Knobbe Postad 8 Februari , 2008 Rapport Share Postad 8 Februari , 2008 Ser väl ganska lika dant ut i mina ögon i alla fall.Var tog den där Jonte... vägen som spelade 100/200€ Hu mot Sincero på b2b för halvår sen typ och vem är han? sjuka summor flera dagar irad. Sincero, sinceroo, två helt olika snubbar och vad gäller Jonte så bustade väl Sincero honom på B2B iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ToManyOuts Postad 17 Februari , 2008 Rapport Share Postad 17 Februari , 2008 Vem är "its a fairytale" på Fulltiltpoker från Sverige. Spelade 100-200 Omaha H/L mot matusow. Följande sedes i chaten efter de spelat klart. Mike Matusow: this like the best u eve hav eplayd vs me Mike Matusow: cant beleive how good u plyaing Mike Matusow: really Mike Matusow: u know i dont giv eout compliments to much Its a Fairytale: thanks Its a Fairytale: i know Mike Matusow: if u eve rcontrolyourfkign tilt factor u be so good Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ToManyOuts Postad 17 Februari , 2008 Rapport Share Postad 17 Februari , 2008 Kan passa på och fråga om någon vet om Erik Friberg fortfarande nickar lirarerik? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiggr Postad 17 Februari , 2008 Rapport Share Postad 17 Februari , 2008 Vem är "its a fairytale" på Fulltiltpoker från Sverige. Spelade 100-200 Omaha H/L mot matusow. Följande sedes i chaten efter de spelat klart. Mike Matusow: this like the best u eve hav eplayd vs me Mike Matusow: cant beleive how good u plyaing Mike Matusow: really Mike Matusow: u know i dont giv eout compliments to much Its a Fairytale: thanks Its a Fairytale: i know Mike Matusow: if u eve rcontrolyourfkign tilt factor u be so good Låter spontant som crippoli(John Persson) dock inget annat än en gissning från min sida. *edit Var visst fel Qrippoli finns redan på FT. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ToManyOuts Postad 29 Februari , 2008 Rapport Share Postad 29 Februari , 2008 skumt vem är det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 2 Mars , 2008 Rapport Share Postad 2 Mars , 2008 Iom jag outade mig själv i min blogg kan jag likaväl göra det här; Vem_gula_Ramzi = rilleg SirWinAlot9 = han postar en del på twoplustwo, enligt mitt minne en norrbagge från Arendal som varit med länge, spelade mkt SitNGoes Headsup mot mig på Ladbrokes för 4år sedan. Duktig sådan då iaf, vet inte hur han är idag. Itsafairytale är troligtvis Crippoli dock har jag inte frågat John själv. Finns inte så många i Sverige som spelar så hög Omaha High low och kontonamnet gör anspråk på att det är John. _dolly_ på ladan är två sköna duktiga turneringspelare från Sverige Ska fråga om jag får outa dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wortex557 Postad 5 Mars , 2008 Rapport Share Postad 5 Mars , 2008 Nån som vet vilka pertos,_myst_ och LrsLzk är på prima? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Genoboy Postad 5 Mars , 2008 Rapport Share Postad 5 Mars , 2008 Nån som vet vilka pertos,_myst_ och LrsLzk är på prima? myst= Marc Karam LrsLzk = Sami Kelopuro Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
starsonmars Postad 6 Mars , 2008 Rapport Share Postad 6 Mars , 2008 gillamania på prima? myst sitter fö med 126 k på 50/100 nu. EDIT: 172 k. Stört! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verner18 Postad 6 Mars , 2008 Rapport Share Postad 6 Mars , 2008 gillamania på prima? myst sitter fö med 126 k på 50/100 nu. EDIT: 172 k. Stört! samma som eastwin på lads Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
starsonmars Postad 6 Mars , 2008 Rapport Share Postad 6 Mars , 2008 samma som eastwin på lads Synd att det inte sa mig nånting. ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 6 Mars , 2008 Rapport Share Postad 6 Mars , 2008 Nån som vet vilka pertos,_myst_ och LrsLzk är på prima? pertos är en göteborgare som bor i argentina men jag har tyvärr inget namn på honom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Genoboy Postad 9 Mars , 2008 Rapport Share Postad 9 Mars , 2008 Luck123 ska visst vara Björn Isberg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PE Postad 9 Mars , 2008 Rapport Share Postad 9 Mars , 2008 Vem är tms SharkBiter bad evíl @ Svenska Spel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
highbury90 Postad 9 Mars , 2008 Rapport Share Postad 9 Mars , 2008 _dolly_ på ladan är två sköna duktiga turneringspelare från Sverige Ska fråga om jag får outa dem. Är väl samma två spelare som även vann sunday million två gånger med olika nick inom ett par veckor. Och Ingrid_swede på prima. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 10 Mars , 2008 Rapport Share Postad 10 Mars , 2008 Är väl samma två spelare som även vann sunday million två gånger med olika nick inom ett par veckor. Och Ingrid_swede på prima. jaaaaao Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 10 Mars , 2008 Rapport Share Postad 10 Mars , 2008 Vem är Johanna22 på SvS, nån som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 10 Mars , 2008 Rapport Share Postad 10 Mars , 2008 Vem är Ziigmund som spelar på fulltilt och just nu sitter på 2 200/400 blinds bord med över 200k på båda. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 11 Mars , 2008 Rapport Share Postad 11 Mars , 2008 ziigmund = Ilari Sahamies Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weddie Postad 11 Mars , 2008 Rapport Share Postad 11 Mars , 2008 Älskar Ilari Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pezdawg Postad 11 Mars , 2008 Rapport Share Postad 11 Mars , 2008 ziigmund = Ilari Sahamies fel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 11 Mars , 2008 Rapport Share Postad 11 Mars , 2008 fel ?? Menar du att det inte är Ilari? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 11 Mars , 2008 Rapport Share Postad 11 Mars , 2008 fel du har fel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 11 Mars , 2008 Rapport Share Postad 11 Mars , 2008 David Chiu är nere och lirar på ett 2/4$ PL omaha bord och ett 5/10$ omaha hi/lo bord. Lirar han där för att han är tiltad och vill gå all in varje hand eller har han loosat så mycket att det är hans nivå nu? någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 11 Mars , 2008 Rapport Share Postad 11 Mars , 2008 ziigmund = Ilari Sahamies . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts