aka_thn Postad 21 Juni , 2006 Rapport Postad 21 Juni , 2006 läser många dagböcker och resultat på forumet.. Nästa alla skriver att det gick JÄTTE BRA i början men sedan tiltade jag bort allt Släpper ni på konsentrationen, eller tror att resten av bordet är dåliga när ni ligger +?? // AkA Citera
hansolo Postad 21 Juni , 2006 Rapport Postad 21 Juni , 2006 man spelar mer självsäkert när man går plus, och av erfarenhet så kan man bli som phil hellmuth när man går väldigt mycke plus, tillslut höjer man med alla händer och tiltar bort allt, så kan de gå! Citera
Hjort Postad 21 Juni , 2006 Rapport Postad 21 Juni , 2006 Folk är mycket mer benägna att börja skriva dagbok när de har tur och mer benägna att sluta när det går kass. Citera
Måns Postad 21 Juni , 2006 Rapport Postad 21 Juni , 2006 Folk är mycket mer benägna att börja skriva dagbok när de har tur och mer benägna att sluta när det går kass. Hjorts glädjefyllda inlägg blir mer och mer anledningen till att jag besöker pf. Höj hans lön! Citera
The Grand Bark Postad 21 Juni , 2006 Rapport Postad 21 Juni , 2006 Folk är mycket mer benägna att börja skriva dagbok när de har tur och mer benägna att sluta när det går kass. Hehe, jag har sett flera DB på sistone där innehavaren går från välfylld ballong till ett tomt och sladdrigt gummi på bara några dagar faktiskt. Lite komiskt är det. Uthållighet är en dygd. Citera
Gäst Postad 21 Juni , 2006 Rapport Postad 21 Juni , 2006 Folk är mycket mer benägna att börja skriva dagbok när de har tur och mer benägna att sluta när det går kass. Hehe, jag har sett flera DB på sistone där innehavaren går från välfylld ballong till ett tomt och sladdrigt gummi på bara några dagar faktiskt. Lite komiskt är det. Uthållighet är en dygd. Ska jag känna mig träffad? Citera
K_MaN Postad 21 Juni , 2006 Rapport Postad 21 Juni , 2006 läser många dagböcker och resultat på forumet..Nästa alla skriver att det gick JÄTTE BRA i början men sedan tiltade jag bort allt Släpper ni på konsentrationen, eller tror att resten av bordet är dåliga när ni ligger +?? // AkA Personligen spelar jag som bäst då jag förlorat lite och är tilt.... de är då man bortser från all logik o bara saftar på... oftast brukar jag backa första timmen o resten av dan handlar om att komma tillbaks... Citera
Steel Postad 21 Juni , 2006 Rapport Postad 21 Juni , 2006 Folk är mycket mer benägna att börja skriva dagbok när de har tur och mer benägna att sluta när det går kass. LOL, en av de bästa one-liners jag läst på pf Angående frågan så är det ju olika från person till person. Själv spelar jag betydligt bättre efter att ha plussat ett par inköp. Nästan alla aspekter av mitt spel blir lite bättre av att vara i medgång. Gör tuffa men korrekta (tror jag) laydowns. Synar ner bluffar. Bluffar själv med stor framgång. Lyckas värdebeta marginella händer. Allt i jämförelse med min normala weak-tajta nut-peddling alltså, det är ju inte så att jag förvandlas till Phil Ivey bara för att jag råkar klonka hem nåra potter Citera
The Grand Bark Postad 21 Juni , 2006 Rapport Postad 21 Juni , 2006 Folk är mycket mer benägna att börja skriva dagbok när de har tur och mer benägna att sluta när det går kass. Hehe, jag har sett flera DB på sistone där innehavaren går från välfylld ballong till ett tomt och sladdrigt gummi på bara några dagar faktiskt. Lite komiskt är det. Uthållighet är en dygd. Ska jag känna mig träffad? Nej, menar mer nystartade dagböcker. Citera
jello Postad 22 Juni , 2006 Rapport Postad 22 Juni , 2006 Då är jag undantaget som bekräftar regeln. Jag började skriva dagbok för att det gick dåligt. Sedan dess har det i och för sig bara gått sämre, men det är en annan femma Citera
loka2 Postad 22 Juni , 2006 Rapport Postad 22 Juni , 2006 Jag kan hålla med om motsattsen då jag ofta spelar mycket bättre när jag bara har halva stacken kvar och sedan slappnar jag av när jag ligger plus. Citera
Torsus Postad 22 Juni , 2006 Rapport Postad 22 Juni , 2006 Folk är mycket mer benägna att börja skriva dagbok när de har tur och mer benägna att sluta när det går kass. Hehe, jag har sett flera DB på sistone där innehavaren går från välfylld ballong till ett tomt och sladdrigt gummi på bara några dagar faktiskt. Lite komiskt är det. Uthållighet är en dygd. Tja, det kanske stämmer det som Ken Lennárd skrev att 90% av alla som kallar sig för pokerproffs kommer att gula inom en snar framtid... Jag själv är inget proffs, snarare en fisk, men en sak vet jag: Variansen i poker - liksom i alla spel - är ENORM och har man ingen stor buffert i bankrullen så spelar det ingen roll hur bra man är... man blir till slut pank! Citera
omduvoresomjag Postad 22 Juni , 2006 Rapport Postad 22 Juni , 2006 Variansen i poker - liksom i alla spel - är ENORM och har man ingen stor buffert i bankrullen så spelar det ingen roll hur bra man är... man blir till slut pank! Är variansen i ALLA spel ENORM? Måste sluta spela schack och tekken medan jag ligger på den positiva sidan av denna varians isf. Citera
Torsus Postad 22 Juni , 2006 Rapport Postad 22 Juni , 2006 Variansen i poker - liksom i alla spel - är ENORM och har man ingen stor buffert i bankrullen så spelar det ingen roll hur bra man är... man blir till slut pank! Är variansen i ALLA spel ENORM? Måste sluta spela schack och tekken medan jag ligger på den positiva sidan av denna varians isf. Jag borde kanske ha tillagt alla spel där slumpmoment är inblandad, om du inte begrep den enkla kopplingen Citera
mr.asdf Postad 22 Juni , 2006 Rapport Postad 22 Juni , 2006 Jag borde kanske ha tillagt alla spel där slumpmoment är inblandad, om du inte begrep den enkla kopplingen det är ju slumpmoment i allt Citera
Recommended Posts