Gäst Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 Har laddat hem uppdateringen nu, men "buy-in" stämmer inte i huvudfönstret. Jag har bara spelat $22+2 men i TM står det $58+lite olika siffror...Fan. Citera
Gäst Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 Har kört 11 st SNG än så länge idag, har gått bra. Nu ska jag ner o hänga upp tvätt Dagens Resultat: SNG: +$112,2 Bonus: +$20 ----- Totalt: +$132,2 Citera
Gäst Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 Har sovat i ett par timmar nu, är så sjukt trött. Nu ska jag försöka piggna till lite och sen blir det grind. Citera
Mogge13 Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 Har sovat i ett par timmar nu, är så sjukt trött. Nu ska jag försöka piggna till lite och sen blir det grind. skön dygnsrytm du har då Citera
bzkt Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 Har sovat i ett par timmar nu, är så sjukt trött. Nu ska jag försöka piggna till lite och sen blir det grind. Det bästa sättet att vakna, som man lär sig när man gör lumpen, är att börja dagen med BRAK (Bröst, Axlar, Knän tror jag det står för). Lägg inte lite alls möjligt som armhävningar, situps, upphopp, benlyft, jägarvila, etc. Funkar varje gång, lovar. Citera
Gäst Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 Har sovat i ett par timmar nu, är så sjukt trött. Nu ska jag försöka piggna till lite och sen blir det grind. skön dygnsrytm du har då Hehe, men det har jag faktiskt, viljde ju bara lite! La mig vid typ tolv inatt och gick upp vid halv sju! Sen blev jag så trött efter att ha tvättat så jag passade på att sova ett par timmar Citera
Gäst Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 Har sovat i ett par timmar nu, är så sjukt trött. Nu ska jag försöka piggna till lite och sen blir det grind. Det bästa sättet att vakna, som man lär sig när man gör lumpen, är att börja dagen med BRAK (Bröst, Axlar, Knän tror jag det står för). Lägg inte lite alls möjligt som armhävningar, situps, upphopp, benlyft, jägarvila, etc. Funkar varje gång, lovar. Får ont i kroppen bara av att läsa det! Det finns en anledning till att jag inte gjorde lumpen! Citera
Gäst Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 Sitter på 88 i MP och limpar, CO-1 höjer till 160 och jag och en spelare till synar. Floppen kommer AK8 och och spelaren innan mig checkar precis som jag. Preflopraisaren betar 100 in i en pott på ca 600. Den andra spelaren lägger sig och jag höjer till 350 och CO-1 pushar, jag synar. Han har AK. Turn: A, River: K (bara föra att förstärka utdragningen ). Aja, får ta nya tag! Citera
Mogge13 Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 Sitter på 88 i MP och limpar, CO-1 höjer till 160 och jag och en spelare till synar. Floppen kommer AK8 och och spelaren innan mig checkar precis som jag. Preflopraisaren betar 100 in i en pott på ca 600. Den andra spelaren lägger sig och jag höjer till 350 och CO-1 pushar, jag synar. Han har AK. Turn: A, River: K (bara föra att förstärka utdragningen ). Aja, får ta nya tag! vadå utdragning.. det här är en riktig utdragning Full Tilt Poker Game #875935339: $22 + $2 Sit & Go (Turbo) (5855981), Table 1 - 15/30 - No Limit Hold'em - 13:30:18 ET - 2006/08/08 Seat 1: JoekiToeki (1,485) Seat 2: Slapnuts420 (1,500) Seat 3: pecker18 (1,575) Seat 4: MKAZZMAN (1,500) Seat 5: housefxr (1,500) Seat 6: aquasex (1,440) Seat 7: Tiltaren (1,500) Seat 8: Prime Objective (1,500) Seat 9: NikkiJayCee (1,500) pecker18 posts the small blind of 15 MKAZZMAN posts the big blind of 30 The button is in seat #2 *** HOLE CARDS *** Dealt to Tiltaren [Kc Ad] housefxr folds aquasex folds Tiltaren raises to 120 Prime Objective folds NikkiJayCee folds JoekiToeki folds aquasex is feeling angry Slapnuts420 calls 120 pecker18 folds MKAZZMAN calls 90 *** FLOP *** [2c Kd 4c] MKAZZMAN checks Tiltaren bets 250 Slapnuts420 calls 250 MKAZZMAN raises to 1,380, and is all in Tiltaren calls 1,130, and is all in ( tiltsyn ) Slapnuts420 calls 1,130, and is all in MKAZZMAN shows [2s 2h] Tiltaren shows [Kc Ad] Slapnuts420 shows [Ac Qc] *** TURN *** [2c Kd 4c] [Kh] *** RIVER *** [2c Kd 4c Kh] [4s] MKAZZMAN shows a full house, Twos full of Kings Tiltaren shows a full house, Kings full of Fours Slapnuts420 shows two pair, Kings and Fours Tiltaren wins the pot (4,515) with a full house, Kings full of Fours MKAZZMAN stands up Slapnuts420 stands up *** SUMMARY *** Total pot 4,515 | Rake 0 Board: [2c Kd 4c Kh 4s] Seat 1: JoekiToeki didn't bet (folded) Seat 2: Slapnuts420 (button) showed [Ac Qc] and lost with two pair, Kings and Fours Seat 3: pecker18 (small blind) folded before the Flop Seat 4: MKAZZMAN (big blind) showed [2s 2h] and lost with a full house, Twos full of Kings Seat 5: housefxr didn't bet (folded) Seat 6: aquasex didn't bet (folded) Seat 7: Tiltaren showed [Kc Ad] and won (4,515) with a full house, Kings full of Fours Seat 8: Prime Objective didn't bet (folded) Seat 9: NikkiJayCee didn't bet (folded) Citera
Gäst Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 Så, färdigspelat för dagen tror jag. Gick rikitigt bra idag med Härmar Myssion och redovisar resultatet på samma sätt: - 26 st $22+$2 (NLT) spelade - 11 st ITM (6 - 2 - 3) = 42.3% - Resultat $207.6 - ROI 33.3% - Bonus = $20 Orkar inte redovisa rullen i och med att den ligger utspridd, men runt 1.6-1.7k tror jag Citera
Gäst Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 11:a på SNG-leaderborden på Full Tilt förresten! Citera
SnGGrindaren Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 11:a på SNG-leaderborden på Full Tilt förresten! det måste jag klå innan natten är slut Hur många sng har du lirat? Citera
Gäst Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 Orkade kolla rullen ändå, den ligger på $1818. Läge för $36 SNG snart? Citera
Gäst Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 11:a på SNG-leaderborden på Full Tilt förresten! det måste jag klå innan natten är slut Hur många sng har du lirat? Hehe, lycka till I TM har jag 79 st SNG på Full Tilt. Började spela där i måndags. Har några fler tror jag som inte är trackade. Man hinner ju inte spela lika många som på Party men det vägs upp av en massa andra fördelar. Citera
SnGGrindaren Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 Orkade kolla rullen ändå, den ligger på $1818. Läge för $36 SNG snart? rätt dålig action där tyvärr så lika bara att blanda 24$ och 36$... Citera
SnGGrindaren Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 Jag tror jag ändå kommer byta tillbaks till party när dem fått ordning på torpet igen, mest för at det är rätt dålig action på FT på 36$... Citera
Gäst Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 Jag tror jag ändå kommer byta tillbaks till party när dem fått ordning på torpet igen, mest för at det är rätt dålig action på FT på 36$... Jobbigt om det är kass action, får se hur jag gör, gillar ju FT riktigt mkt. Citera
SnGGrindaren Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 Jag tror jag ändå kommer byta tillbaks till party när dem fått ordning på torpet igen, mest för at det är rätt dålig action på FT på 36$... Jobbigt om det är kass action, får se hur jag gör, gillar ju FT riktigt mkt. FT med partys action, ja då jävlar Citera
Gäst Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 Jag tror jag ändå kommer byta tillbaks till party när dem fått ordning på torpet igen, mest för at det är rätt dålig action på FT på 36$... Jobbigt om det är kass action, får se hur jag gör, gillar ju FT riktigt mkt. FT med partys action, ja då jävlar Jag funderar på att köra efter hundra inköp i fortsättningen så jag blir nog kvar på FT ett tag till Inte för att 100 inköp är nödvändigt, men det e rätt skönt när man kommer upp på $55, kändes inte bra förra gången när jag körde med 50 inköp där. Citera
bzkt Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 Jag tror jag ändå kommer byta tillbaks till party när dem fått ordning på torpet igen, mest för at det är rätt dålig action på FT på 36$... Byt för helvete inte till Party, byt till Stars istället. Citera
Mogge13 Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 11:a på SNG-leaderborden på Full Tilt förresten! det måste jag klå innan natten är slut Hur många sng har du lirat? Hehe, lycka till I TM har jag 79 st SNG på Full Tilt. Började spela där i måndags. Har några fler tror jag som inte är trackade. Man hinner ju inte spela lika många som på Party men det vägs upp av en massa andra fördelar. Vart hittade ni SNG-leaderbord ?? Citera
Gäst Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 11:a på SNG-leaderborden på Full Tilt förresten! det måste jag klå innan natten är slut Hur många sng har du lirat? Hehe, lycka till I TM har jag 79 st SNG på Full Tilt. Började spela där i måndags. Har några fler tror jag som inte är trackade. Man hinner ju inte spela lika många som på Party men det vägs upp av en massa andra fördelar. Vart hittade ni SNG-leaderbord ?? Gå till "cashiern" i klienten och sen någonstans där nere står det något med "leaderboard" eller liknande, tryck där Citera
Gäst Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 Jag tror jag ändå kommer byta tillbaks till party när dem fått ordning på torpet igen, mest för at det är rätt dålig action på FT på 36$... Byt för helvete inte till Party, byt till Stars istället. Varför inte Party? Så länge alla knappar finns där dom ska så älskar jag Party ! Citera
Gäst Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 Tänkte jag skulle spela 6.5k GTD på Full Tilt om fem minuter. Nån mer här som ska lira? Mogge? Pine? Citera
Recommended Posts