alligatorn Postad 15 Juni , 2006 Rapport Postad 15 Juni , 2006 Lirade precis en skön 109$ SnG på partypoker. Fick tidigt i spelet ett par bra starthänder som dock inte gav mig mycket efter floppen. Höll mig dock flytande och köpte lite blinds för att överleva. Vi kom ner på 5 spelare och jag plockar upp AQ off på BB. Alla foldar till SB som har mindre marker än mig. SB går all in och jag känner att han försöker köpa min blind. Synar och plockar ut honom. 4 pers kvar varav 3 får pengar. Nästa runda på SB plockar jag upp 82s och tänker lägga mig eftersom de resterande spelarna är extremt tighta. Förste man foldar andre man all in och jag trycker in musknappen för fold..... Men vänta, plötsligt upptäcker jag att jag misclickat och tryckt på call med hela min stack rakt in i hans KK!! Mina 82 kom inte långt. Surt läge! Men men, så kan det gå! Citera
tnek Postad 15 Juni , 2006 Rapport Postad 15 Juni , 2006 Så kan det gå. Har dock inte så mycket med pokerteori att göra. Citera
Myssion Postad 15 Juni , 2006 Rapport Postad 15 Juni , 2006 Nästa runda på SB plockarjag upp 82s och tänker lägga mig eftersom de resterande spelarna är extremt tighta. Citera
badtorsker Postad 15 Juni , 2006 Rapport Postad 15 Juni , 2006 Så kan det gå. Har dock inte så mycket med pokerteori att göra. Att klicka på rätt knapp är också en del av spelet Citera
Mikey Postad 15 Juni , 2006 Rapport Postad 15 Juni , 2006 Nästa runda på SB plockarjag upp 82s och tänker lägga mig eftersom de resterande spelarna är extremt tighta. Ja, lite upp-o-ner det där Citera
kfluffie Postad 15 Juni , 2006 Rapport Postad 15 Juni , 2006 Tada: http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=12214&highlight=missclicks MVH //KF Citera
Recommended Posts