jw1700 Postad 23 Juli , 2007 Rapport Share Postad 23 Juli , 2007 Jag har inte orkar mig igenom hela tråden men tittat på första sidan och en del av de följande. Det finns en kille som nästan alltid sitter på de högsta borden på Stars (200/400). Just nu sitter han på 5 bord med det in inköpet och 1 100/200 där han har $59K. Han kom dessutom tvåa i söndags i stars $10.000 HU-turnering. Han heter ADZ124 och är från Toronto. Någon som vet vem det är? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2007 RiggadFisk på Full Tilt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2007 Jag har inte orkar mig igenom hela tråden men tittat på första sidan och en del av de följande. Det finns en kille som nästan alltid sitter på de högsta borden på Stars (200/400). Just nu sitter han på 5 bord med det in inköpet och 1 100/200 där han har $59K. Han kom dessutom tvåa i söndags i stars $10.000 HU-turnering. Han heter ADZ124 och är från Toronto. Någon som vet vem det är? Han heter AIDS Isa och kommer från Toronto. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2007 MrHell på ss? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
1961 Postad 8 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2007 MrHell på ss?[/quote 86a från sthlm, okänd i pokerkretsar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
protte Postad 11 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2007 Lokelupos polisen17 på svs FL 2000/4000 Har både vunnit runt en mille var sista veckan på en dag och det mesta kom från ramz tror dom slutade med 1,2 resp 1,3 mille när det var över. undrar vilken br ramz har oavsett hur stor den är måste detta kännas håller tummarna för uppryckning Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 14 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2007 Jag vill hellre veta vilka de är som lirar lägre PLO (10/20) på SvS och gör det bra och om de lirar på andra siter ttusen Jag har för mig att det finns någon på forumet som nickar ttusen, eller så har jag bara drömt det ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bein Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2007 såg att Johanna22 fanns i den här tråden, men klarar inte av att leta igenom 57 sidor så om någon kunde berätta igen vem det är? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2007 såg att Johanna22 fanns i den här tråden, men klarar inte av att leta igenom 57 sidor så om någon kunde berätta igen vem det är? Använd sök i ämnet funkionen på Johanna22 så finner du att det är faktiskt inte någon som vet eller åtminstone inte någon som har berättat vem Johanna22 är. Hittar bara en massa frågor om vem det är men inget riktigt svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gustaf112 Postad 10 September , 2007 Rapport Share Postad 10 September , 2007 Satt och kollade lite 25/50 på ipoker idag och Burnedoutstar och stackbroker1körde på hu bord. Efter typ 6 timmar sitter stackbroker med 90k(!) på ena bordet och säkert plus 30 k på andra som stängdes ner. Vem e dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mgps Postad 12 September , 2007 Rapport Share Postad 12 September , 2007 http://www.officialpokerrankings.com/pokerstars/alkemizt/poker/results/5D58E6DE0D084EBE9C64B20E0D30001B.html?t=2 alkemizt på pokerstars? från varberg. thorsson kanske? enda anledningen att jag gissar det är att han är från varberg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fhaugen Postad 12 September , 2007 Rapport Share Postad 12 September , 2007 http://www.officialpokerrankings.com/pokerstars/alkemizt/poker/results/5D58E6DE0D084EBE9C64B20E0D30001B.html?t=2 alkemizt på pokerstars? från varberg. thorsson kanske? enda anledningen att jag gissar det är att han är från varberg. Haha, nej det är inte Thorsson Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cassano Postad 12 September , 2007 Rapport Share Postad 12 September , 2007 http://www.officialpokerrankings.com/pokerstars/alkemizt/poker/results/5D58E6DE0D084EBE9C64B20E0D30001B.html?t=2 alkemizt på pokerstars? från varberg. thorsson kanske? enda anledningen att jag gissar det är att han är från varberg. Thorsson nickar "William" (93.7 % säker). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mdmar Postad 13 September , 2007 Rapport Share Postad 13 September , 2007 castorf? En grym tjomme till att klonka tuneringar! Å då menar jag verkligen klonka - men som han gör det8-) OT. Är det så man ska spela turrar förstår att jag aldrig kommer nån vart.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mdmar Postad 15 September , 2007 Rapport Share Postad 15 September , 2007 castorf anyone? Skulle verkligen vilja veta eftersom jag är riktigt imponerad av hans turneringsresultat på SvS... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 15 September , 2007 Rapport Share Postad 15 September , 2007 Satt och kollade lite 25/50 på ipoker idag och Burnedoutstar och stackbroker1körde på hu bord. Efter typ 6 timmar sitter stackbroker med 90k(!) på ena bordet och säkert plus 30 k på andra som stängdes ner. Vem e dom? burned är en nit och stackbroker en spewdonk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aleone Postad 16 September , 2007 Rapport Share Postad 16 September , 2007 Ingrid_Swede på prima? Gammal spelare med nytt nick eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eblinho Postad 16 September , 2007 Rapport Share Postad 16 September , 2007 Legato = bo sehlstedt @ svspel? eller bara random fejknickare ^^? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Legato Postad 17 September , 2007 Rapport Share Postad 17 September , 2007 Legato = bo sehlstedt @ svspel? eller bara random fejknickare ^^? C'est moi. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubba123 Postad 17 September , 2007 Rapport Share Postad 17 September , 2007 Ingrid_Swede på prima? Gammal spelare med nytt nick eller? Träffade på honom ute i uppsala via gemensamma kompisar i torsdags. Spelade tydligen på Ladbrokes innan, glömt både hans namn och nick dock. Verkar duktig dock, en del prat om hans nya Lamborghini.. Har för mig han hette Johan, men va smått onykter och mer intresserad av annat för tillfället så kan vara fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Krite Postad 17 September , 2007 Rapport Share Postad 17 September , 2007 Låter som det skulle kunna vara nebuchad... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubba123 Postad 17 September , 2007 Rapport Share Postad 17 September , 2007 Låter som det skulle kunna vara nebuchad... låter bekant! svårt att memorera nicknames på fyllan när man inte ens kan memorera söta tjejers namn... han hade spelat 50-100 stabilt iaf. mörkhårig kille, verkade rätt lugn o trevlig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eblinho Postad 17 September , 2007 Rapport Share Postad 17 September , 2007 C'est moi. mmkajj! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 21 September , 2007 Rapport Share Postad 21 September , 2007 Är lite nyfiken på ett par sng b2b spelare.. The_tjoff mcdevitt larrylevan (förrut "fiskehora") babylonian swahn8 Antar att ingen av dom är något känt namn, men man kan alltid kolla. Spelar med de varje dag på 100 och 200. Framförallt tjoff är riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fhaugen Postad 21 September , 2007 Rapport Share Postad 21 September , 2007 låter bekant! svårt att memorera nicknames på fyllan när man inte ens kan memorera söta tjejers namn... han hade spelat 50-100 stabilt iaf. mörkhårig kille, verkade rätt lugn o trevlig Stämmer också in på nebuchad. Han heter dock Jonas men lätt att ta skillnad på Jonas och Johan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts