Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Typ: Signup 100 %, max $100.

Krav: 250 DPH* på 0.50/$1.00 Pot Limit/No Limit bord eller $1.00/$2.00 Fixed Limit bord.

Från hemsidan:

" *DepositPoint Hands är händer som endast spelas på riktiga pengar bord och där Stan's Poker tar en kommission. Ifall potten inte kommer upp till minimum krav för rake ($5) så kvalificeras inte handen som en DP H*. "

Är det någon som har kört denna bonus? Vad är det för skillnad på vanlig-prima-raked-hand och DepositPoint Hands? Måste någon från Stan James bidra med pengar till potten eller för att den ska räknas som DPH?

http://www.stanjames.com/poker/Sverige/promotion_signupbonus.asp

Postad

"Vänligen notera: Deposit Points Hands är inte samma sak som rakade händer"

och dom tänker inte tala om det heller........, endast genom att säga att DepositPoint Hands* är händer som endast spelas på riktiga pengar bord och där Stan's Poker tar en kommission. jahapp. när gör det det då? måste någon som spelar på stans bidra till potten?

Postad

Ok. Vart mupp när han skickade, men här står det.

Hej Andreas,

Tack för ditt email,

En raked hand är en hand där du tillför pengar till potten oavsett storlek på borden, en deposit bonus hand är följande:

1. Kvalificerande rakade händer måste spelas på minimum bord; $0.50/$1.00 Pot Limit/No Limit bord eller $1.00/$2.00 Fixed Limit bord för att det ska räknas inom kraven. DepositPoint Hands* är händer som endast spelas på riktiga pengar bord och där Stan's Poker tar en kommission. Ifall potten inte kommer upp till minimum krav för rake ($5) så kvalificeras inte handen som en DP H*.

Vänligen

Herbert

Stans Poker

Postad

Att du får bara vara den enda som använder Stanjames klienten vid bordet av alla prima klienter.

de var de löjligaste jag hört, varfdör då? och hur vet man de?

ehh? Spela 250 Rakade händer på 1/2-bord på deras klient för 100$ är en väldigt schysst deal enligt mig.

Postad

Att du får bara vara den enda som använder Stanjames klienten vid bordet av alla prima klienter.

de var de löjligaste jag hört, varfdör då? och hur vet man de?

ehh? Spela 250 Rakade händer på 1/2-bord på deras klient för 100$ är en väldigt schysst deal enligt mig.

jaa, men inte om de här stämmer så suger de ju

Att du får bara vara den enda som använder Stanjames klienten vid bordet av alla prima klienter
Postad

Det är inte så att en "Deposit Hand" är en hand där specifikt Stan James får en del av raken då?

Om man är den enda som spelar med Stan James klient så är det contributed raked hands som räknas, inte alla de andra...

Inte direkt ett lätt krav att hålla koll på och uppriktigt sagt ganska korkat - hoppas min tanke och tolkning är fel :?

Postad

För ett år sedan eller så fanns det en bonus som var nåt i stil med den här. De uttryckte sig på ungefär samma sätt har jag för mig och det gällde då att spelaren som vann potten kom från den aktuella sajten. Det är även så jag tolkar det nu.

För att Stan James ska få en kommision i potten så ska spelaren som vinner potten komma från Stan James. Det är den vinnande spelarens sajt som får hela rejken. Om detta är fallet så är det här en av världshistoriens sämsta bonusar och Stan James borde skämmas.

Lycka till med att spela in den här bonusen om ni är den enda SJ-spelaren runt bordet!

Postad
För ett år sedan eller så fanns det en bonus som var nåt i stil med den här. De uttryckte sig på ungefär samma sätt har jag för mig och det gällde då att spelaren som vann potten kom från den aktuella sajten. Det är även så jag tolkar det nu.

För att Stan James ska få en kommision i potten så ska spelaren som vinner potten komma från Stan James. Det är den vinnande spelarens sajt som får hela rejken. Om detta är fallet så är det här en av världshistoriens sämsta bonusar och Stan James borde skämmas.

Lycka till med att spela in den här bonusen om ni är den enda SJ-spelaren runt bordet!

man behöver inte vinna potten bara delta.