Gäst Postad 26 Augusti , 2006 Rapport Postad 26 Augusti , 2006 Skrev inget här igår, hade lite annat för mig. Orsaken till de dåliga uppdateringarna de senaste dagarna beror på att jag haft en del strul med tjejen. Men nu är det löst känns det som. Jag mår så jävla dåligt när jag och hon e osams så motivationen för att pokra har varit lika med noll. Igår spelade jag några turneringar. Gick okey i 15k rebuyen på Party, inte ITM, men det kändes ändå rätt bra. Gillar den turneringen faktiskt, mycket skönare än 20k och 40k. Nu är jag hemma i Vingåker, eller "hemma" är det iofs inte eftersom jag bor ju i Jönköping. Men det är trots allt mitt barndomshem så det känns som hemma . Ska fira min mormor ikväll som fyller 81 år. Ska åka in till Katrineholm och käka lite. Kanske blir lite lir ikväll, morsans kille (låter obehagligt att säga "morsans kille" så hjälp mig gärna att komma på någon bättre benämning, plastpappa/låtsaspappa känns lite B ) lirar ju en del poker oxå. Främst Omaha och Omaha high/low så han kanske kan lära mig lite . Annars får jag lära han hur man krossar $22 SNG på Party Sugen på $15k rebuy oxå, men jag vet inte riktigt när vi kommer hem ikväll. Slog förresten nytt personligt tidsrekord mellan Jönköping-Vingåker, 1h 30 min! Kan nog putsa till det lite på hemresan oxå Citera
bzkt Postad 27 Augusti , 2006 Rapport Postad 27 Augusti , 2006 Kanske blir lite lir ikväll, morsans kille (låter obehagligt att säga "morsans kille" så hjälp mig gärna att komma på någon bättre benämning, plastpappa/låtsaspappa känns lite B ) Idioten, den funkar bra för mig. Citera
Myssion Postad 29 Augusti , 2006 Rapport Postad 29 Augusti , 2006 Gillar skarpt att du bytt ut din Jim Carrey-avatar mot Angelina. Citera
Sladdis Postad 29 Augusti , 2006 Rapport Postad 29 Augusti , 2006 Gillar skarpt att du bytt ut din Jim Carrey-avatar mot Angelina. Indeed! Citera
Gäst Postad 29 Augusti , 2006 Rapport Postad 29 Augusti , 2006 Gillar skarpt att du bytt ut din Jim Carrey-avatar mot Angelina. Men du...har faktiskt aldrig hört att jag var lik Jim Carrey Det är ju inte Angelina. Angelina är helt klart överskattad, det beror ju mest på att Myssion och hon e tillsammans som alla tycker hon e så het. Citera
Mogge13 Postad 29 Augusti , 2006 Rapport Postad 29 Augusti , 2006 Kom igen nu Consp. skriv lite! inte spelat så mycket den senaste tiden eller vad ? Citera
Gäst Postad 29 Augusti , 2006 Rapport Postad 29 Augusti , 2006 Kom igen nu Consp. skriv lite! inte spelat så mycket den senaste tiden eller vad ? Har börjat högskolan nu på allvar så det har blivit ett par pokerfria dagar. Blev förresten sjukt sugen på att köpa ett PS2 på Tradera så jag 8-tablade lite igår på Full Tilt och efter 15 SNG låg jag $200 plus. Så nu blir det PS2. Om någon tycker jag är knäpp som köper 2:an nu när 3:an snart kommer så beror det på att jag inte orkar vänta Cashade iaf ut $300 igår för inköpet av PS2 så rullen ligger på ca $2750 eller liknande. Kommer nog lira lite ikväll sen måste jag förberede en muntlig presentation tills på torsdag med! Tror jag ska snacka om mitt gamla ärofyllda jobb som telefonförsäljare. Har ju ringt ca 70 000 samtal under "karriären" så erfarenheten finns där Citera
Myssion Postad 29 Augusti , 2006 Rapport Postad 29 Augusti , 2006 Har börjat högskolan nu på allvar så det har blivit ett par pokerlösa dagar. Jobbigt. Vem är det om det inte är Angelina då? Tror du inte jag känner igen Frugan när jag ser henne? Citera
DaPine87 Postad 29 Augusti , 2006 Rapport Postad 29 Augusti , 2006 Köp Xbox360! Kommer inte ångra dig Citera
Myssion Postad 30 Augusti , 2006 Rapport Postad 30 Augusti , 2006 Hur är trafiken på Fulltilt? Skulle köra lite $33 på Stars nu men det är bara 4 st running och jag har stått som ensam reggad i en kvart nu... Citera
Mogge13 Postad 30 Augusti , 2006 Rapport Postad 30 Augusti , 2006 Hur är trafiken på Fulltilt? Skulle köra lite $33 på Stars nu men det är bara 4 st running och jag har stått som ensam reggad i en kvart nu... inte expert, men är ganska säker på att trafiken på FT är lika dålig, om inte sämre edit: det är på dagen.. men på kvällen/natten så är det nog ganska bra ladda ner klienten och kolla vet´ja Citera
Gäst Postad 30 Augusti , 2006 Rapport Postad 30 Augusti , 2006 Hur är trafiken på Fulltilt? Skulle köra lite $33 på Stars nu men det är bara 4 st running och jag har stått som ensam reggad i en kvart nu... Har bara kört $24 på Full Tilt. På dagen är det rätt seg action, bättre på kvällen/natten. Citera
Gäst Postad 30 Augusti , 2006 Rapport Postad 30 Augusti , 2006 Så ja, har skrivit klart min muntliga presentation som jag ska hålla imorgon! I och med att man bara ska prata i 3 minuter så blir det ju jättelite text. Skönt att mjukstarta Har kommit igång med pokern lite mer de senaste två dagarna, komer posta månadsstats när månaden är slut så ni får se hur det gått för mig Ska även försöka uppdatera dagboken lite mer nu! Citera
DaPine87 Postad 30 Augusti , 2006 Rapport Postad 30 Augusti , 2006 Ska även försöka uppdatera dagboken lite mer nu! ser vi fram emot Citera
Mogge13 Postad 30 Augusti , 2006 Rapport Postad 30 Augusti , 2006 Ska även försöka uppdatera dagboken lite mer nu! ser vi fram emot Word! Citera
Gäst Postad 30 Augusti , 2006 Rapport Postad 30 Augusti , 2006 Men vem är det då?? Ah, glömde svara sorry chefen Ana Beatriz Barros är det! Enjoy! Citera
hajen Postad 30 Augusti , 2006 Rapport Postad 30 Augusti , 2006 Men vem är det då?? Ah, glömde svara sorry chefen Ana Beatriz Barros är det! Enjoy! transa ? Citera
Gäst Postad 30 Augusti , 2006 Rapport Postad 30 Augusti , 2006 Drar igång lite grind nu. Är sjukt förkyld, blivit smittad av tjejen. Inte så vasst att spela då kanske men jag är sugen! Måste ju grinda leaderboard chips oxå Ska nog testa lite 8-tabling på Full Tilt om det går! Citera
Gäst Postad 30 Augusti , 2006 Rapport Postad 30 Augusti , 2006 Men vem är det då?? Ah, glömde svara sorry chefen Ana Beatriz Barros är det! Enjoy! transa ? Citera
Gäst Postad 30 Augusti , 2006 Rapport Postad 30 Augusti , 2006 Gah, bara 12 000 inne på FT Blir nog återvändo till Party i september och $33! Citera
DaPine87 Postad 30 Augusti , 2006 Rapport Postad 30 Augusti , 2006 Ska nog testa lite 8-tabling på Full Tilt om det går! wiznakh 12-tablar där så ska nog gå fint Citera
Gäst Postad 30 Augusti , 2006 Rapport Postad 30 Augusti , 2006 Ska nog testa lite 8-tabling på Full Tilt om det går! wiznakh 12-tablar där så ska nog gå fint Ja, hans problem är dock när han försöker bluffa mig på tidiga levels med händer som JT när jag sitter på QJ. Citera
Jackrabbit Slim Postad 30 Augusti , 2006 Rapport Postad 30 Augusti , 2006 Gah, bara 12 000 inne på FT Blir nog återvändo till Party i september och $33! Håll dig borta från mitt Party tack Citera
Gäst Postad 30 Augusti , 2006 Rapport Postad 30 Augusti , 2006 Funderar faktiskt på om jag ska ge Pokerstars en chans i september. Gillar ju allt utom klienten, men tydligen ska den vara omgjord har jag läst. Citera
Recommended Posts