Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Rätt sjukt att en person inte kan nämna ett annat spel här utan att bli frågad om han gulat eller tillsagd att det är -ev att göra annat än att spela poker.

Gör ni andra verkligen ingenting annat roligt än just poker?

Postad
Det här spelet kan vara precis det jag behöver för att rensa skallen under ett par minuter :)

Måtte det nu inte vara FÖR beroendeframkallande :D

Mvh Johan

Det är typ så jag använder det, men det är beroendeframkallande :)

Postad
Rätt sjukt att en person inte kan nämna ett annat spel här utan att bli frågad om han gulat eller tillsagd att det är -ev att göra annat än att spela poker.

Gör ni andra verkligen ingenting annat roligt än just poker?

Man behover inte spela poker hela tiden men allt annat man gor maste ge +ev. Detta kan till exempel vara att dricka sprit (langsiktigt ev), ha sex (kortsiktigt ev), ata mat (kortsiktigt ev), idrotta (langsiktigt ev) eller jobba (vilket kan vara en jamrans massa +ev om man suger pa poker).

Kanske bast att satta in ironiklamrarna har... :shock:

• 2 weeks later...
Postad
Skit i det nu, jag undrade bara om det var några fler som lirade där. Är det nån som har regga sig och börjat spela? :)

Jag reggar mig imorgon, har länge letat efter ett gratis biljardspel. Behöver dessutom lära mig lite regler tills när man drar in till stans biljardhall..