pokerponkass Postad 15 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2008 IIIIII på SvS är en tjej har jag hört... Ngn som har mer info?? Malin johansson... så nu vet du Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 15 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2008 Trodde alla visste att det var Johan Storåkers??? Seriöst??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bananuz Postad 15 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2008 Seriöst???Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Prizonic Postad 15 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2008 Alltid lika kul när MTT-eliten ska in och levla =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rymz2008 Postad 15 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2008 Alltid lika kul när MTT-eliten ska in och levla =) Jo, det är rätt kul Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 17 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2008 Jo, det är rätt kul försök skriva något seriöst så att även mtt eliten får skratta! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 20 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2008 Någon som vet vilka tur123 och ComanderCrowe på full-tilt är? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KentAgent Postad 23 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2008 Vem är Jooeel på Betfair? Från Sverige står det iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verner18 Postad 23 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2008 Vem är Jooeel på Betfair? Från Sverige står det iaf. tror det är Stefan Mattsson Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odonkor1 Postad 23 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2008 tror det är Stefan Mattsson Ja det är Stefan Mattsson. aka gulkines på crypto Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fhaugen Postad 23 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2008 smalshark? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Wiseguy Postad 23 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2008 tror det är Stefan Mattsson Verkar rimligt, han heter ju Joel i andranamn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 23 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2008 smalshark? rune fjellgård Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 23 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2008 Ja det är Stefan Mattsson. aka gulkines på crypto stefan mattsson ä inte gulkines på crypto. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odonkor1 Postad 25 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2008 stefan mattsson ä inte gulkines på crypto. Jo? delat konto mellan Stefan Mattson och Omar är jag rätt säker på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 25 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2008 Jo? delat konto mellan Stefan Mattson och Omar är jag rätt säker på. Inte Stefan Mattson Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 25 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2008 smalshark? hajen på pf? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SLASKA Postad 25 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2008 stefan mattsson ä inte gulkines på crypto. Jag träffade Omar ute och då sa han att han och Matsson delade gulkines och Joeel kontot iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 25 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2008 hajen på pf? nähe du Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 25 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2008 Jag träffade Omar ute och då sa han att han och Matsson delade gulkines och Joeel kontot iaf... Jag träffade Kenreetard ute och han sa även att Mattsson kontot på Ladbrokes var Stefan Mattsson. Omar vet jag spelar mest på kontot Linda14 på stars tillsammans med Shahin86, det sa han efter 4 groggar ute i Sumpan. Jooel kontot ägs av Nebuchad, även detta sagt på fyllan av Hasse Eskilsson. (jag lovade att inte kommentera mer i den här tråden men iom sjukhuset som råder här just nu gick det inte att stoppa mina fingrar) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 25 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2008 nähe du kunde varit! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 25 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2008 Jag träffade Kenreetard ute och han sa även att Mattsson kontot på Ladbrokes var Stefan Mattsson. Omar vet jag spelar mest på kontot Linda14 på stars tillsammans med Shahin86, det sa han efter 4 groggar ute i Sumpan. Jooel kontot ägs av Nebuchad, även detta sagt på fyllan av Hasse Eskilsson. (jag lovade att inte kommentera mer i den här tråden men iom sjukhuset som råder här just nu gick det inte att stoppa mina fingrar) man kan ju alltid testa... vilken nivå spelar hasse e? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 25 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2008 man kan ju alltid testa... vilken nivå spelar hasse e? NL$1k HU var det senaste jag hörde. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JensNi Postad 26 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2008 fhaugen på ftp? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hf89fc Postad 26 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2008 fhaugen på ftp? samma som på pokerforum ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts