upp lite grann nu för fan. Snacka om att säga emot sig själv!! Citera
O Postad 25 Juni , 2006 Rapport Postad 25 Juni , 2006 Well, jag tror jag talar för alla mulliga män med risig klädsmak när jag säger "Yes!" för att hon dumpade en yngre, snyggare kille till förmån för en äldre tjockis. Nästa mupp som tycker det är en bra idé att kommentera någons utseende i den här tråden kan se fram emot en avstängning. Försök växa upp lite grann nu för fan. Snacka om självmål. Citera
Hjort Postad 25 Juni , 2006 Rapport Postad 25 Juni , 2006 Snacka om att totalt missa poängen. Är det jobbigt att ha högre skostorlek än IQ? Citera
Albert Postad 25 Juni , 2006 Rapport Postad 25 Juni , 2006 Snacka om att totalt missa poängen. Är det jobbigt att ha högre skostorlek än IQ? Du som moderator borde föregå med gott exempel. Citera
jock1 Postad 25 Juni , 2006 Rapport Postad 25 Juni , 2006 Måste va sjukt jobbigt att vara så dryg som denne Hjort är... Citera
Hjort Postad 25 Juni , 2006 Rapport Postad 25 Juni , 2006 Du som moderator borde föregå med gott exempel. Jo. Men folk borde också inte vara helt dumma i huvudet. Jag gjorde ett småironiskt, självnedvärderande skämt, medan en jättedel av de tidigare postarna betedde sig som några jävla apor och bara vräkte ur sig omdömen om mestadels Nordenstams utseende. Vilket för övrigt är en av mina tiltknappar, alltså folk som tror att deras åsikter om någon annans utseende a) är efterfrågad b) betyder något. Att bara häva ur sig vad man tänker på det där sättet är ungefär som att säga "nu ska jag gå och bajsa" vid matbordet, det är dålig stil. Det är en stor skillnad, och ingen dubbelmoral förekommer där. Måste va sjukt jobbigt att vara så dryg som denne Hjort är... Drygheten är asskön, det är tilten som är jobbig. Citera
Smygaren Postad 25 Juni , 2006 Rapport Postad 25 Juni , 2006 Drygheten är asskön, det är tilten som är jobbig. Citera
Che Postad 25 Juni , 2006 Rapport Postad 25 Juni , 2006 Måste va sjukt jobbigt att vara så dryg som denne Hjort är... lovely... btw jobbigt att inte fatta ngt ang lite högre humor... Citera
psykologen Postad 25 Juni , 2006 Rapport Postad 25 Juni , 2006 Jag gjorde ett småironiskt, självnedvärderande skämt, medan en jättedel av de tidigare postarna betedde sig som några jävla apor och bara vräkte ur sig omdömen om mestadels Nordenstams utseende. . Du borde väl ha lärt dig vid det här laget att ironi inte funkar på Apor. Ungefär som att försöka bluffa en syntomte. Citera
hansolo Postad 25 Juni , 2006 Rapport Postad 25 Juni , 2006 ja tycker att vi ska lägga ner denna tråden för det blev bara en massa tjafs om hjorts inlägg, och tråden handlar om swartling-nordenstam...ska vi hålla oss där? Citera
gdaily Postad 25 Juni , 2006 Rapport Postad 25 Juni , 2006 Det är roligare att tracka Hjort än några som inte går i svaromål... Citera
Che Postad 25 Juni , 2006 Rapport Postad 25 Juni , 2006 ja tycker att vi ska lägga ner denna tråden för det blev bara en massa tjafs om hjorts inlägg, och tråden handlar om swartling-nordenstam...ska vi hålla oss där? ser hellre massmobbning Citera
Recommended Posts