Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej!

Jag är inte så insatt i bonushorarvärlden så jag tänkte fråga vad som är mest lönsamt av följande:

Spela på en site med bra rakeback (och inte skyhög rake) eller bonushora enligt era guider?

Jag vet inte exakt vad man kan få i rakeback, var den är bäst eller var man bonushorar bäst, men det vet säket ni :)

Postad
Då spelar jag definitivt på låg nivå.

Gäller det även om man kan få 35% rakeback i form av att vara affiliate åt sig själv, att bonushorning är lönsammare?

Dom flesta sajter (i alla fall i avtalen) stänger av folk som är affar åt sig själva. Affiliates är till för att driva folk till en sida och generera nya kunder...

Problemet med att spela på EN sida är att du går miste om alla bra lockerbjudanden som faktiskt finns på nätet.

Om du känner tveksamheter - kombinera. Det är ju inte som så att du för all framtid överlämnar dig till en enda sajt-

Postad

Okej, men om jag spelar på en rätt låg nivå, funderar på att lägga in 200-300 dollar i min rulle, spelar det då så stor roll om jag jagar dessa bonusar i början?

Kommer jag förlora mycket på att inte jaga dem och istället spela där jag gillar klienten / kanske får några % i rakeback?

Postad
Okej, men om jag spelar på en rätt låg nivå, funderar på att lägga in 200-300 dollar i min rulle, spelar det då så stor roll om jag jagar dessa bonusar i början?

Kommer jag förlora mycket på att inte jaga dem och istället spela där jag gillar klienten / kanske får några % i rakeback?

Med så liten rulle får du mycket bättre avkastning från bonusar. När du spelar NL200 kan du börja fundera.

mvh

Postad

På låg nivå är exempelvis vissa uppsigningsbonusar likvärdigt med 80% RB. Du får avgöra själv

Postad
Svenska spel tar ju bara 2.5% i rake om man jämför med tex. party som tar 5%. Motsvarar då SS en rakeback på 50%?

Det cappas vid 20 kr, vilket inte är särskilt mycket mindre än $3.

Jag testade SS en gång. Tiltade ur på klienten och kommer aldrig mer att spela på en sida som kör med en sådan skitklient. Förlorade pengar också. Jävla skitsida.

Postad
Svenska spel tar ju bara 2.5% i rake om man jämför med tex. party som tar 5%. Motsvarar då SS en rakeback på 50%?

Men sedan kör svenska spel med SEK vilket gör att ALLA potter kan rejkas som 2.5% då det blir fler enheter. Det är inte alltid 5% på party, bara om potten är exakt en viss summa.