Swalling Postad 18 Juni , 2006 Rapport Postad 18 Juni , 2006 Väntar mig inte många inlägg men nån fler som lirar http://www.carom3d.com ? 3D Biljard, fantastiskt kul Citera
Crazy Postad 18 Juni , 2006 Rapport Postad 18 Juni , 2006 Tjena Swalling! Varför lirar du detta och inte poker? Du har väl inte gulat? Citera
Swalling Postad 19 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 19 Juni , 2006 Korkad fråga, man kan väl lira båda. Citera
Jennez Postad 19 Juni , 2006 Rapport Postad 19 Juni , 2006 Korkad fråga, man kan väl lira båda. -Ev Citera
Swalling Postad 19 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 19 Juni , 2006 Asså läs startinlägget, om ni inte spelar där ska ni inte skriva. Citera
Suppe Postad 20 Juni , 2006 Rapport Postad 20 Juni , 2006 Rätt sjukt att en person inte kan nämna ett annat spel här utan att bli frågad om han gulat eller tillsagd att det är -ev att göra annat än att spela poker. Gör ni andra verkligen ingenting annat roligt än just poker? Citera
HeyJohan Postad 20 Juni , 2006 Rapport Postad 20 Juni , 2006 Det här spelet kan vara precis det jag behöver för att rensa skallen under ett par minuter Måtte det nu inte vara FÖR beroendeframkallande Mvh Johan Citera
Swalling Postad 20 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 20 Juni , 2006 Det här spelet kan vara precis det jag behöver för att rensa skallen under ett par minuter Måtte det nu inte vara FÖR beroendeframkallande Mvh Johan Det är typ så jag använder det, men det är beroendeframkallande Citera
snudde Postad 24 Juni , 2006 Rapport Postad 24 Juni , 2006 nån annan som inte lyckas regga sig? får meddelande om att den inte lyckas ridajräkta ordentligt i firefox Citera
Jennez Postad 25 Juni , 2006 Rapport Postad 25 Juni , 2006 Rätt sjukt att en person inte kan nämna ett annat spel här utan att bli frågad om han gulat eller tillsagd att det är -ev att göra annat än att spela poker. Gör ni andra verkligen ingenting annat roligt än just poker? Man behover inte spela poker hela tiden men allt annat man gor maste ge +ev. Detta kan till exempel vara att dricka sprit (langsiktigt ev), ha sex (kortsiktigt ev), ata mat (kortsiktigt ev), idrotta (langsiktigt ev) eller jobba (vilket kan vara en jamrans massa +ev om man suger pa poker). Kanske bast att satta in ironiklamrarna har... Citera
Swalling Postad 25 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 25 Juni , 2006 Skit i det nu, jag undrade bara om det var några fler som lirade där. Är det nån som har regga sig och börjat spela? Citera
hallerboij Postad 7 Juli , 2006 Rapport Postad 7 Juli , 2006 Swalling din fjant Vem var de som skickade Kenny Rogers till dig ;D? Var det inte jag Citera
Apelsinjuice Postad 7 Juli , 2006 Rapport Postad 7 Juli , 2006 Skit i det nu, jag undrade bara om det var några fler som lirade där. Är det nån som har regga sig och börjat spela? Jag reggar mig imorgon, har länge letat efter ett gratis biljardspel. Behöver dessutom lära mig lite regler tills när man drar in till stans biljardhall.. Citera
Swalling Postad 14 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 14 Juli , 2006 Swalling din fjant Vem var de som skickade Kenny Rogers till dig ;D? Var det inte jag Äntligen har du börjat skriva lite Citera
Recommended Posts