Vete Postad 22 Juni , 2006 Rapport Share Postad 22 Juni , 2006 Har någon spelat här? Man får 200% upp till $500 och har 60 dagar på sig. Full Tilt's bonus på $500 tog mig precis 60 dagar att fixa, är PokerLoco's lika svår/enkel att klara? Om jag förstått tabellerna på bonuswhores rätt så borde PokerLoco's bonus vara lite enklare att klara jämfört med Full Tilt. Har jag rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 22 Juni , 2006 Rapport Share Postad 22 Juni , 2006 Vilket nätverk? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bisox Postad 22 Juni , 2006 Rapport Share Postad 22 Juni , 2006 Ongame. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gerulatis Postad 22 Juni , 2006 Rapport Share Postad 22 Juni , 2006 Den är nog lättare, enligt mina beräkninngar når du 5 000poäng på 215 timmar på 1/2 FL 10bord. Den är inte jättebra men ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gerulatis Postad 22 Juni , 2006 Rapport Share Postad 22 Juni , 2006 Jag tänkte på att HollywoodPoker har en 5x o 7x på 200 o 300 dollar på samma nätverk om du signar genom bonuswhores(kolla rewiew av HollywoodPoker), de är riktigt bra så börja hellre med dem så kan du ta PocoLoco sedan. Pocoloco är en 10x. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chapman Postad 22 Juni , 2006 Rapport Share Postad 22 Juni , 2006 Har någon spelat här? Man får 200% upp till $500 och har 60 dagar på sig. Full Tilt's bonus på $500 tog mig precis 60 dagar att fixa, är PokerLoco's lika svår/enkel att klara? Om jag förstått tabellerna på bonuswhores rätt så borde PokerLoco's bonus vara lite enklare att klara jämfört med Full Tilt. Har jag rätt? Jag körde fulltilt med bonuskoden BIGBONUS600 och fick, tada´,600$ i bonus. Går snabbare än BW's bonusgrid. Den uppdateras nog inte allt för ofta. Ska nog mera ses som ett riktmärke och idéuppslag än någon sanning. Kolla upp sidorna specifikt på BW isället, där uppdaterar dom fortare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Uppenberg Postad 22 Juni , 2006 Rapport Share Postad 22 Juni , 2006 Jag körde fulltilt med bonuskoden BIGBONUS600 och fick, tada´,600$ i bonus. Går snabbare än BW's bonusgrid. Den uppdateras nog inte allt för ofta. Ska nog mera ses som ett riktmärke och idéuppslag än någon sanning. Kolla upp sidorna specifikt på BW isället, där uppdaterar dom fortare.vilken nivå? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chapman Postad 22 Juni , 2006 Rapport Share Postad 22 Juni , 2006 vilken nivå? Brukar grina FLT 1/2 men känner mig lite less på det. Hoppade runt ganska mycket mellan nivåerna så jag har svårt att ge någon uppskattning på timförtjänsten. NL liret känns riktigt riktigt soft efter att ha lirat på b2b men någon x5 primabonus är det ju inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vete Postad 27 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 27 Juni , 2006 Har börjat med PokerLoco-bonusen nu och den ska inte bli några problem att fixa om man spelar på 0.5-1 och 1-2 NL borden. Drar in mer poäng per dag i förhållande till vad man behöver för att fixa den på 60 dar. Nivån på spelet är dock högre jämfört med Full Tilt, men enklare jämfört med B2B, i fall någon undrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SaInT Postad 28 Juni , 2006 Rapport Share Postad 28 Juni , 2006 Spelar 0,25/0,5 NL FR och får drygt 10 points per timme och bord. Nästan 500 bordstimmar på den nivån dvs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnnaDea Postad 28 Juni , 2006 Rapport Share Postad 28 Juni , 2006 Sen är de en sak om man står ut med Bad beatsen på just deras nätverk. Det är ju sjukt hur mycket man blir det där ;( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts